Κατά την άποψη και την ανακοίνωση του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ μείζονος σημασίας θέμα είναι οι αναρτήσεις κατά του κ. Φίλη της δημοτικής συμβούλου Μαρίας Φρατζεσκάκη. Όπως επίσης τα like που εξασφαλίζει η ίδια ανάρτηση. Κατά την άποψη της τοπικής ΝΔ σημαντικό πρόβλημα των ημερών είναι η αύξηση του ΦΠΑ στη Θάσο. Απόφαση παλιά, άρα γνωστή κι αναμενόμενη. Να μας συγχωρούν οι εκπρόσωποι των δύο κομμάτων αλλά δεν μας πείθουν.
Αν οι ανακοινώσεις τους (που δεν εκδίδονται και τόσο συχνά) έχουν στόχο να ασχοληθούν (και) με την τοπική επικαιρότητα τότε πρέπει να το ξανασκεφθούν. Να αποσύρουν τις υπερβολές και τις κουραστικές επαναλήψεις, να διατυπώσουν την άποψη τους για τα πραγματικά προβλήματα του τόπου. Αν ψάξουν προσεκτικά κι όχι πρόχειρα, είναι βέβαιο ότι θα τα εντοπίσουν. Δεν θα τα βρουν στο ίντερνετ αλλά έξω, στην αγορά. Στα χωριά και στις συνοικίες όπου τα κομματικά στελέχη οφείλουν να κυκλοφορούν.
Οι ανακοινώσεις των νομαρχιακών επιτροπών πρέπει να «πιάνουν» τον σφυγμό της κοινωνίας, να έχουν ουσιαστικό περιεχόμενο, να γίνονται σημείο αναφοράς. Όχι κουτσομπολιού. Κάποτε οι νομαρχιακές επιτροπές τα κατάφερναν. Σήμερα το προσπαθούν. Χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Φανταζόμαστε ότι όσοι γράφουν αυτές τις ανακοινώσεις επιδιώκουν την ανάγνωση τους από τους πολίτες. Οι οποίοι λόγω της συγκεκριμένης θεματολογίας, μοιάζουν να τις προσπερνούν αδιάφορα.
Αυτή τη φορά η κριτική Σιμιτσή στην διοίκηση του Δήμου έχει την μορφή καταγγελίας. Η οποία χθες δεν απαντήθηκε. Κακώς. Η κ. Δήμαρχος πρέπει να μας εξηγήσει τι έγινε με το ποσό των 19.000 ευρώ και την διαφήμιση για την ανακύκλωση. Τα χρήματα είναι πολλά κι η αναφορά Σιμιτσή πολύ συγκεκριμένη.
Ισχυρές αλλά και αόριστες είναι οι φήμες στο εργοστάσιο. Θα διώξουν- αναφέρουν- τον Λαυρεντιάδη, θα του πάρουν πίσω την ΒΦΛ! Τις ακούς να «κυκλοφορούν» από στόμα σε στόμα. Κάθε μέρα περισσότερο. Αυτά τα σενάρια έχουν σχέση με το κυβερνητικό ενδιαφέρον, το οποίο προς το παρόν είναι κενό περιεχομένου. Ακούμε ότι αρμόδια για το πρόβλημα στη ΒΦΛ είναι η κ. Τζάκρη. Η οποία (κατά τις ίδιες πληροφορίες) ετοιμάζει πρόταση…
Το εκθεσιακό κέντρο «Απόστολος Μαρδύρης» άδειασε στις 10 του περασμένου Απρίλη. Από τότε πέρασαν σχεδόν δύο μήνες. Τα προβλήματα που δημιούργησαν στο κτίριο οι πρόσφυγες δεν έχουν λυθεί. Ζημιές και φθορές δεν έχουν αποκατασταθεί. Το Επιμελητήριο ετοιμάζει την επόμενη KavalaExpo (τέλος Σεπτέμβρη), με ειδικότερο στόχο την έκθεση να εγκαινιάσει ο ευρωβουλευτής Θόδωρος Ζαγοράκης. Ευχόμαστε μέχρι τότε όλα όσα πρέπει να διορθώσει στο κτίριο ο Δήμος Καβάλας να έχουν διορθωθεί. Η απραξία δύο μηνών (Απρίλιος και Μάης) δεν μας κάνει ιδιαίτερα αισιόδοξους. Φοβόμαστε μη τυχόν η KavalaExpo 2016 έχει την τύχη της Συνέργειας…
Τον συγκοινωνιολόγο Νότη Παρασκευόπουλο τον γνωρίσαμε πριν από 10 χρόνια. Επιλογή του τότε Δημάρχου Στάθη Εριφυλλίδη ασχολήθηκε με το κυκλοφοριακό πρόβλημα, συντάσσοντας μελέτη για την επίλυση του. Η μελέτη Παρασκευόπουλου πληρώθηκε αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ στο σύνολο της . Ο κ. Παρασκευόπουλος ήταν ο πρώτος που πρότεινε μονοδρόμηση της οδού Βενιζέλου, τμήμα από Φάληρο ως την οδό Δαγκλή.
