Dark Mode Light Mode

Κανείς δε βιάζεται για την αξιοποίηση του κτηρίου πρώην ΕΟΚ

Παρά τα δημοσιεύματα, τις ανακοινώσεις, τις συνεντεύξεις και τα δελτία τύπου, κανείς δε φαίνεται ότι βιάζεται για την αξιοποίηση του κτηρίου του πρώην ΕΟΚ, που βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το δημαρχείο της πόλης. Στο συγκεκριμένο κτήριο όπου σήμερα λειτουργούν το Μουσείο Καπνού, δημοτικές υπηρεσίες και υπηρεσίες του υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων, εκκρεμούν δύο έργα. Το ένα ολοκληρώνεται και το δεύτερο μόλις τώρα αρχίζει. Χώροι του κτηρίου έχουν αδειάσει προκειμένου να χρησιμοποιηθούν από τις υπηρεσίες του υπουργείου αλλά παρά την αρχική σπουδή μέχρι στιγμής δεν έχει συμβεί το παραμικρό.

Κοντολογίς, ότι αφορά στο κτήριο του πρώην ΕΟΚ εμφανίζεται στάσιμο από το Νοέμβριο του 2017 έως και σήμερα. Το Νοέμβρη του 2017 άδειασε τμήμα του Μουσείου Καπνού κι ο χώρος ετοιμάσθηκε για υπηρεσία του υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης, που τότε δήλωνε βιαστικό. Έκτοτε ο χώρος αν και είναι έτοιμος για τη στέγαση της υπηρεσίας του υπουργείου αλλά δε χρησιμοποιείται.

Το Νοέμβρη του 2017 πλησίαζε στην ολοκλήρωσή του το πρώτο μικρής έκτασης δημοτικό έργο στο ίδιο ακίνητο. Σήμερα το έργο βρίσκεται σε παράταση. Όπως φαίνεται στη φωτογραφία που δημοσιεύουμε, ο χώρος είναι έτοιμος να φιλοξενήσει τις δημοτικές υπηρεσίες, κάτι που μάλλον δε θα πρέπει να αναμένεται άμεσα καθώς αναμένεται η τυπική ολοκλήρωση των εργασιών.

Ταυτόχρονα, το μεγάλο δημοτικό έργο για το υπόλοιπο του κτηρίου βρίσκεται σε φάση διαγωνισμού και γραφειοκρατικών σημείων του. Υπάρχει ανάδοχος κι αναμένεται η οριστικοποίησή του. Αμέσως μετά θα ακολουθήσει ο έλεγχος της σύμβασης, η υπογραφή της και η εγκατάσταση του εργολάβου. Όλα αυτά προδίδουν πως ακόμη κι όταν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος οι διαδικασίες στο δημόσιο καθυστερούν πολύ και αδικαιολόγητα. Έτσι χάνεται χρόνος και σίγουρα στην προκειμένη περίπτωση έχει ήδη χαθεί πολύτιμος χρόνος τόσο εκ μέρους του υπουργείου όσο κι εκ μέρους του δήμου για τη στέγαση των υπηρεσιών του.

 

Προηγούμενο άρθρο

Η συνέχιση του έργου και η αυξημένη κίνηση της ιχθυόσκαλας

Επόμενο άρθρο

Η σιδηροδρομική σύνδεση και το δίκτυο του Φ.Α.