Μετά από δύο χρόνια πανδημίας, ο γνωστός ΚΟΙΣΠΕ Καβάλας (Κοινωνικός Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης) πραγματοποίησε την ετήσια τακτική του γενική συνέλευση.
Η διαδικασία έγινε δια ζώσης, εφόσον το επιτρέπουν τα μέτρα που ισχύουν, κι είχε επιτυχία. Υπό την έννοια ότι συμμετείχαν άπαντες. Στο προεδρείου βρίσκονταν η πρόεδρος του ΚΟΙΣΠΕ κ. Αγγελική Δημητρακάκη, ο Αντιπρόεδρος γιατρός Μιχάλης Σωτηρίου και ο Γενικός Γραμματέας κ. Αντώνης Κώστας.
Ο ΚΟΙΣΠΕ Καβάλας υλοποίησε και υλοποιεί πολλά έργα, όλα σε συνεργασία με δημόσιους φορείς. Σε μια γεωγραφική περιοχή από τις Σέρρες ως την Ορεστιάδα. Τα προηγούμενα 5 χρόνια δημιούργησε 300 περίπου θέσεις εργασίας, τις οποίες κάλυψαν και καλύπτουν μέλη του.
Για τη συνέλευση και τις αποφάσεις που πάρθηκαν (επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης) έγιναν γνωστά τα ακόλουθα: Την Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022 και ώρα 18:00, πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΚΟΙΣΠΕ Καβάλας στην αίθουσα “Νικολάου Μάρτη” στο Διοικητήριο Καβάλας.
Τα προς συζήτηση και λήψη αποφάσεων θέματα της ημερήσιας διάταξης ήταν:
- Ορισμός Προέδρου και Γραμματέα της Γενικής Συνέλευσης, κατόπιν της διαπίστωσης της καταστατικής απαρτίας από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου.
- Έγκριση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου περί της εγγραφής νέων μελών, τα οποία έχουν αιτηθεί εγγραφής.
- Απολογισμός Πεπραγμένων (φυσικό αντικείμενο) του έτους 2021. Ενημέρωση για την πορεία, την επέκταση και την ολοκλήρωση των έργων, των προγραμμάτων και των δράσεων για το έτος 2021, μετά της εκθέσεως του Διοικητικού Συμβουλίου.
- Αποδοχή τακτικής επιχορήγησης του Υπουργείου Υγείας για την αντιστάθμιση των πρόσθετων δαπανών που συνεπάγεται η απασχόληση εργαζομένων με αναπηρία και δημιουργία «Αποθεματικού από Κρατικές Επιχορηγήσεις».
- Αποδοχή έκτακτης επιχορήγησης από το Υπουργείο Υγείας για την υλοποίηση σχεδίου δράσης και δημιουργία «Αποθεματικού από Κρατικές Επιχορηγήσεις».
- Απολογισμός του Οικονομικού αντικειμένου του έτους 2021, μετά του πορίσματος/εκθέσεως των Ορκωτών Ελεγκτών περί των χρηματοοικονομικών καταστάσεων χρήσης 01/01/2021 – 31/12/2021.
- Έγκριση του Ισολογισμού και του Λογαριασμού Αποτελεσμάτων Χρήσης της εταιρικής χρήσης 01/01/2021 – 31/12/2021.
- Έγκριση της Διανομής Κερδών ή Κάλυψης Ζημιών του έτους 2021. 9. Έγκριση του Προγραμματισμού Δράσεων (επέκταση και ανάπτυξη νέων δράσεων για το έτος 2022) και του Προϋπολογισμού για το έτος 2022, μετά της εκθέσεως του Διοικητικού Συμβουλίου. 10. Απαλλαγή από κάθε ευθύνη των μελών του Διοικητικού και του Εποπτικού Συμβουλίου από τα πεπραγμένα της χρήσης 01/01/2021 – 31/12/2021.
- Απαλλαγή των Ορκωτών Ελεγκτών και του Διευθυντή Λογιστηρίου από κάθε ευθύνη αποζημιώσεως για τα πεπραγμένα της χρήσης 01/01/2021 – 31/12/2021. 12. Εκλογή εκπροσώπων και αναπληρωτών αυτών στη Γενική Συνέλευση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας των ΚΟΙΣΠΕ (ΠΟΚΟΙΣΠΕ).
(Ο ΚΟΙΣΠΕ (Κοινωνικός Συνεταιρισμός Περιορισμένης Ευθύνης τομέα Ψυχικής Υγείας) Νομού Καβάλας ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2011 με βάση τη διάταξη του άρθρου 12 του Ν. 2716/1999 «Εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών ψυχικής υγείας και άλλες διατάξεις».
Είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με περιορισμένη ευθύνη των μελών του, έχει εμπορική ιδιότητα και αποτελεί Μονάδα Ψυχικής Υγείας. Ξεκίνησε ως μια πρωτοβουλία συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Καβάλας και του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας.
Η Έδρα του ΚΟΙΣΠΕ Καβάλας βρίσκεται στο Δήμο Καβάλας. Σκοπός του ΚΟΙΣΠΕ Καβάλας είναι η κοινωνικοοικονομική ενσωμάτωση και επαγγελματική ένταξη των ατόμων με σοβαρά ψυχοκοινωνικά προβλήματα και η συμβολή του στη θεραπεία τους και στην κατά το δυνατόν οικονομική τους αυτάρκεια.
Ο ΚΟΙΣΠΕ Καβάλας συστήθηκε ώστε να επιδιώξουν οι χρήστες υπηρεσιών ψυχικής υγείας την κοινωνικοοικονομική και επαγγελματική τους ένταξη και την οικονομική τους αυτάρκεια μέσω, πάντα, βιώσιμων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Οι δραστηριότητες αυτές διέπονται από κοινωνική υπευθυνότητα και αλληλεγγύη και από μακροπρόθεσμη οπτική βιωσιμότητας, ανάπτυξης και δημιουργίας θέσεων εργασίας, οι οποίες θα εξυπηρετούν τις διαφορετικές εργασιακές ανάγκες και τους οικονομικούς προσανατολισμούς των ιδίων των χρηστών).