Χθες το απόγευμα επρόκειτο να απασχολήσει ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου το θέμα της πιάτσας των ταξί στην περιοχή της πλατείας Καπνεργάτη. Μία μέρα νωρίτερα (το πρωί της Τρίτης 24/9) και στο πλαίσιο συνέντευξης του στην Πρωινή, ο Μανώλης Τσιλογιώργης αναφέρθηκε στο θέμα.
Αρχικά σχολίασε όλα όσα προηγήθηκαν. Ήταν συγκεκριμένος αφού όπως ανέφερε υπάρχει ξεκάθαρη υπόσχεση του Θόδωρου Μουριάδη, σύμφωνα με την οποία η πιάτσα δεν μετακινείται. Άσχετα από το αντίθετο που ίσχυε τις προηγούμενες μέρες. Η υπόσχεση Μουριάδη- είπε- δόθηκε σε συνέλευση του σωματείου, την οποία ο δήμαρχος παρακολούθησε.
Ο κ. Τσιλογιώργης ρωτήθηκε απλά: Τι κάνουμε τώρα; Η απάντηση του ήταν η εξής:
«Η πρόταση του σωματείου είναι η μόνη που συνοδεύεται από σχετική μελέτη, αφού όπως ορίζει και ο νόμος για να έχεις πιάτσα πρέπει πρώτα να έχεις μελέτη για αυτήν. Αν ο Δήμος Καβάλας έχει σχετική μελέτη για το νέο σημείο στη Βενιζέλου που προτείνει, ας μας τη δείξει…
Η συγκεκριμένη πιάτσα που προτείνεται καταστρατηγεί μια σειρά από άρθρα και διατάξεις του ΚΟΚ, παρά το γεγονός πως οι υπάλληλοι της Τεχνικής Υπηρεσίας ισχυρίζονται πως σύμφωνα με μια παράγραφο του ΚΟΚ μπορεί να υπάρξει εξαίρεση για το συγκεκριμένο σημείο.
Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιοποίησε ο αντιπρόεδρος του Σωματείου κ. Γρηγόρης Αποστολίδης. Από τα δεξιά υπάρχουν τραπεζοκαθίσματα και από αριστερά λόγω της κυκλοφορίας των οχημάτων, υπάρχει κίνδυνος για τον κόσμο που εισέρχεται στα ταξί!
Επομένως, εκτός του ότι η λύση που πρότεινε ο Δήμος δεν συνοδεύεται και από σχετική μελέτη, δεν είναι και λειτουργική! Οπότε πρέπει να επανεξεταστεί η μόνη πρόταση που έχει μελέτη, αυτή του σωματείου.
Πρέπει να γίνει μια μικρή και ήπια παρέμβαση για να ανοίξει ο δρόμος πάνω από την οδό Κύπρου, και μ’ ένα σκάψιμο του δρόμου βγαίνουμε μπροστά στο δημοτικό κήπο. Με ή χωρίς φανάρι, ας αποφανθούν γι’ αυτό οι σχετικοί συγκοινωνιολόγοι…
Η πιάτσα της πλατείας Καπνεργάτη που καταργήθηκε –με τρόπο ανακόλουθο και συμπεριφορά τσαμπουκά- ήταν η πιο εμπορική της Καβάλας. Αυτή που είχε την περισσότερη δουλειά! Όσα μέτρα μακριά και αν μεταφερθεί, ποτέ δε θα έχει την ίδια δουλειά.
Είναι αυτό που λέμε «μαγαζί γωνία»… Το μόνο σημείο που ενδεχομένως να μπορεί να συγκριθεί μαζί της θα ήταν η συμβολή των Παύλου Μελά και Μ. Αλεξάνδρου. Μην ξαφνιάζεστε από την πρόταση. Κατά την άποψη μου τα ταξί πρέπει να είναι εκεί όπου χτυπά η «καρδιά» της πόλης».
*Ο Μανώλης Τσιλογιώργης ήταν πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Ν. Καβάλας, συνεχίζει και εργάζεται στο ταξί του.