Επισήμως και τυπικώς το αίτημα της Εγνατίας Οδού ΑΕ για την κατασκευή του σταθμού διοδίων στην Παράκαμψη εκκρεμεί στη δικαιοσύνη. Εκεί θα κριθεί η διαδικασία της απαλλοτρίωσης, η οποία είναι συμπληρωματική κι αν γίνει θα βγάλει από τη γνωστή δύσκολη θέση την Εγνατία Οδό ΑΕ. Η απαλλοτρίωση θα αργήσει και γιατί οι απαλλοτριώσεις αργούν στην Ελλάδα και γιατί υπάρχουν και θα υπάρξουν αντιδράσεις από τον θιγόμενο. Τη Δημωφέλεια. Το έργο είναι από καιρό σταματημένο και δεν φαίνεται να ξαναρχίζει άμεσα. Το γεγονός ενοχλεί την Εγνατία Οδό ΑΕ που ψάχνει κι άλλες λύσεις. Πρόθεση έχει πάντα την ίδια, να κατασκευάσει όσο πιο γρήγορα μπορεί τα διόδια στην Παράκαμψη.
Αν και δεν υπάρχουν ανακοινώσεις, φήμες αναφέρουν ως πιθανά δύο νέα σενάρια. Το πρώτο αναφέρεται σε μεταφορά όλων των διοδίων 100 μέτρα πιο κάτω. Σε σημείο που δεν χρειάζεται απαλλοτρίωση. Το δεύτερο σενάριο κάνει λόγο για μεταφορά μόνο του κτιρίου διοίκησης των διοδίων (για αυτό γίνεται η απαλλοτρίωση) στο ακριβώς απέναντι σημείο από αυτό που ισχύει σήμερα. Υπάρχει άραγε χώρος για το ακριβώς απέναντι σημείο; Αν και δια γυμνού οφθαλμού δεν προκύπτει αυτή η δυνατότητα, στην εταιρία της Εγνατίας οδού μάλλον ισχυρίζονται το αντίθετο.
Με λίγα λόγια οι πιο πρόσφατες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Εγνατία Οδός ΑΕ δεν είναι διατεθειμένη να περιμένει να ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση. Επειδή βιάζεται εξετάζει κι άλλες δυνατότητες που της παρουσιάζονται. Ο χρόνος θα δείξει αν επιλέξει κάποια από αυτές ή όχι. Για την Καβάλα η κατάρρευση της γέφυρας μοιάζει (στην προκειμένη περίπτωση) με ανέλπιστο δώρο. Είναι ένα ακόμη επιχείρημα, ένα γεγονός που υπολογίζουν άπαντες. Ειδικότερα αυτοί που υποστηρίζουν ότι τα συγκεκριμένα διόδια πρέπει να κατασκευαστούν όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ας μη ξεχνάμε και την πολιτική διαφωνία ΤΑΙΠΕΔ και Σπίρτζη. Η οποία αρχίζει από τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας, συνεχίζεται στις τιμές των διοδίων και καταλήγει στην κατασκευή και λειτουργία νέων σταθμών.