Αν ο κ. Καραλίδης διάβαζε ολόκληρο το δελτίο Τύπου για τη συμμετοχή της Περιφέρειας ΑΜΘ στην Έκθεση ANUGA 2017 και δεν έμενε μόνο στον τίτλο, θα καταλάβαινε αυτό που αναφέρεται ξεκάθαρα, ότι δηλαδή η ΠΑΜΘ συμμετέχει φέτος για πρώτη φορά στην Έκθεση ANUGA με δικό της, αυτόνομο περίπτερο.
Το 2013, η Περιφέρεια ΑΜΘ συμμετείχε στην Έκθεση ως φιλοξενούμενη στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου, στο οποίο φιλοξενήθηκαν ταυτόχρονα πολυάριθμοι εκθέτες, εκπρόσωποι εμπορικών επιμελητηρίων και περιφερειών, με τη γενική ένδειξη «Taste like Greece».
Στην ANUGA 2017, η Περιφέρειά μας δεν είναι φιλοξενούμενη, δεν πλαισιώνει μια μεγαλύτερη, εθνική αποστολή που περιλαμβάνει εκατοντάδες εκθέτες και δεκάδες διαφορετικούς φορείς, αλλά παίρνει μέρος στην Έκθεση αυτοδύναμα, με αποκλειστικά δικό της περίπτερο.
Με αυτόν τον τρόπο η Περιφέρεια επιτυγχάνει μια διακριτή και στοχευμένη παρουσία που έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι αποτελεσματική καθώς:
- διοργανώνουμε εμείς οι ίδιοι τις απευθείας επαφές μεταξύ των εκθετών και των επιχειρηματιών με προγραμματισμένα ραντεβού,
- προβάλλουμε την Περιφέρεια αυτόνομα μέσα από την καταχώρησή της στον επίσημο έντυπο και ηλεκτρονικό κατάλογο της Έκθεσης και
- αποκτάμε τεχνογνωσία και εμπειρία στην αυτόνομη συμμετοχή μας σε μεγάλες διεθνείς Εκθέσεις.
Η προώθηση των αγροδιατροφικών προϊόντων της Περιφέρειάς μας είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητές μας και θα την επιτύχουμε μόνο αν κάνουμε τα πράγματα διαφορετικά και καλύτερα από ό,τι γίνονταν στο παρελθόν.
Αυτό ακριβώς κάνουμε. Για πρώτη φορά.
Από το Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων
της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης