Dark Mode Light Mode

Νέο τηλεφωνικό νούμερο αναφορών από το δήμο Καβάλας

Ως εντεταλμένη σύμβουλος της δημάρχου Καβάλας επί θεμάτων καθημερινότητας, η Ευαγγελία Δρακονάκη σύστησε στους συμπολίτες της να απευθύνονται στις δημοτικές υπηρεσίες για οποιοδήποτε ζήτημα της καθημερινότητας τους απασχολεί. Από τη ραδιοφωνική συχνότητα της ΠΡΩΙΝΗΣ η κ. Δρακονάκη ανακοίνωσε ότι σύντομα ο δήμος θα διαθέτει νέο τηλεφωνικό νούμερο στο οποίο θα μπορούν να καλούν οι δημότες.

Η διεύθυνση προγραμματισμού ολοκλήρωσε τη διαδικασία κι είναι πλέον θέμα ημερών να τεθεί σε λειτουργία η τηλεφωνική γραμμή. Δεν αποκλείεται η νέα τηλεφωνική υπηρεσία να διαφημιστεί και μέσω αυτοκόλλητων σε διάφορα κεντρικά σημεία όπως οι κάδοι απορριμμάτων. Οι κλήσεις των πολιτών θα καταγράφονται, θα ταξινομούνται και θα αξιολογούνται κατά προτεραιότητα. Το νούμερο θα δέχεται αναφορές για όλες τις επιμέρους υπηρεσίες, όπως για προβλήματα ύδρευσης ή ακόμη και φωτισμού. Κατά τις εργάσιμες ώρες στις κλήσεις θα ανταποκρίνεται φυσικό πρόσωπο ενώ τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας θα γίνεται αυτόματη καταγραφή και στη συνέχεια απομαγνητοφώνηση των μηνυμάτων.

Αργότερα, το νούμερο θα παραπέμπει σε επιμέρους κατηγορίες ώστε με την πίεση ενός πλήκτρου η ανάλογη αναφορά να φτάσει και στην αρμόδια υπηρεσία. Μπορεί στην αρχή να υπάρχουν κάποιες δυσκολίες εξοικείωσης, αλλά η κ. Δρακονάκη εμφανίστηκε σίγουρη ότι στην πορεία οι δημότες θα συνηθίσουν να ενημερώνουν άμεσα το δήμο προκειμένου να τυγχάνουν ικανοποίησης των αιτημάτων τους.

Προηγούμενο άρθρο

Προτάσεις ECOMOBILITY από το 5ο γυμνάσιο και το Ε.Ε.Ε.Κ.

Επόμενο άρθρο

Θρησκευτικός τουρισμός το νόημα της χθεσινής επίσκεψης στο βαπτιστήριο της Λυδίας