Με την εκλογή Σιμιτσή τα ίχνη του χάθηκαν. Όταν τον είδαμε πρώτη φορά ακούσαμε ότι μεταξύ των άλλων είναι κουμπάρος και στενός φίλος του Γιώργου Παπανδρέου! Τον παρακολουθήσαμε στο ΠΑΣΟΚ και τον ξαναείδαμε στην Καβάλα ως εκπρόσωπο του κόμματος Σταύρου Θεοδωράκη. Καθοδηγητή των στελεχών του Ποταμιού Καβάλας. Χθες ο κ. Παρασκευόπουλος και άλλα 11 στελέχη του Ποταμιού ανακοίνωσαν ότι αποχωρούν κι εντάσσονται στη ΝΔ!
Η σχετική είδηση αναφέρει: Την απόφασή τους να συνταχθούν με τη ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη γνωστοποιούν 12 –πρώην πια- στελέχη του Ποταμιού τονίζοντας ότι «επιδιώκουμε να γίνουμε προπομπός ενός αληθινού ποταμού Ελλήνων που θα μεταρρυθμίσει, επιτέλους, την Ελλάδα και θα την απαλλάξει από τη χειρότερη και πιο ανεύθυνα λαϊκιστική διακυβέρνηση που γνώρισε ο τόπος».
Μικροαλλαγές στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου. Πρωτοβουλία του προέδρου Γιώργου Γραμμένου. Αυτός αποφάσισε και την κατάργηση των σημαιών από τους ιστούς στην αυλή, την μεταφορά τους στα δύο μπαλκόνια του κτιρίου. Στους ιστούς θα μπαίνουν επιπλέον, όταν υπάρχει λόγος. Κάπως έτσι θα υπάρχουν μέρες που το Δημαρχείο θα διαθέτει 4 κι όχι δύο σημαίες. Κακώς. 4 είναι πολύ λίγες…
Στη χθεσινή ραδιοφωνική του συνέντευξη στη Πρωινή ο Δημοσθένης Μπρούσαλης μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τη Δημωφέλεια. Την σημερινή και την παλιά Δημωφέλεια. Ουσιαστικά ενέκρινε τη διαδικασία για την επιλογή λογότυπου σημειώνοντας ότι ίδια οδό ακολουθεί όλη η Ελλάδα. Στα δε προτεινόμενα στη ψηφοφορία λογότυπα βρήκε κάποια με ενδιαφέρον. Τα λόγια έμοιαζαν με ψήφο εμπιστοσύνης στην πρόεδρο κ. Αναστασία Ιωσηφίδου. Γεγονός που κακά τα ψέματα, δεν ήταν αναμενόμενο.
Ο συμπολίτης Χρυσόστομος Κοσμίδης έστειλε στον πρώην Δήμαρχο Κωστή Σιμιτσή ηλεκτρονικό μήνυμα με τα παράπονα του. Πραγματικοί αποδέκτες ωστόσο φαίνεται ότι είναι άλλοι. Γράφει ο κ. Κοσμίδης: «Φίλε Κωστή η Δημοτική Αστυνομία μου επέβαλε πρόστιμο ”παράνομης στάθμευσης” σε χώρο όπου δεν εμπόδιζα καθόλου, επειδή το άφησα για 4 λεπτά για να ανέβω τρέχοντας και να πάρω ιατρικές εξετάσεις. Τα 4 λεπτά τα απέδειξα στην ένστασή μου, επισυνάπτοντας το παραστατικό αλλά η ένστασή μου απερρίφθη. Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος μου είπε: ” Τί 4 λεπτά τί 4 ώρες, είναι το ίδιο!!!! ” . Έτσι κατέρριψε την θεωρία του Αϊνστάϊν για τον χωροχρόνο!!! . Και μπορεί να δικαιολογείται γιατί δεν επεμβαίνει στην Νικοτσάρα όπου τα παράνομα και επικίνδυνα διπλο και τριπλο παρκαρισμένα μένουν 6-7 ώρες. Εκεί οι ώρες ισοδυναμούν με μηδεν (0) , ενώ σε εμένα τα 4 λεπτά ισοδυναμούσαν με άπειρον!! Ως ανώτατος κριτής διατηρεί το απόλυτο δικαίωμα να καθορίζει ο ίδιος το απόλυτο μέγεθος του χρόνου!!! Αυτά δεν θα τα έλεγε ποτέ ο σοβαρός και έξυπνος Αντιδήμαρχός σου Σάββας Εμφιετζής, και θα απέδιδε δικαιοσύνη. Εγώ λέω να ετοιμάζεστε…..».
