Σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση περιήλθαν tα τελευταία 24ωρα τα δύο ΚΤΕΛ. Tης πόλης και του Νομού Καβάλας.
Η μείωση των επιβατών δεν είναι απλά μεγάλη, είναι πάρα πολύ μεγάλη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάθε μέρα τα δρομολόγια που εκτελούνται να είναι λιγότερα. Το αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας τοποθέτησε πινακίδες στις κεντρικές στάσεις ζητώντας από τους επιβάτες να επικοινωνούν τηλεφωνικά με το γραφείο του για να πληροφορούνται πότε θα περάσει το επόμενο λεωφορείο. Αυτή η διαδικασία θα γίνεται κυρίως απογευματινές ώρες αφού το πρωί (τουλάχιστον έως χθες) υπήρχε μία σχετικά ικανοποιητική συχνότητα των δρομολογίων.
Για τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καβάλας «μιλούν» οι ανακοινώσεις που κάθε απόγευμα και βράδυ εκδίδει μέσω του Facebook. Κάθε μέρα ανακοινώνει για την επόμενη και λιγότερα δρομολόγια. Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Καβάλας Κώστας Πανταζής είπε στην εφημερίδα μας χθες ότι ενώ υπό φυσιολογικές συνθήκες κάθε μέρα έκαναν δρομολόγια 110 λεωφορεία, την περίοδο που διανύουμε τα δρομολόγια που γίνονται εκτελούνται από 10 λεωφορεία! Το οικονομικό θέμα που ανακύπτει είναι μεγάλο αν και για τα ΚΤΕΛ προέχει το ζήτημα της υγείας.
Ο Κώστας Πανταζής δήλωσε στην εφημερίδα μας:
«Διαπιστώνεται μία υπερβολικά μεγάλη πτώση της κίνησης. Είμαστε αναγκασμένοι να προσαρμόσουμε τα δρομολόγια αφού σε κάθε ένα από αυτά υπάρχουν δύο με τρία άτομα το πολύ. Για την Αθήνα διακόψαμε τα απευθείας δρομολόγια, συνδεόμαστε με την Αθήνα μέσω του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Προς το παρόν τα δρομολόγια για τη Θεσσαλονίκη είναι τέσσερα. Το προηγούμενο διάστημα ήρθαν από τη Θεσσαλονίκη στην Καβάλα οι φοιτητές. Για τα δρομολόγια εντός του νομού σκοπεύουμε να κρατήσουμε τα πρωινά για να εξυπηρετήσουμε τους εργαζόμενους. Το ίδιο θα γίνει το μεσημέρι, ώστε αυτοί να επιστρέφουν. Θα ξαναδούμε τα δρομολόγια μας με τα νέα δεδομένα που δημιουργεί το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων. Από την άλλη πλευρά έχουμε- δεν έχουμε επιβάτες λαμβάνουμε στα πρακτορεία αλλά και μέσα στα λεωφορεία όλα τα απαραίτητα μέτρα για την πρόληψη του κορωνοϊού».