Σε μια περίοδο που ο τουρισμός στην Καβάλα σημειώνει αλματώδη αύξηση και οι πτήσεις από το εξωτερικό πολλαπλασιάζονται, η Aegean με έναν ανεξήγητα προκλητικό τρόπο μειώνει τα δρομολόγιά της από Καβάλα προς Αθήνα και αντιστρόφως, με βάση το θερινό της πρόγραμμα που είναι ήδη αναρτημένο στο διαδίκτυο.
Για πρώτη φορά μετά από πολλές δεκαετίες η Καβάλα μένει κατακαλόκαιρο με δέκα (10) όλα κι όλα δρομολόγια την εβδομάδα όταν πέρσι το αντίστοιχο χρονικό διάστημα είχε δεκατέσσερα (14) και όταν άλλες πόλεις είτε σε νησιά είτε ακόμη και στην ηπειρωτική χώρα έχουν πολύ περισσότερα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι η Αλεξανδρούπολη έχει δεκαοχτώ (18) δρομολόγια την εβδομάδα, τα Γιάννενα δεκατέσσερα (14), η Λήμνος δεκατρία (13) ενώ δεν γίνεται λόγος για τη Θεσσαλονίκη όπου δραστηριοποιούνται και άλλες αεροπορικές εταιρίες εκτός της Aegean και τα δρομολόγια ξεπερνούν το εκατό (100) εβδομαδιαίως.
Η Aegean δηλαδή διατηρεί και το καλοκαίρι τον ίδιο αριθμό δρομολογίων από Καβάλα για Αθήνα που είχε και σε όλη τη διάρκεια του χειμώνα. Πραγματοποιεί δε τα δρομολόγιά της αυτά με μικρά ελικοφόρα αεροπλάνα, σε ώρες που δεν εξυπηρετούν κάποιον επιβάτη που θα ήθελε να τελειώσει αυθημερόν τη δουλειά του στην πρωτεύουσα.
Και εκτός από όλα αυτά τα αρνητικά, συντηρεί και την τιμή του εισιτηρίου της πολύ ακριβή την ακριβότερη από τα εισιτήρια όλων των άλλων πτήσεων από τα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας.
Το θέμα πλέον αρχίζει να λαμβάνει διαστάσεις υπονόμευσης της προσπάθειας για τουριστική και όχι μόνον ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής μας αφού από το αεροδρόμιο της Καβάλας εξυπηρετούνται καθημερινά όλο το χρόνο τρεις τουλάχιστον νομοί με πληθυσμό που ξεπερνά τις τετρακόσιες χιλιάδες ψυχές.
Έχουμε ξαναγράψει ότι όλοι οι τοπικοί παράγοντες και φορείς πρέπει να ευαισθητοποιηθούν και να δράσουν με έναν ενιαίο τρόπο και με κάποιο τοιχειώδες κοινό σχέδιο δράσης.
Και στο «παιχνίδι» αυτό πρέπει να συμμετέχει και η Frapport της οποίας σκοπός και στόχος θα έπρεπε να είναι η ανάπτυξη και η αύξηση της κίνησης στο αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας.
Πρωταρχικός και διαρκής στόχος θα πρέπει να είναι η με κάθε τρόπο προσέλκυση ανταγωνιστικής αεροπορικής εταιρίας η οποία να καθιερώσει δρομολόγια από και προς Αθήνα με χαμηλότερες τιμές και σε πιο βολικές ώρες.
Τότε μόνο η Aegean θα ταρακουνηθεί και θα ξανασκεφτεί την πολιτική της για το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» της Καβάλας.
Οι πίνακες που παραθέτουμε είναι όχι απλώς χαρακτηριστικοί αλλά περιγράφουν με ένα πικρό και δραματικό για τους Καβαλιώτες τρόπο την συμπεριφορά της Aegean απέναντι στην περιοχή μας.
Έχουμε όλα τα ρεκόρ μαζί. Τα λιγότερα δρομολόγια, στις πιο άβολες ώρες και με τις πιο ακριβές τιμές από όλη την Ελλάδα.
Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Μήπως η Aegean επιχειρεί αυτό που προσπαθούν να πετύχουν τα τελευταία χρόνια και οι ναυτιλιακές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη ακτοπλοϊκή συγκοινωνία με τη Θάσο; Μήπως θέλει η Aegean να απαξιώσει το δρομολόγια Καβάλα – Αθήνα – Καβάλα για να έχει αύριο μεθαύριο τη δικαιολογία να το καταργήσει; Στον κόσμο του στυγνού καπιταλισμού όλα είναι πιθανά.
Εμείς λοιπόν σαν τοπική κοινωνία δεν πρέπει να αφήσουμε να γίνει κάτι τέτοιο. Πρέπει να δράσουμε και να δράσουμε άμεσα, μαζικά και δυναμικά. Ορίστε λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν για όλους όσους ασχολούνται επισταμένως με τα κοινά.