Καθώς η χώρα εξέρχεται με σταδιακά και επιφυλακτικά βήματα, σιγά –σιγά από την μεγάλη περιπέτεια του κορονοϊού, και προσπαθεί να βρει τον βηματισμό της, η ανάκαμψη της οικονομίας είναι πλέον το μεγάλο ζητούμενο και η επαναφορά στην κανονικότητα όπως αυτή είχε διαμορφωθεί μετά την έξοδο από την κρίση και τα διαδοχικά μνημόνια.
Τα προβλήματα μοιάζουν βουνό ενώ η απαισιοδοξία κυριαρχεί στις τάξεις των επαγγελματιών. Ο τουρισμός που συντηρούσε την Καβάλα, την Θάσο και γενικότερα την περιοχή μας μοιάζει τοπίο άγνωστο. Ουδείς γνωρίζει πώς θα εξελιχθεί η χρονιά και αν θα έχουμε έστω μια στοιχειώδη κίνηση. Όλοι προσβλέπουν στον …Θεό.
Όμως ο νομός μας διαθέτει, στην προκειμένη περίπτωση, δύο ισχυρά πλεονεκτήματα: 1) Τα τελευταία χρόνια η τουριστική κίνηση βασίζεται κυρίως στους βαλκάνιους γείτονές μας. Οι χώρες αυτές, όπως κι εμείς, γλυτώσανε από τις βαριές επιπτώσεις του κορονοϊού που βίωσαν άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Είχαν λίγα κρούσματα και ελάχιστους θανάτους.
Επίσης η Καβάλα βρίσκεται μια ανάσα από τις χώρες αυτές από όπου οι υποψήφιοι εκδρομείς δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν αεροπλάνο με το οποίο τα ταξίδια πλέον θα είναι μια σκέτη ταλαιπωρία.
2) Ένα δεύτερο και εξαιρετικά ισχυρό πλεονέκτημα είναι ότι ο νομός Καβάλας δεν είχε ουσιαστικά πληγεί ούτε κατ’ ελάχιστον από τον κορονοϊό. Είμαστε δηλαδή ένας νομός και μια πόλη καθαρή. Αυτό ακριβώς πρέπει να το προβάλουμε δεόντως και με κάθε τρόπο. Ο Δήμος και η Δημοφέλεια πρέπει άμεσα να αναλάβουν πρωτοβουλία με αφίσες, τρικάκια, βιντεάκια και φουλ διαδικτυακή διαφήμιση όχι μόνον στο εσωτερικό αλλά και στις γειτονικές μας χώρες.
Σήμερα η «Πρωινή» δίνει μερικές ιδέες. Δεν διεκδικούμε το ρόλο του επαγγελματία γραφίστα ούτε του διαφημιστή ούτε φυσικά του συμβούλου branding. Απλώς προτείνουμε το πνεύμα μέσα στο οποίο μπορεί να κινηθεί αυτή η υπόθεση και ας αναλάβουν οι επαγγελματίες του χώρου να φτιάξουν μια οργανωμένη προβολή των δύο –εν μέσω κορονοϊώ- συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Καβάλας μας.