Dark Mode Light Mode
Δύο αποφάσεις που ενδιαφέρουν
Ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης μας ενημερώνει για το ιδιωτικό ηλεκτρονικό ΚΕΠ της Καβάλας
Τα Καλοκαιρινά νέα της υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Καβάλας

Ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης μας ενημερώνει για το ιδιωτικό ηλεκτρονικό ΚΕΠ της Καβάλας

Με αφορμή τα πρόσφατα παράπονα λογιστών και φοροτεχνικών, σύμφωνα με τα οποία αναλαμβάνουν συχνά δουλειές που δεν είναι της αρμοδιότητας τους, αναζητήσαμε αυτό το καινούργιο.

Τόσο στην Καβάλα όσο και σε όλη την Ελλάδα. Τα λεγόμενα ιδιωτικά ΚΕΠ. Αυτό της πόλης μας είναι ηλεκτρονικό, έχει εμπειρία και μεγάλη γκάμα προσφερόμενων υπηρεσιών. Κι οι τιμές του, λογικές. Μας μίλησε ο κ. Δημήτρης Κωνσταντινίδης (φωτογραφία).

Η συνέντευξη

Ερ: Τι είναι τα ιδιωτικά ΚΕΠ;

Απ: Ιδιωτικά ΚΕΠ είναι γραφεία εξυπηρέτησης πολιτών σε θέματα που αφορούν το δημόσιο αλλά και ακόμη και τον ιδιωτικό τομέα, είτε αφορά αυτό ζητήματα πολιτών, είτε αφορά ζητήματα επιχειρήσεων.

Ερ: Αυτό το επάγγελμα, αυτή η δραστηριότητα, ξεκινά αυτούς τους μήνες ή τα προηγούμενα χρόνια σε μια πόλη όπως η δική μας ενώ σε άλλες πόλεις ήδη είναι γνωστό, δεδομένο, ισχυρό ;

Απ: Είναι δεδομένο ειδικά σε περιοχές όπως η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα. Έχουμε επίσης στη Λαμία να δούμε πολλά ιδιωτικά ΚΕΠ. Στην Κρήτη, στην Πάτρα, έχουν ήδη ανοίξει επίσης πολλά ιδιωτικά. Το θέμα είναι τι παρέχει το καθένα. Εμείς για παράδειγμα είμαστε καθαυτού ηλεκτρονικό ιδιωτικό ΚΕΠ και παρέχουμε υπηρεσίες από το σπίτι του πολίτη άρα ο πολίτης δεν έχει την υποχρέωση να βγει στη ζέστη ή στη βροχή ή στο κρύο, να έρθει σε ένα γραφείο, να περιμένει  για να εξυπηρετηθεί.

Ερ: Υποτίθεται ότι έχουμε να κάνουμε με ένα ηλικιωμένο άτομο. Πως μπορεί να σας βρει και να έρθει σε σας; Να σας τηλεφωνήσει, από εκεί να ξεκινήσει η επαφή και η ενημέρωση του;

Απ: Ξεκινάει καταρχήν από το τηλέφωνο. Εμείς τον καθοδηγούμε. Υπάρχει μια ομάδα από πίσω. Παρέχουμε και κοινωνικές υπηρεσίες. Κι όποτε χρειάζεται μπορούμε να πάμε στο σπίτι του πολίτη. Να πάρουμε τα έγγραφα χωρίς ο άνθρωπος να δυσκολευτεί και να ολοκληρώσουμε με αυτόν τον τρόπο την αίτηση ή οτιδήποτε άλλο.

Ερ: Ποια είναι η πιο συνηθισμένη υπηρεσία που προσφέρεται;

Απ: Έχουμε πολλές συνηθισμένες . Αρχικά να πω ότι πέρα από την αλλαγή παρόχου τηλεπικοινωνιών που κάθε μέρα λειτουργεί, έχουμε και τις αιτήσεις του ΑΣΕΠ. Τον τελευταίο καιρό έχουμε τη λογιστική μας υπηρεσία. Υπάρχει ένας λογιστής από πίσω και μια ομάδα ολόκληρη πανελλαδικά γιατί έχουμε και δυο καταστήματα  στο Ηράκλειο και στον Άγιο Νικόλαο και στην Αθήνα. Έχουμε και λογιστικές υπηρεσίες που αφορούν το κομμάτι της υποβολής φορολογικών δηλώσεων για  να εξυπηρετούμε τον κόσμο.

