Με μια συνέντευξή του που δόθηκε πρόσφατα σε πρακτορείο ειδήσεων του Αζερμπαϊτζάν, Διευθυντής του αγωγού ΤΑΡ επανήλθε στο θέμα των πρόσθετων έργων, με μια συνολική αξία, 23.000.000 ευρώ.
Πρόκειται για 131 πρόσθετα έργα ή έργα, που αλλιώς αναφέρονται, «εταιρικής κοινωνικής ευθύνης».
Πέρα από τις δηλώσεις του εκπροσώπου του αγωγού, ενδιαφέρον έχει η υλοποίηση αυτών των προγραμμάτων κοινωνικών και περιβαλλοντικών επενδύσεων του αγωγού στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο ΤΑΡ έχει δεσμευθεί να υλοποιήσει στην περιφέρειά μας επενδύσεις και παρεμβάσεις 10.000.000 ευρώ. Αυτά αφορούν δράσεις που εστιάζουν στις αναπτυξιακές προτεραιότητες, κυρίως των τοπικών κοινωνιών, επιλέγονται σε συνεργασία με τις ίδιες τις κοινωνίες των οποίων ουσιαστικές ανάγκες καλύπτουν, εντάσσονται σε 4 στρατηγικούς άξονες, την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, την ενίσχυση των μέσων βιοπορισμού, τη βελτίωση δεξιοτήτων και ικανοτήτων, την προαγωγή της περιβαλλοντικής διαχείρισης.
Μέχρι και το μήνα που διανύουμε στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ο ΤΑΡ έχει δεσμευθεί ή έχει υλοποιήσει δράσεις 1,4 εκατομ. ευρώ. Γνωστή είναι η υγρομόνωση στο ίδρυμα «Αγία Μαρίνα» και η δωρεά αυτοκινήτου στο σύλλογο ΠΝΟΗ.
Πολύ σύντομα πρόκειται να υλοποιηθούν ακόμη περισσότερες δράσεις, που αφορούν στην ενίσχυση της αγροδιατροφικής εκπαίδευσης, στην ανάπτυξη των τοπικών υποδομών και στην προώθηση του τουρισμού.
Όσο για τις βασικές ανακοινώσεις του εκπροσώπου του ΤΑΡ, αυτές αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδας energy press και αναφέρουν τα ακόλουθα:
«Η κοινοπραξία του αγωγού ΤΑΡ πρόκειται να ξεκινήσει στους επόμενους 131 πρόσθετα έργα συνολικής αξίας 23 εκατ. ευρώ, όπως δήλωσε ο διευθυντής, Λούκα Σιεπάτι, σε συνέντευξή του στο αζέρικο πρακτορείο Trend.
Ο ίδιος τόνισε ότι τα έργα θα ωφελήσουν την Ελλάδα, την Αλβανία και την Ιταλία. «Το σχέδιο θα συνεισφέρει στο ΑΕΠ των τριών χωρών μέσω της φορολογίας. Επιπλέον, ο ΤΑΡ θα ενισχύσει την οικονομική ανάπτυξη άμεσα και τη δημιουργία θέσεων εργασίας έμμεσα κατά μήκος της διαδρομής του, τόσο κατά τη διάρκεια των εργασιών, όσο και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του. Σήμερα, σχεδόν 6.000 εργάζονται για το έργο στην Ελλάδα, την Αλβανία και την Ιταλία», ανέφερε.
Ο Σιεπάτι είπε επίσης ότι πολλές τοπικές επιχειρήσεις συνδέονται με το σχέδιο και ντόπιοι εργαζόμενοι απασχολούνται κατά την κατασκευή. «Υπάρχουν πολλά φαινόμενα υπερχείλισης για τις τοπικές επιχειρήσεις, όπως στα ξενοδοχεία, στις μεταφορές, στην εστίαση κτλ», πρόσθεσε.
Παράλληλα, «ο ΤΑΡ στηρίζει τις τοπικές κοινότητες με στρατηγικά έργα στα πλαίσια των κοινωνικών και περιβαλλοντικών επενδύσεών του. Συνολικά, θα επενδύσουμε πάνω από 55 εκατ. ευρώ στις κοινότητες κατά μήκος της διαδρομής», σχολίασε.
Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, ο ΤΑΡ ανακοίνωσε επένδυση 9 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση και αναβάθμιση των δημοσίων οχημάτων στη Βόρεια Ελλάδα με 92 νέα οχήματα, όπως ασθενοφόρα κτλ.».