Dark Mode Light Mode
Ήττα του Νέστου στην πρεμιέρα με 1-0 στο Διδυμότειχο
Μήπως “αμπελοφιλοσοφίες” είναι οι εξαγγελίες της Δημοτικής Αρχής για τον τουρισμό;
Αγιασμός στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας

Μήπως “αμπελοφιλοσοφίες” είναι οι εξαγγελίες της Δημοτικής Αρχής για τον τουρισμό;

Η κυρία Αναστασία Ιωσηφίδου, Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ και Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, αφού απαξίωσε για μήνες τη λειτουργία της Επιτροπής, προσπαθεί τώρα με επικοινωνιακό άγχος να μας πείσει ότι η αύξηση της τουριστικής κίνησης οφείλεται στις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής και της ιδίας προσωπικά!

 

Και αναρωτιόμαστε ειλικρινά, οφείλονται άραγε στην κυρία Ιωσηφίδου:

  • τα ελκυστικά τουριστικά πακέτα που προσφέρουν παραδοσιακά οι ξενοδόχοι και η σημαντική προσπάθεια που καταβάλλουν όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού να κρατούν τις τιμές ανταγωνιστικές;
  • η κατακόρυφη αύξηση στην προσφορά ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων τύπου AirBNB που ζήσαμε φέτος (στην οποία στράφηκαν συμπολίτες μας για να αποκτήσουν ένα συμπληρωματικό εισόδημα);
  • η προσβασιμότητα που προσφέρει ο κάθετος οδικός άξονας Κομοτηνή – Νυμφαία – Βουλγαρία στους Βαλκάνιους επισκέπτες μας;
  • Ή μήπως οφείλεται στην κυρία Ιωσηφίδου η πτώση του τουρισμού στην Τουρκία (που ευνόησε το τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα μας), η έναρξη πτήσεων της εταιρείας ΕΛΛΗΝΑΙΡ του Μουζενίδη στο αεροδρόμιο της Καβάλας και η επένδυση στην Ακτή Τόσκα;

 

ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!

 

Η Καβάλα ελκύει διαχρονικά τους τουρίστες με τις ομορφιές της, τις παραλίες της και την ιστορία της και οι επαγγελματίες του τουρισμού και η αγορά “τραβούν μπροστά το καράβι” της τουριστικής ανάπτυξης και κίνησης, για να προσφέρουν υπηρεσίες στους επισκέπτες μας.

 

Δυστυχώς, οι επιλογές της διοίκησης της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος βρίσκονται εδώ και 3 χρόνια σε ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ:

 

  • υποβαθμίζει την τουριστική παρουσία και προβολή του Δήμου στις γειτονικές χώρες, από τις οποίες προέρχεται η πλειοψηφία των τουριστών
  • δεν επενδύει όσο χρειάζεται στη διαδικτυακή τουριστική προβολή, αντίθετα προτιμά να ξοδεύει μεγάλα ποσά για συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις για τα αποτελέσματα των οποίων δεν είχαμε ποτέ έναν σοβαρό απολογισμό και δεν ξέρουμε ποιος είναι ο πραγματικός τους αντίκτυπος
  • επενδύει χρόνο και χρήμα στην προσέλκυση μακρινών τουριστικών αγορών με τις οποίες υπάρχουν αντικειμενικά προβλήματα πρόσβασης (π.χ. απουσία αεροπορικής σύνδεσης) και από τις οποίες δεν μπορούμε να προσδοκούμε μεγάλο αριθμό τουριστών με βάση τις δυνατότητές μας (π.χ. Ινδία)
  • επενδύει σημαντικά ποσά σε πολιτιστικές εκδηλώσεις οι οποίες δεν στοχεύουν στο να προσελκύσουν επισκέπτες
  • δεν έχει ακόμη προωθήσει κανέναν σχεδιασμό για τουριστικές υποδομές, που να βελτιώνουν σημαντικά το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας
  • δεν έχει διατυπώσει καμία ρεαλιστική πρόταση για την επέκταση της τουριστικής περιόδου κατά τη χειμερινή περίοδο.