Με την ευκαιρία της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου την Τρίτη ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Κρηνίδων Όμηρος Κυριακίδης επανήλθε στα περί λαϊκής αγοράς. Επανέλαβε ότι θα γίνει διαβούλευση ανάμεσα σε όλους τους εμπλεκόμενους. Η διαβούλευση που για το θέμα πρώτη την υποσχέθηκε η Δήμαρχος φαίνεται να αποδυναμώνει την απόφαση, με οριακή πλειοψηφία, του τοπικού συμβουλίου. Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.
Στα μέσα ενημέρωσης της Αλεξανδρούπολης εμφανίζονται όλο και συχνότερα κείμενα (άρθρα, δηλώσεις κτλ) για την ανάγκη το λιμάνι της πόλης να αποκτήσει μαρίνα. Τώρα οι ζητούντες το έργο προκαλούν τον Δήμο Αλεξανδρούπολης να ασχοληθεί για να εξασφαλίσει το έργο. Αφετηρία της κινητικότητας είναι τι άλλο; Η μαρίνα στο λιμάνι της Καβάλας.
Το πιο πρόσφατο κείμενο για τη Σιδηροδρομική Εγνατία είναι του κ. Νίκου Καραγιάννη, στην ιστοσελίδα ypodomes. Gr. Από αυτό μαθαίνουμε ότι: Η λεγόμενη “Σιδηροδρομική Εγνατία” θα καλύψει όλη τη Βόρεια Ελλάδα και θα περνά από τα αστικά κέντρα και τα λιμάνια Αλεξανδρούπολη, Καβάλας, Θεσσαλονίκης και Ηγουμενίτσας βελτιώνοντας την προσβασιμότητα προς τις γειτονικές χώρες και εντέλει την Κεντρική Ευρώπη. Η κατασκευή της θα είναι ευεργετική για το περιβάλλον λόγω της ηλεκτροκίνησης, της γρήγορης και ασφαλούς μετακίνησης και της διασυνδεσιμότητας της γραμμής. Θα επιφέρει σημαντική μείωση στο χρόνο μετακίνησης στη Βόρεια Ελλάδα, την υπόλοιπη χώρα και τις γειτονικές χώρες. Η Σιδηροδρομική Εγνατία θα δημιουργήσει ένα συνεχόμενο δίκτυο για τις μεταφορές logistics καθώς θα περνά από 4 λιμάνια, 6 αεροδρόμια και 6 logistic centers και θα εκμεταλλεύεται πλήρως το σφόδρα αναπτυσσόμενο λιμάνι του Πειραιά στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Τέλος θα βοηθήσει στην πραγματοποίηση της παράκαμψης του Βόσπορου μέσω του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης (από Βουλγαρία και Ρουμανία) με ασφάλεια και ταχύτητα. Το μοντέλο που προωθείται είναι μέσω ΣΔΙΤ και η κατασκευή και λειτουργία θα γίνεται μέσω ειδικού εταιρικού σχήματος. Πηγές εσόδων θα περιλαμβάνουν την εκμετάλλευση της γραμμής και υπηρεσίες logistics. Στη χρηματοδότηση της γραμμής είναι πιθανό στο μέλλον να εμπλακούν η ΕΤΕπ και η Ε.Ε (μέσω του ΕΣΠΑ). Εφόσον το εγχείρημα προχωρήσει τότε ο σχεδιασμός περιλαμβάνει εκκίνηση των έργων το 2019 με προτεραιότητα τα ανατολικά τμήματα της γραμμής που έχουν μεγαλύτερη μελετητική ωριμότητα.