Για το 2019 μετατίθεται ο χρόνος ολοκλήρωσης του σημαντικού για την πόλη έργου ανακαίνισης και επαναλειτουργίας ως χώρου εκδηλώσεων της Μεγάλης Λέσχης. Στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αποφασίζεται η τροποποίηση της μελέτης του υποέργου προμήθειας των επίπλων του κτιρίου. Κάτι που σημαίνει ότι ο διαγωνισμός για την προμήθεια αυτών θα γίνει από την αρχή (3η φορά), με διαφορετικούς όρους της προκήρυξης. Δυστυχώς η ολοκλήρωση του έργου το 2019 δεν είναι σίγουρη αφού και σε αυτό το δημοτικό έργο τα μάτια μας έχουν δει πολλά. Οι παρατάσεις ως προς το κατασκευαστικό μέρος του, είναι ατέλειωτες. Κι αν κάποιες δικαιολογούνται, κανείς δεν μπορεί να μας εξηγήσει πως ένα έργο που θα τέλειωνε το 2015, θα τελειώσει (στην καλύτερη περίπτωση) το 2019!
Από το αρχείο της Πρωινής συλλέγουμε τις επιπλέον πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες το έργο δημοπρατήθηκε το 2012. Η σύμβαση με τον εργολάβο υπογράφηκε το 2013. Σε αυτήν αναφέρονταν ότι το έργο θα τελειώσει σε δύο χρόνια. Δηλαδή το 2015.
Πολύ πιθανή νέα καθυστέρηση του έργου της Μεγάλης Λέσχης
Η σημερινή απογευματινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας ξεχωρίζει αφού στην ημερήσια διάταξη είναι εγγεγραμμένα ώστε να συζητηθούν εβδομήντα θέματα, αριθμός που μάλλον αποτελεί ρεκόρ. Τα περισσότερα παρουσιάζουν ενδιαφέρον όπως για παράδειγμα το τρίτο θέμα της ημερήσιας διάταξης, σχετικά με την άδεια ίδρυσης υπεραγοράς λιανικού εμπορίου της εταιρείας «HENNES & MAURITZ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΔΩΝ ΕΝΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΗΣΕΩΣ» στην συμβολή των οδών Ι. Δραγούμη & Ομονοίας στην Δ.Κ. Καβάλας του Δήμου Καβάλας.
Σύμφωνα με τα σχετικά έγγραφα του θέματος το αίτημα της υπεραγοράς υποβάλλεται από γνωστή εταιρεία ειδών ένδυσης και υπόδησης που θα χρησιμοποιήσει 1.565 τετραγωνικά μέτρα. Βάσει των πληροφοριών αντιρρήσεις και απόψεις επί του θέματος σκοπεύει να διατυπώσει στη συνεδρίαση του σώματος ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας.
Το κυριότερο θέμα της ημερήσιας διάταξης αφορά σε μια όχι αναμενόμενη εξέλιξη για το έργο της Μεγάλης Λέσχης. Αν υποθέσουμε ότι το κατασκευαστικό μέρος ολοκληρώνεται, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει για το χρονοδιάγραμμα της προμήθειας των απαραίτητων επίπλων. Δύο φορές ο διαγωνισμός έχει σταματήσει και σήμερα το δημοτικό συμβούλιο θα πρέπει να δρομολογήσει τη διαδικασία για τρίτη φορά. Πρόκειται για αλλαγή της μελέτης του έργου προμήθειας επίπλων , έτσι θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός με διαφορετικούς όρους. Κατά συνέπεια, ακόμη κι αν το κατασκευαστικό μέρος ολοκληρωθεί έως το καλοκαίρι, κάτι που φαντάζει λογικό κι εφικτό, στη συνέχεια θα αρχίσει ένα νέο «σήριαλ» για την προμήθεια των επίπλων της Μεγάλης Λέσχης.
Τρία από τα υπόλοιπα θέματα της ημερήσιας διάταξης αφορούν στο ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας. Ένα εξ αυτών αφορά στην έγκριση ή μη της με αριθμό 21/2018 απόφασης, του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Θεατρικής Κοινωφελής Επιχείρηση ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας, που αφορά στην «Αποζημίωση Προέδρου του Δ.Σ. της Δημοτικής Θεατρικής Κοινωφελής Επιχείρηση ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας». Υπενθυμίζεται ότι προσφάτως στην προεδρική θέση που κατείχε ο Πέτρος Πετρόπουλος τον διαδέχθηκε η Κορίνα Χιώτη Πρασσά. Η αντιμισθία για τη νέα πρόεδρο παραμένει ακριβώς η ίδια.
Επίσης θα ζητηθεί έγκριση για την πρόσληψη 25 υδρονομέων που θα εργαστούν από την 1η Μαΐου έως τις 30 Σεπτεμβρίου , για το σύνολο δηλαδή της αρδευτικής περιόδου. Το πρόβλημα είναι πως συχνά όσοι προσλαμβάνονται ως υδρονομείς δεν εργάζονται στο συγκεκριμένο πόστο αλλά μετακινούνται, με αποτέλεσμα να απασχολούνται ακόμη και ως διοικητικοί υπάλληλοι.
Στην ίδια συνεδρίαση θα εγκριθεί το πρωτόκολλο προσωρινής και οριστικής παραλαβής έργου που εκτελέστηκε το 2016. Θα εγκριθεί ακόμη το πρόγραμμα ανακύκλωσης ειδών ένδυσης και υπόδησης, θα διαγραφεί βεβαιωμένη οφειλή και τμηματική καταβολή υπολοίπου ενός χρέους της εταιρείας Μαρινόπουλου. Αφορά τη λειτουργία του καταστήματος στο κτήριο της δημοτικής αγοράς. Για τη διαγραφή του χρέους των 13.000 ευρώ εφαρμόζεται η δικαστική απόφαση σχετικά με την εξυγίανση της εταιρείας Μαρινόπουλου και τη διάδοχη εταιρεία Σκλαβενίτη.
Θα διαγραφεί ποσό πενήντα χιλιάδων ευρώ συμπεριλαμβανομένου και προστίμου που αφορά σε απλήρωτα τέλη τοπικής εταιρείας κατά τα έτη 2003 έως 2006. Τα χρήματα είχαν βεβαιωθεί εις βάρος της εταιρείας με απόφαση του δημάρχου το 2006. Η εταιρεία προσέφυγε στη δικαιοσύνη και δικαιώθηκε.
Εξαρχής θα δρομολογηθεί η διαδικασία εκμίσθωσης της αίθουσας του ΟΣΚΑΡ. Θα εγκριθούν δαπάνες του δήμου Καβάλας για την οργάνωση πολιτιστικών, ενημερωτικών και αθλητικών εκδηλώσεων.