 

Να μιλήσουμε μήπως και για ορισμένες από τις περίφημες “εξαγγελίες” της Δημοτικής Αρχής στον τομέα του τουρισμού, αλλά και υποχρεώσεις, που δεν υλοποιούνται όλα αυτά τα χρόνια;

  • τη δημιουργία διαδημοτικής ακτοπλοϊκής σύνδεσης Καβάλας – Θάσου;
  • τη θαλάσσια σύνδεση της Καβάλας με το Αγ. Όρος που έχει εξαγγελθεί από το 2016;
  • το τελεφερίκ της Παναγίας, το οποίο δεν υπάρχει πουθενά στον σχεδιασμό του Δήμου και το οποίο ενδέχεται να έχει σοβαρά θέματα ωριμότητας;
  • την αξιοποίηση της Συμφωνίας Ανοιχτών Ουρανών Ελλάδας-Ινδίας για την προσέλκυση Ινδών τουριστών;
  • Πότε θα πιέσει ο Δήμος ώστε να συσταθεί ο Φορέας Διαχείρισης του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων ως Μνημείου της ΟΥΝΕΣΚΟ;
  • Πότε θα ξεκινήσει να υλοποιείται ο σχεδιασμός για Ναυτικό Μουσείο και Μουσείο Ναυπηγοεπισκευαστικής Τέχνης;
  • ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΑΓΓΕΛΕΤΑΙ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ; Τόση ανικανότητα πια;

 

Η ΚΑΒΑΛΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ, αλλά δυστυχώς έχει ακόμη “δρόμο” μπροστά της. Η Δημοτική Αρχή οφείλει να σχεδιάσει την τουριστική της ανάπτυξη συνεκτιμώντας το γεγονός ότι η Θάσος παίζει τον πρώτο ρόλο στον τουρισμό στο σύνολο της Περιφέρειας και να φτιάξει την στρατηγική της με συγκεκριμένες προτάσεις για το πώς η Καβάλα θα οικοδομήσει τη δική της αυτοτελή τουριστική ταυτότητα σε σχέση με την ευρύτερη περιοχή.

 

Αυτά όμως είναι “ψιλά γράμματα”! ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ και της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ… ΤΟΥΡΙΣΜΟ (να ταξιδεύουν σε μακρινά “εξωτικά” μέρη, να κάνουν πολυήμερες επισκέψεις με αφορμή τουριστικές εκθέσεις κ.ά.) ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ…

 

Η δημοτική μας παράταξη παρεμβαίνει εδώ και 3 χρόνια με συγκεκριμένες θέσεις και προτάσεις στον δημόσιο διάλογο και στα όργανα του Δήμου σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη και προβολή του τόπου μας. H κυρία Ιωσηφίδου τις αγνοεί συστηματικά ΑΠΟ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ και αρνείται τον οποιοδήποτε διάλογο, αλλά αυτό είναι δικό της πρόβλημα. Εμείς θα συνεχίσουμε να απευθυνόμαστε στους φορείς, τις επιχειρήσεις και την τοπική κοινωνία και να παρεμβαίνουμε προς όφελος του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας.

 

ΥΣ: Τι απέγιναν τα 26 κρουαζιερόπλοια που… “έφερνε” η κυρία Ιωσηφίδου; Θυμόμαστε ότι τις “καλές” χρονιές φωτογραφιζόταν μπροστά στα κρουαζιερόπλοια για να δημιουργήσει εντυπώσεις ότι συνέβαλε και αυτή στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας. Τώρα, ποιος έχει την ευθύνη που μειώθηκαν σε 6;

 

 

Για την Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ

Ο Επικεφαλής

 

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος

Προηγούμενο άρθρο

Ήττα του Νέστου στην πρεμιέρα με 1-0 στο Διδυμότειχο

Επόμενο άρθρο

Αγιασμός στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας