Dark Mode Light Mode

Η Περιφέρεια ΑΜΘ «πίνει» και… προτείνει μπύρα «Βεργίνα» (φωτογραφίες)

Διαβάζοντας απόσπασμα του best seller “Money” του γνωστού Steve Forbes, στο οποίο γίνεται αναφορά στη μπύρα «Βεργίνα», τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης και τον Δημήτρη Πολιτόπουλο

Μία ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ του διευθυντή Επικοινωνίας & Εταιρικών Σχέσεων της ΖΜΘ Νικόλαου Μπήλιου και του αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης ΠΑΜΘ Αλέξανδρου Ιωσηφίδη, ο οποίος κάλεσε ντόπιους επιχειρηματίες και καταναλωτές να στηρίζουν τις υγιείς κι αναπτυσσόμενες εταιρίες του τόπου και φυσικά τα τοπικά μας προϊόντα που όχι απλώς δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν, αλλά πολλές φορές, όπως η «Βεργίνα» και το «TuVunu» υπερέχουν σε πάρα πολλά στοιχεία του ανταγωνισμού


Όπως σημείωσαν σε δηλώσεις τους οι κ.κ. Μπήλιος και Ιωσηφίδης, η ημέρα της συνάντησής τους αποτελεί χρονικό ορόσημο για την εταιρία και την ελληνική μπύρα, αφού στις 13 Φεβρουαρίου του 1998 εμφιαλώθηκε η πρώτη 100% ελληνική μπύρα, η «Βεργίνα»!

Την ιστορία της «δικής» μας μπύρας «Βεργίνα» έχετε διαβάσει πάρα πολλές φορές μέσα από τις σελίδες του «Χ». Μία ιστορία με πρωταγωνιστή τον επιχειρηματία Δημήτρη Πολιτόπουλο, που κόντρα σε γραφειοκρατία, εμφανείς κι αφανείς δυσκολίες και προβλήματα, κατάφερε όχι απλώς να επιχειρήσει στην Ελλάδα, αλλά να επιλέξει ένα στρατηγικό γεωπολιτικό σημείο, τη Θράκη, για να εδραιώσει μία από τις πιο επιτυχημένες και αναπτυσσόμενες 100% ελληνικές επιχειρήσεις της πατρίδας μας, τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης.

Από τη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής σε όλη την Κομοτηνή, την Ελλάδα και σε πάρα πολλές χώρες του εξωτερικού «ταξιδεύουν» οι 100% ελληνικές μπύρες «Βεργίνα» και τα αναπτυσσόμενα «πράσινα» προϊόντα TuVunu, με ιδιαίτερο εξαγωγικό αποτύπωμα. Την ιστορία της «Βεργίνα» είχε την ευκαιρία να μάθει, με αφηγητή τον διευθυντή Επικοινωνίας & Εταιρικών Σχέσεων της ΖΜΘ Νικόλαο Μπήλιο, ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Περιφέρειας ΑΜΘ Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, ο οποίος επισκέφτηκε το εργοστάσιο της ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου.

Όπως σημείωσαν σε δηλώσεις τους οι κ.κ. Μπήλιος και Ιωσηφίδης, η ημέρα της συνάντησής τους αποτελεί χρονικό ορόσημο για την εταιρία και την ελληνική μπύρα, αφού στις 13 Φεβρουαρίου του 1998 εμφιαλώθηκε η πρώτη 100% ελληνική μπύρα, η «Βεργίνα»!

Νικόλαος Μπήλιος διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων & Επικοινωνίας ΖΜΘ, Αλέξανδρος Ιωσηφίδης αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Περιφέρειας ΑΜΘ

Ν. Μπήλιος: «Στηρίζοντας τα τοπικά προϊόντα, στηρίζουμε την εθνική οικονομία»

«Στηρίζοντας τα τοπικά προϊόντα, στηρίζουμε την εθνική οικονομία και το εθνικό μας αφήγημα», τόνισε, εξερχόμενος της συνάντησης ο Νικόλαος Μπήλιος, ο οποίος εξήγησε ότι η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης θα συνεχίσει να επενδύει δυναμικά στην ποιότητα, το μεράκι και την εξέλιξη των προϊόντων της, κάνοντας τη δυναμική της εμφανή σε όλα τα επίπεδα –από την παραγωγική διαδικασία, τη συμβολαιακή γεωργία, την ανάπτυξη προϊόντων, το φιλοπεριβαλλοντικό αποτύπωμα, τη διαρκή στήριξη της τοπικής κοινωνίας κι οικονομίας.

Προσκάλεσε τους αναγνώστες κι όλους τους καταναλωτές, το επόμενο διάστημα να επιλέξουν στα ράφια όχι μόνο τα γνωστά προϊόντα «Βεργίνα» και «TuVunu» που αγαπούν, αλλά και τα νέα προϊόντα «TuVunu» που θα βγουν σε κυκλοφορία.


«Πρέπει να ψηθείς καλά για να νιώσεις τον πραγματικό έρωτα», διαβάζουμε σε παλιά αφίσα της «Βεργίνα» που ταιριάζει… γάντι για τη σημερινή έκδοση της εφημερίδας (14η Φεβρουαρίου / Αγίου Βαλεντίνου)

Αλ. Ιωσηφίδης: «Προτρέπω όλους τους συμπολίτες μας, να επιλέγουν προϊόντα της περιοχής μας»

«Τεράστια», χαρακτήρισε την κοινωνική, τοπική κι εθνική προσφορά της ΖΜΘ στην περιοχή μας, ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης ΠΑΜΘ Αλέξανδρος Ιωσηφίδης. Όπως είπε, ενημερώθηκε ακόμη πιο αναλυτικά για την ιστορία της επιχείρησης, που «πέρασε από προκλήσεις, πισώπλατα χτυπήματα και μαχαιρώματα από ανταγωνιστές-παίκτες του εξωτερικού αλλά ευτυχώς δικαιώθηκε και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια».

Σήμερα, όπως περιέγραψε, η ΖΜΘ προσφέρει σημαντικά στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) της περιοχής, απασχολεί άμεσα κι έμμεσα πάρα πολλούς εργαζομένους και καλλιεργητές, διατηρεί εξαγωγικό προσανατολισμό κι εξωστρέφεια, εξαιρετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα κι αποτελεί brand ανάδειξης της Μακεδονίας και της Θράκης.

«Είναι μία καθαρά ελληνική μπύρα, προτείνω και προτρέπω όλους τους συμπολίτες μας, να επιλέγουν και να στηρίζουν τα προϊόντα της περιοχής μας», τόνισε ο Αλ. Ιωσηφίδης και υπογράμμισε ότι στρατηγική της Περιφερειακής Αρχής και πολιτική κατεύθυνση του περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη είναι η στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων, μικρών και μεγάλων.

Συμφώνησαν σε επικοινωνία και συνεργασία

Οι κ.κ. Μπήλιος και Ιωσηφίδης συμφώνησαν σε επικοινωνία και συνεργασία, στο πλαίσιο της προσπάθειας της Περιφερειακής Αρχής να αναδειχθούν και να προωθηθούν ακόμη περισσότερο οι επιχειρήσεις που έχουν έδρα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη.

Στα «σκαριά» είναι κοινές εκδηλώσεις ΖΜΘ και ΠΑΜΘ σε διάφορες πόλεις της Περιφέρειάς μας, προκειμένου να μάθουν όσο το δυνατό περισσότεροι φορείς, επιχειρηματίες, κάτοικοι και μέσα μαζικής ενημέρωσης, την ιστορία της «Βεργίνα», την ελληνικότητα της επιχείρησης, το αποτύπωμά της στην τοπική οικονομία και κοινωνία.

Άλλωστε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης έχει πρωτοστατήσει στη βοήθεια ελληνικών επιχειρήσεων, μέσα από τη συνδρομή που παρέχει σε πολλές ελληνικές μικροζυθοποιίες της χώρας και μέσα από τον Σύνδεσμο Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδας (ΣΜΑΖΕ).

Έχει επίσης πρωτοστατήσει στη συμβολαιακή γεωργία, δίνοντας διαρκές εισόδημα σε αγρότες του τόπου κι όχι μόνο, αρχικά μέσω της καλλιέργειας σιταριού για τη «Βεργίνα» αλλά την τελευταία δεκαετία έχοντας αλλάξει το status quo στον ορεινό όγκο της Ροδόπης με την καλλιέργεια τσαγιού που προσφέρει ένα πολύ σημαντικό εισόδημα στους καλλιεργητές του.

Μετά τη συνάντηση ακολούθησε ξενάγηση σε χώρους του εργοστασίου από την υπεύθυνη συντονισμού Γραμματείας Εταιρικής Ανάπτυξης της ΖΜΘ Μαρίνα Κουτσογιάννη.

πηγή: xronos.gr

Προηγούμενο άρθρο

Κορινθιακή Δημοκρατία, το συλλογικό πιο σημαντικό του ατομικού: 13 Φεβρουαρίου 1978

Επόμενο άρθρο

Ο Υφυπουργός Εξωτερικών επισκέπτεται τις εγκαταστάσεις της ΒΙΚΡΕ