Ερ: Αυτά τα καινούρια, τα επίκαιρα πολύ, τις αιτήσεις για τα καύσιμα, αιτήσεις για το ρεύμα, την επιδότηση, αυτά τα κάνετε;

Απ: Έχουμε και αυτό βεβαίως. Επίσης την κάρτα διαμονής αλλοδαπών. Δημιουργούμε και εκδίδουμε την αίτηση κανονικά. Έχουμε επίσης και στο κομμάτι των συντάξεων το  οποίο αναλαμβάνει εξειδικευμένος  δικηγόρος. Έχουμε συνεργάτες και στην Καβάλα και στη Θεσσαλονίκη για να μπορούμε έτσι να ολοκληρώνουμε τα αιτήματα των πολιτών πολύ άμεσα.

Ερ: Συμπέρασμα: Εδώ στην Καβάλα λειτουργεί ένα ηλεκτρονικό ιδιωτικό ΚΕΠ που εξυπηρετεί όπως τα ΚΕΠ που ξέρουμε;

Απ: Ναι. Δεν μπορούμε σίγουρα  να έχουμε όλες τις υπηρεσίες των μη ιδιωτικών ΚΕΠ. Δεν μπορούμε να έχουμε ότι έχει το Ελληνικό Δημόσιο. Δεν είμαστε Δημόσιο. Παρόλα αυτά αν κάτι υπάρχει το οποίο θέλει ο πολίτης να το λάβει όπως π.χ. το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης. Μπορούμε να το  παρέχουμε. Αφορά τις κοινωνικές υπηρεσίες. Ερωτήματα που μπορεί να θέσει ο πολίτης, μια καθοδήγηση, μας καλεί. Επίσης στο Viber μπορεί ο πολίτης να κάνει τις ερωτήσεις του, 24 ώρες το 24ώρο.

Ερ: Τι χρέωση έχετε; Ας πούμε ότι είμαι ένας συνταξιούχος και θέλω να κάνω τη φορολογική μου δήλωση ή μια αίτηση για να πάρω πίσω λεφτά από τα καύσιμα κτλ. Ποια είναι η χρέωση;

Απ: Αν είναι συνταξιούχος και θέλει να κάνει το αίτημα του για τα καύσιμα, εκεί πέρα είμαστε στα 10 ευρώ. Αν τυχόν είναι άνεργος, ισχύει το ίδιο πράγμα. Αν όμως δεν έχουμε να κάνουμε με άνεργους και έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους που είναι στη μέση τάξη ανεβαίνουμε στα 15 ευρώ ή και στα 20 ευρώ ανάλογα με αυτό που ζητάνε. Οι τιμές είναι πολύ λογικές. Φτάνουμε και στα λογιστικά το ίδιο. Η λογιστική μας υπηρεσία φέτος έχει υποβάλλει πολλά αιτήματα πολιτών. Και εκεί είναι λογικές οι χρεώσεις. Δεν έχουμε κάτι το οποίο  δεν είναι λογικό. Έχουμε ακούσει άλλων χρεώσεις δεν είναι λογικές. Δηλαδή πολίτες της Καβάλας που έχουμε εξυπηρετήσει αυτά τα 3 χρόνια που είμαστε ανοιχτοί, μας έχουν πει ότι πολλά γραφεία αντί να ζητήσουν μια λογική χρέωση από ανθρώπους που είναι άνεργοι, από ανθρώπους, οι οποίοι δεν έχουν δουλειά αναγκάζονται και δίνουν 60 ή και 100 για μια αίτηση ΑΣΕΠ. Η αίτηση ΑΣΕΠ μπορεί να γίνει μέσα σε 5 λεπτά, ανάλογα τον όγκο της διαδικασίας που θα υποβληθεί. Ας πούμε ότι υπάρχουν αιτήματα τα οποία το ιδιωτικό μας ΚΕΠ τα ολοκλήρωνε ανά πέντε λεπτά και υπάρχουν αιτήματα που το ιδιωτικό μας ΚΕΠ, μας πήραν μια και δυο μέρες για να μπορέσει να υπάρξει υπηρεσία. Ανάλογα τον όγκο της αίτησης.

Ερ: Που μπορούμε να σας βρούμε;

Απ: Έχουμε δυο επιλογές. Το πρώτο είναι ότι μπορούν να μας καλέσουν στο 6981762440. Το δεύτερο είναι ότι μπορούν να μας πάρουν από το  σταθερό τους τηλέφωνο στο 2510 392376. Επίσης στο Viber που μπορούν να μας στείλουν το μήνυμα τους οι πολίτες 24 ώρες το 24ώρο, στο 6972364375.

Προηγούμενο άρθρο

Δύο αποφάσεις που ενδιαφέρουν

Επόμενο άρθρο

Τα Καλοκαιρινά νέα της υπηρεσίας Καθαριότητας του Δήμου Καβάλας