Dark Mode Light Mode

Καταγγελία για τον πληρωμένο λογαριασμό της ΔΕΗ

Στο ραδιόφωνο της ΠΡΩΙΝΗΣ κατέφυγε καβαλιώτης ακροατής προκειμένου να διατυπώσει δημοσίως την επώνυμη καταγγελία του σχετικά με το γραφείο που βρίσκεται στο κτήριο της δημοτικής αγοράς κι όπου εξοφλούνται οι λογαριασμοί της ΔΕΗ. Ο ακροατής μας κατήγγειλε:

«Στις 2 Νοεμβρίου πλήρωσα το λογαριασμό του ρεύματος καταβάλλοντας και το επιπλέον ένα ευρώ που χρεώνεται. Στο νέο τιμολόγιο ωστόσο που στάλθηκε η προηγούμενη οφειλή μου φαίνεται ανεξόφλητη ύστερα τόσο καιρό. Σε επικοινωνία μου με τα κεντρικά της ΔΕΗ με ενημέρωσαν ότι ακόμη δεν έχουν λάβει τα χρήματά του πληρωμένου λογαριασμού μου. Μάλιστα, μου επισήμαναν ότι όφειλα να είμαι προσεκτικότερος με το συγκεκριμένο άτομο που διατηρεί το γραφείο. Κατέφυγα στο υποκατάστημα ΔΕΗ της Καβάλας όπου μου εξήγησαν ότι η επιχείρηση δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη και ότι φταίει αποκλειστικά ο κύριος που διατηρεί το γραφείο εξόφλησης των λογαριασμών. Προς το παρόν δεν έχω καταφύγει στον κύριο ώστε να ζητήσω εξηγήσεις.

Είμαι ένας καταναλωτής που συνηθίζω να εξοφλώ το λογαριασμό μου πολλές ημέρες πριν τη λήξη του. Εξαιτίας της καθυστέρησης ωστόσο χάνω και το ευεργέτημα της έκπτωσης που προσφέρει η ΔΕΗ για την έγκαιρη εξόφληση. Έτσι όπως εξελίσσεται η υπόθεση θα αναγκαστώ να καταφύγω σε δικηγόρο ώστε να με συμβουλεύσει για τις ενέργειές μου».

Τη σοβαρή καταγγελία έκανε από το ραδιόφωνο της ΠΡΩΙΝΗΣ ο Γιάννη Γουνελάς.

Προηγούμενο άρθρο

Ο Δήμος Καβάλας για τα έξοδα προσφύγων - Ελπίζει και σε επιπλέον των 90.000 ευρώ

Επόμενο άρθρο

Η Αναπτυξιακή Καβάλας ετοιμη για υλοποίηση των δύο προγραμμάτων Leader