Οι πολίτες που επισκέπτονται κατά τις πρωινές ώρες το γραφείο της ΔΕΗ στην ιχθυόσκαλα ταλαιπωρούνται και διαμαρτύρονται γι’ αυτό. Πρόκειται για αναγκαστική αναμονή πέραν της μίας ώρας, γεγονός που κατ’ αρχήν οφείλεται στα πολλά αιτήματα των πολιτών προς τη ΔΕΗκαι κατά δεύτερον στο γεγονός ότι το προσωπικό δεν επαρκεί. Μάλιστα, το λιγοστό προσωπικό της ΔΕΗ αυτή την περίοδο είναι ακόμη λιγότερο, λόγω των καλοκαιρινών αδειών.
Κι ενώ υπάρχουν οι άδειες και η γενικότερη έλλειψη του προσωπικού, οι πολίτες σπεύδουν καθημερινά στη ΔΕΗ, τις περισσότερες φορές προκειμένου να δρομολογήσει κάποιο διακανονισμό για το λογαριασμό του ηλεκτρινού ρεύματος. Εξυπηρετείται στη σειρά του δείχνοντας μεγάλη υπομονή, αλλά πολλές φορές η ουρά είναι τεράστια, ξεπερνώντας ακόμη και τις ουρές στα καταστήματα των τραπεζών.
Συμπολίτης που βρέθηκε χθες στη ΔΕΗ ώστε να εξυπηρετηθεί δήλωσε στην ΠΡΩΙΝΗ ότι περίπου στις 11:00 το πρωί το μηχάνημα έπαψε να δίνει σειρά προτεραιότητας αφού θεωρήθηκε περιττό να αναμένει κάποιος με την ουρά που ήδη είχε δημιουργηθεί και με την καθυστέρηση που παρατηρούνταν.
Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, το γεγονός της πολυκοσμίας στη ΔΕΗ οφείλεται και στο γεγονός ότι ο κόσμος ακόμη κι αν διανύουμε την καλοκαιρινή περίοδο δεν μπορεί εύκολα να πληρώσει το λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος. Έτσι προσέρχεται στο γραφείο της ΔΕΗ στην ιχθυόσκαλα προκειμένου να ζητήσει ένα διακανονισμό που γίνεται με τα δεδομένα της περιόδου, όπως αυτά ισχύουν στη δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού.