Κλιμάκιο υπηρεσιακών παραγόντων της Εγνατίας οδού ΑΕ- οι περισσότεροι από τους οποίους θα είναι μηχανικοί- θα είναι στην Καβάλα αύριο.
Πρόκειται για μία επίσκεψη αυτοψία σχετικά με το έργο ολοκλήρωσης της Περιμετρικής οδού. Επίσημες ανακοινώσεις δεν έγιναν.
Η αυτοψία ωστόσο φαίνεται ότι αφορά την εκπόνηση της οριστικής μελέτης με τη νέα χάραξη του δρόμου. Αν και λεπτομέρειες δεν είναι γνωστές δεν αποκλείεται κατά την παραμονή τους στην Καβάλα οι υπηρεσιακοί παράγοντες να έχουν συνεργασία με συναδέλφους τους μηχανικούς κυρίως της περιφερειακής ενότητας Καβάλας.
Η ολοκλήρωση της Περιμετρικής οδού είναι ένα πάγιο αίτημα των παραγόντων και των πολιτών της πόλης που «σκαλώνει» στο πώς θα συνεχιστεί ο δρόμος που σήμερα φτάνει μέχρι τη συνοικία της Χωράφας.
Θα κοπούν και πόσα πεύκα; Θα γίνουν τούνελ; Θα είναι μικρά ή μεγάλα; Υποτίθεται ότι μέσα από διάλογο έχουμε καταλήξει σε ένα καινούργιο σχέδιο, σε μία καινούργια χάραξη κοινά αποδεκτή η οποία βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης. Για να διευκολυνθεί και να προχωρήσει αυτή η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί η επίσκεψη αύριο.
Στο μεταξύ παραμένει εγκεκριμένη η ΜΠΕ του έργου που μεταξύ άλλων προβλέπει:
Για την σύνδεσή του με τις Κύριες Οδικές Αρτηρίες της πόλης το έργο προβλέπεται να διαθέτει έξι (6) συνολικά ισόπεδους κόμβους (Κ1 – Κ6), ενώ για την εξασφάλιση ικανοποιητικών γεωμετρικών χαρακτηριστικών σε συνδυασμό με την ανάγκη προστασίας της περιαστικής δασικής έκτασης προβλέπεται η κατασκευή δύο (2) «πράσινων γεφυρών», στις θέσεις Χ.Θ.= 2+500 και Χ.Θ.= 2+625 καθώς και σήραγγας συνολικού μήκους πλήρους διατομής περίπου 500 m (σήραγγας Cut & Cover πλήρους διατομής, Χ.Θ.=2+768,17 – Χ.Θ.=2+898,93, L=130,76m, και σήραγγα Χ.Θ.= 2+898,93 – Χ.Θ.=3+263,00, L=364,07m, την οποία ακολουθεί στην έξοδο της Cut & Cover ημιδιατομής μήκους L=38,00m). Επιπλέον, στην περιοχή Περιγιαλίου και στη θέση μετά τον Ιερό Ναό Αγίου Τρύφωνα, προβλέπεται η κατασκευή Cut & Cover σήραγγας μήκους περίπου 90 μέτρων (Χ.Θ.=5+422,37–Χ.Θ.=5+512,53,L=90,16m).