Με παραγωγούς από Ορεστιάδα, Κομοτηνή, Ξάνθη, Καβάλα και Δράμα, η Περιφέρεια Ανατολική Μακεδονία και Θράκη συμμετείχε στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”, που πραγματοποιήθηκε από 10 έως 13 Μαΐου 2018 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, στην Αθήνα.
Στην έκθεση προβλήθηκε το τρίπτυχο Γαστρονομία-Τουρισμόε-Πολιτισμόε και η Περιφέρεια Α.Μ.Θ. συμμετείχε με δικό της περίπτερο με κύριο στόχο την προώθηση των εμπορικών σχέσεων των παραγωγών τροφίμων και ποτών της Περιφέρειας, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, προκειμένου να προκύψουν τα μέγιστα δυνατά εμπορικά οφέλη για τους παραγωγούς της και να επιτευχθεί ένας από τους πρωταρχικούς της στόχους που είναι η προβολή, προώθηση και στήριξη του πρωτογενούς της τομέα, καθώς και η διασύνδεσή του με τον τουρισμό.
Την Περιφέρεια Ανατολική Μακεδονία και Θράκη εκπροσώπησε η Περιφερειακή Σύμβουλος Κυριακή Αλατζά που μετά το πέρας των εγκαινίων και αφού επισκέφθηκε όλα τα περίπτερα και συνομίλησε με όλους τους παραγωγούς, δήλωσε:
«Η Περιφέρειά μας, υπηρετώντας με συνέπεια τον στόχο που έχει θέσει, αφενός να προβάλει και να αναδείξει τα μοναδικά και ιδιαίτερα τοπικά μας προϊόντα, αφετέρου να στηρίξει τους παραγωγούς μας και να τους βοηθήσει να ενισχύσουν το προφίλ τους στην αγορά των τροφίμων, συμμετέχει στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”, με απώτερο στόχο την διασύνδεση των προϊόντων μας με τον τουρισμό, ενώ στόχος μας είναι να κάνουμε γνωστή την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. ως γαστρονομικό προορισμό στη συνείδηση των επισκεπτών. Επενδύσουμε στην εξωστρέφεια και συμμετέχουμε σε κάθε πρωτοβουλία εντός και εκτός της χώρας μας, που μας φέρνει πιο κοντά στον στόχο”.
Στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”, εκτός της προώθησης των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας, στοχεύσαμε επίσης στην παρουσίαση του πολιτιστικού πλούτου και του τουριστικού ενδιαφέροντος των περιοχών που συμμετέχουν και ως εκ τούτου αποτελεί θαυμάσια ευκαιρία για την διασύνδεση του πρωτογενούς προϊόντος με αυτούς τους κλάδους με τρόπο διαδραστικό και χαρακτήρα παραδοσιακό. Επίσης οι παραγωγοί είχαν την ευκαιρία χονδρικής και λιανικής πώλησης και πραγματοποίησης συναντήσεων Β2Β (Business to Business) με Έλληνες και ξένους αγοραστές, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης υπήρχε συνεχή κάλυψη από Εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα.