Ειδήσεις από την Π.Ε. Καβάλας. Θόδωρος Μαρκόπουλος και Σωτήρης Παπαδόπουλος αναχωρούν σήμερα για την Μόσχα, όπου θα εκπροσωπήσουν την Περιφέρεια ΑΜΘ στην γνωστή τουριστική έκθεση της πρωτεύουσας της Ρωσίας. «Θέλουμε να μεγαλώσουμε κι άλλο την επιτυχία που προκύπτει από τις αεροπορικές πτήσεις απευθείας από τη Ρωσία» εξηγεί ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας. Επιστρέφουν στο τέλος της εβδομάδας.
Μόνιμο προσωπικό για την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας. Αναμένονται δύο οδηγοί, ένας από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πριν 10 χρόνια! Ο δεύτερος οδηγός είναι πιθανόν να προέρχεται από τους αθλητές με τις πανευρωπαϊκές ή παγκόσμιες επιτυχίες. Με αυτόν τον τρόπο προσελήφθησαν κι εργάζονται στην Π.Ε. Καβάλας Ανθή Καραγιάννη κι Αλεξάνδρα Δήμογλου.
Γραφείο στο διοικητήριο θα έχει ο νέος αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Κώστας Αντωνιάδης. Κατόπιν τούτου η αντιπεριφέρεια Τουρισμού επιστρέφει στην Καβάλα. Στις προθέσεις του κ. Αντωνιάδη είναι να συνεχίσει τις επαφές με τους τοπικούς παράγοντες. Σίγουρα θα επισκεφθεί τον κ. Μαρκόπουλο αλλά και πολλούς άλλους. Όχι μόνο στην Καβάλα αλλά σε όλη την Περιφέρεια.
Οι ενημερωτικές ιστοσελίδες ανέφεραν χθες ότι επήλθε συμφωνία μεταξύ της Ελληνικής Αστυνομίας και της Fraport. Πρόκειται για ένα ακόμη βήμα προκειμένου η ξένη εταιρία να αναλάβει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων και αυτό της Καβάλας.
Όπως ακούμε νέα ημερομηνία για την παραλαβή των αεροδρομίων ορίζεται η 1η Απριλίου! Υποτίθεται ότι αυτό θα γίνονταν τον Νοέμβρη. Μετά δόθηκε αναβολή για τον Φλεβάρη. Η επόμενη αναβολή είναι για μεθαύριο 15η Μαρτίου. Αλλά ούτε τότε προλαβαίνουν.
Ο αντιπρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Νίκος Τσολιγιώργης επιβεβαίωσε την πληροφορία σύμφωνα με την οποία το υδροπτέρυγο αποχώρησε οριστικά από την γραμμή Καβάλα- Θάσος. Μιλώντας στο ράδιο Πρωινή είπε γενικώς και αορίστως: « Κάποιοι θέλουν το γρήγορο κέρδος».
Η δίκη της υπόθεσης Μπουδακίδου είναι προγραμματισμένη για τον Ιούνιο. Προχθές σε μια υπόθεση που έχει σχέση με τις εκδηλώσεις της Ν.Α. Καβάλας που δεν έγιναν ποτέ, αθωώθηκε ο Θ. Καλλιοντζής. Του είχε γίνει πρόωρος καταλογισμός, εμφανίζονταν με χρέος προς την εφορία αλλά αυτό διορθώθηκε με απόφαση του ελεγκτικού συνεδρίου. Η απόφαση αυτή οδήγησε στο αυτονόητο, στην αθώωση του πρώην Νομάρχη. Ότι παρόμοιο συμβεί (όπου και αν συμβεί) θα πρέπει να ακολουθήσει την απόφαση του ποινικού κι όχι να προηγηθεί.
Αυτήν την φορά η πολιτική εκδήλωση έγινε στη μικρότερη του ξενοδοχείου αίθουσα της Δ. Βιβλιοθήκης. Ούτε αυτός ο χώρος γέμισε. Κατεβλήθη φιλότιμη προσπάθεια, ο στόχος ήταν κοντά αλλά…
Περιοδεία στη Θάσο έκανε χθες ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Μορφίδης. Συναντήθηκε με τον σύλλογο των Ενοικιαζομένων δωματίων αλλά και με τους φορείς του νησιού που διατυπώνουν αντιρρήσεις για το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο.
==================================================================
Όταν το αυτοκίνητο του έπαθε βλάβη θεώρησε σωστό να χρησιμοποιήσει όχημα της ΔΕΥΑΚ!
Ποιος θα τον τιμωρήσει;
Η γνωστή φωτογραφία του αυτοκινήτου της ΔΕΥΑΚ στην οδό Δαγκλή το απόγευμα της 3ης Μαρτίου του 2017. Το χρησιμοποίησε ο πρόεδρος αφού το δικό του είχε βλάβη!
Το ίδιο αυτοκίνητο παρκαρισμένο επί ώρες στις Καμάρες, όπου δεν υπήρχε υπηρεσιακή δραστηριότητα της ΔΕΥΑΚ, το πρωί της Δευτέρας 2 Γενάρη 2017.
Η ανάρτηση παραδοχή Ξανθόπουλου για τη χρήση του αυτοκινήτου της ΔΕΥΑΚ για μη υπηρεσιακούς λόγους
Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Νίκος Ξανθόπουλος είναι γνωστός (και) για τις αυστηρές ποινές που συχνά επιβάλλει στους εργαζόμενους της δημοτικής επιχείρησης, οι οποίες τις περισσότερες φορές ακυρώνονται στην Επιθεώρηση Εργασίας όπου οι θιγόμενοι προσφεύγουν. Ισχυρίζεται ότι οι ποινές είναι δίκαιες κι αφορούν (όπως πολλές φορές εξηγεί) κακή εκτέλεση των καθηκόντων των εργαζόμενων γεγονός που μπορεί και να έχει σχέση με την κακώς εννοούμενη νοοτροπία των δημοσίων υπαλλήλων. Αν δεχθούμε ότι έχει δίκιο (ενώ είναι προφανές ότι δεν έχει) τότε πρέπει να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι η δική του συμπεριφορά ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Αυτός που τιμωρεί προκειμένου να διορθώσει τα στραβά κι ανάποδα της ΔΕΥΑΚ, είναι αυτός που όταν το αυτοκίνητο του παθαίνει βλάβη κι ακινητοποιείται τότε για τις δικές του δουλειές (όχι υπηρεσιακές) χρησιμοποιεί αυτοκίνητο της υπηρεσίας!
Δημοσιεύσαμε ήδη φωτογραφία οχήματος της ΔΕΥΑΚ που ο ίδιος οδηγούσε το απόγευμα της Παρασκευής 3 Μαρτίου. Ρωτήσαμε για ποιόν λόγο εκείνο το απόγευμα το όχημα της ΔΕΥΑΚ κυκλοφόρησε στο κέντρο της πόλης κι ένας Θεός ξέρει που αλλού. Λίγες μέρες μετά την απορία μας, με ηλεκτρονική του δήλωση παραδέχθηκε ότι ο ίδιος ήταν υπεύθυνος. Με το εξωφρενικό επιχείρημα που αμέσως το αντιγράφουμε και θέτουμε υπόψη του αναγνώστη: «…τη συγκεκριμένη ημέρα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το είχε ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, επειδή το προσωπικό του αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης». Με την ίδια ανάρτηση του ο κ. Ξανθόπουλος όχι μόνο δεν ζητά συγνώμη για την ενέργεια του αλλά με ένα απίστευτο θράσος ζητά και τα ρέστα. Ειρωνεύεται το ερώτημα και το ενδιαφέρον εκφράζοντας -εμμέσως πλην σαφώς -τη γνωστή άποψη που κάποτε κυριαρχούσε στη χώρα: Εφόσον είναι πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ , όσο είναι πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, μπορεί να κάνει ότι θέλει σε σχέση με τα αυτοκίνητα αυτής κι οτιδήποτε άλλο την αφορά. Μια προσέγγιση ιδιοκτησιακού χαρακτήρα που δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζει.
Πριν από λίγους μήνες ζήτησε από το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης να εκδοθεί τραπεζική πιστωτική κάρτα με όριο άνω των 20.000 ευρώ της οποίας χρήστης θα είναι ο ίδιος! Η εισήγηση αποσύρθηκε κακήν κακώς και φυσικά δεν επανήλθε. Όπως φαίνεται δεν του αρκούν τα αυτοκίνητα της ΔΕΥΑ Καβάλας, επεδίωξε ακόμη μεγαλύτερα και σημαντικότερα προνόμια.
Ας επανέλθουμε στα αυτοκίνητα της ΔΕΥΑ Καβάλας, στο συγκεκριμένο με πινακίδα κυκλοφορίας ΚΒΝ 1410. Κι άλλες φορές συμπολίτες είχαν εκφράσει την απορία τους αφού όπως μας έλεγαν (κι επέμεναν) το έβλεπαν σταθμευμένο σε περίεργες ώρες της ημέρας σε σημεία όπου δεν υπήρχαν υπηρεσιακές ανάγκες και δραστηριότητες. Π.χ. υπάρχουν άνθρωποι που μας δήλωσαν ότι το είδαν παρκαρισμένο απόγευμα ή βράδυ στην οδό Παύλου Μελά. Άλλος είναι αρμόδιος να βρει αν όλα αυτά ισχύουν. Η Πρωινή το φωτογράφησε για ώρες παρκαρισμένο πίσω από τις Καμάρες το πρωί της Δευτέρας 2-1-2017. Πλησίον δεν υπήρχε καμιά δραστηριότητα της ΔΕΥΑ Καβάλας.
Μετά απ’ όλα αυτά καλούμε την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης να παρέμβει, να τιμωρήσει τον… τιμωρό των υποτίθεται κακών υπαλλήλων. Να του υπενθυμίσει ότι άλλο πράγμα υπηρεσιακές ανάγκες κι άλλο πράγμα ιδιωτική χρήση ενός υπηρεσιακού αυτοκινήτου. Παράλληλα η Αποκεντρωμένη οφείλει να ερευνήσει γενικά τη χρήση του συγκεκριμένου οχήματος για το διάστημα που πρόεδρος της ΔΕΥΑ Καβάλας είναι ο κ. Ξανθόπουλος. Ποιες άλλες φορές το προτίμησε –για μη υπηρεσιακούς λόγους- αντί να κινηθεί με το δικό του; Υπάρχει ημερολόγιο για τα δρομολόγια του αυτοκινήτου ή όπως ακούμε καταγράφονται μόνο τα χιλιόμετρα προκειμένου να δικαιολογηθεί η κατανάλωση καυσίμων;
Η ισχύουσα νομοθεσία την τήρηση της οποίας παρακολουθεί η Αποκεντρωμένη, είναι αυστηρή για κάθε αυτοκίνητο δημόσια υπηρεσίας, δημοτικής επιχείρησης κτλ. Στην περίπτωση που εξετάζουμε ο πρόεδρος όχι μόνο χρησιμοποίησε για μη υπηρεσιακές δραστηριότητες το όχημα, όχι μόνο το παραδέχθηκε αλλά φαίνεται να μην καταλαβαίνει τη σημασία της πράξης του. Ο κ. Ξανθόπουλος έχει μια άλλη –μη νόμιμη- εντύπωση για τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα κι είναι βέβαιο ότι επιτέλους κάποιος θα πρέπει να βρεθεί να τον διορθώσει. Ή καλύτερα, να τον τιμωρήσει αφού στην περίπτωση του άλλος κατάλληλος τρόπος για να βάλει μυαλό δεν φαίνεται ότι υπάρχει. Αυτή η παρέμβαση πλέον είναι υποχρέωση της Αποκεντρωμένης.
=======================================================