Το μεσημέρι της Τετάρτης με τηλεδιάσκεψη συνεδρίασε η τουριστική επιτροπή του Δήμου Καβάλας, ουσιαστικά επιτροπή και των τοπικών φορέων. Ο πρόεδρος της επιτροπής και πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Πεφάνης δηλώνει την ικανοποίηση του για τη συζήτηση στην επιτροπή. Εξηγεί ταυτόχρονα τις δράσεις τουριστικής προβολής κυρίως μέχρι την έναρξη της τουριστικής περιόδου του 2022.
Η συνέντευξη
Ερ: Μιλήστε μας για την συνεδρίαση μέσω τηλεδιάσκεψης της επιτροπής τουρισμού του Δήμου Καβάλας;
Απ: Παρουσιάσαμε σε αυτή τη συνεδρίαση το σχέδιο τουριστικής προβολής του 2022 και έγινε μια πολύ καλή συζήτηση. Κατατέθηκαν οι προτάσεις από τους συναδέλφους έτσι ώστε αυτές να ενταχθούν στο πρόγραμμα προβολής. Και φέτος υπήρξε τουριστική προβολή αλλά όπως είχαμε πει μετρημένη, περιορισμένη και ξεκίνησε αργά. Ξεκίνησε το Μάιο γιατί ήταν μια χρονιά που πηγαίναμε και βλέπαμε. Λίγο πολύ βλέπουμε ότι θα κυμανθούμε έτσι και το 2022. Η πανδημία είναι εδώ, είναι μπροστά μας και αν ακούσουμε τα ΜΜΕ και κυρίως την τηλεόραση θα τρομάξουμε. Δε θα πρέπει να βλέπουμε μακριά. Παρόλα αυτά πρέπει να γίνει προβολή και θα γίνει προβολή.
Ερ: Τι είδους προβολή θα είναι;
Απ: Θα εκμεταλλευτούμε τα ψηφιακά μέσα, τα οποία είναι και φθηνότερα αλλά έχουν και μεγαλύτερη απήχηση. Βλέπουμε και μια μεταστροφή του κόσμου όσον αφορά ακόμη και την ενημέρωση του στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. Έγινε μια πολύ καλή δουλειά από τη Δημωφέλεια και το τμήμα τουρισμού και πολιτισμού. Θεωρώ ότι είναι η πληρέστερη μελέτη που έχει γίνει όσον αφορά τα δεδομένα της περιοχής μας με τουριστική προβολή. Ένας πολύ καλός οδηγός στον οποίο θα βασιστούμε. Θα ελέγχουμε πάντα τα δεδομένα που θα προκύπτουν με την πανδημία και αν χρειαστεί θα το μεταβάλουμε. Για παράδειγμα αν έχουμε υπολογίσει να πάμε σε μια έκθεση και βλέπουμε ότι η έκθεση μπορεί να μην γίνει ή μπορεί να γίνει σε άλλη χρονική περίοδο ή μπορεί να μεταβληθεί με κάποιο τρόπο, όλα αυτά τα λαμβάνουμε υπόψη και αναλόγως θα πράττουμε.
Ερ: Συνδέθηκαν στην τηλεδιάσκεψη τα μέλη της επιτροπής, είχε προσέλευση;
Απ: Δεν ήμασταν πλήρεις. Παρόλα αυτά είχε προσέλευση. Τα μέλη εξέφρασαν τις απόψεις τους. Ήταν και δύσκολη ώρα, μεσημέρι, έπαιξε και αυτό ρόλο.
Ερ: Εισπράξατε την ικανοποίηση τους για την κίνηση της τουριστικής περιόδου του 2021;
Ειπώθηκε κάτι απολογιστικό απ` όλους σας;
Απ: Δεν είχαμε συγκεκριμένα νούμερα γιατί άλλωστε πριν από ένα μήνα είχε δοθεί μια κοινή συνέντευξη όπου συμμετείχαν όλοι οι φορείς και μιλήσαμε τότε με νούμερα. Κάναμε ένα γενικότερο απολογισμό των ενεργειών του Δήμου Καβάλας όσον αφορά τις τουριστική προβολή για το 2021 και την πρόβλεψη και το σχεδιασμό όσον αφορά το 2022. Ο στόχος ο δικός μας σε συνεργασία με τους φορείς και όταν λέω φορείς εννοώ την ένωση ξενοδόχων, το επιμελητήριο, τον Εμπορικό Σύλλογο, τον ΟΛΚ, είναι να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο.
Πολλές φορές η επιτυχία της Καβάλας το καλοκαίρι είναι δεδομένη και οι κλίνες όλες και τα δωμάτια είναι κλεισμένα από τους πελάτες. Το στοίχημα θα κερδηθεί και αυτό θα έχει σημασία για τους άλλους μήνες, για τους «νεκρούς» μήνες όπου θα πρέπει να φέρουμε κόσμο. Θα πρέπει να φέρουμε πελάτες στις επιχειρήσεις. Αυτός είναι ο στόχος μας και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με άριστη συνεργασία την οποία την έχουμε αυτή τη στιγμή. Έχουμε πολύ καλή συνεργασία με όλους τους φορείς. Μιλάμε όλοι την ίδια γλώσσα, συνεννοούμαστε και θέλουμε πραγματικά το καλό όχι μόνο της πόλης της Καβάλας αλλά και όλου του Δήμου μας.
Ερ: Υπάρχει μια κακή εμπειρία συνεδριάσεων στο δημοτικό συμβούλιο, στο τοπικό συμβούλιο, στην οικονομική επιτροπή, φανταζόμαστε ότι αυτοί καβγάδες δεν υπάρχουν στον τουρισμό; Συνεννοούνται οι δημοτικές παρατάξεις περισσότερο;
Απ: Θα έλεγα ότι μετά την τουριστική επιτροπή το σχέδιο θα περάσει από το δημοτικό συμβούλιο. Οπότε ας το αφήσουμε να το κρίνουμε εκεί. Το σχέδιο πρέπει να περάσει από το δημοτικό συμβούλιο και να ψηφιστεί. Ας κρατάμε μικρό καλάθι. Η ομοψυχία που επιδείξαμε προχθές ελπίζω να συνεχιστεί στο δημοτικό συμβούλιο. Θα πάει στην επόμενη συνεδρίαση που λογικά θα είναι τη Δευτέρα. Μετά το επόμενο βήμα είναι να πάει στον ΕΟΤ και να εγκριθεί από τον ΕΟΤ το σχέδιο τουριστικής προβολής.