Ο Γιώργος Τσακίρης το 2017 είχε παρακολουθήσει στενά την πρώτη προσπάθεια ιδιωτικοποίησης του στρατιωτικού αεροδρομίου Αμυγδαλεώνα.
Επειδή η διαδικασία ξαναρχίζει από την αρχή, θυμήθηκε -μιλώντας στην Πρωινή- ότι τότε (τον Ιούλιο του 2017) ο διαγωνισμός ανακοινώθηκε αλλά έγινε αναστολή του λίγες ημέρες μετά. Ο βασικός λόγος -είπε ο Γιώργος Τσακίρης- αφορούσε τις αντιρρήσεις της Fraport και τα δικαιώματα της στην ευρύτερη περιοχή του αεροδρομίου «Μέγας Αλέξανδρος» το οποίο νοικιάζει από το κράτος.
Θυμήθηκε επίσης ότι θέμα και διαφωνία έθεσαν και οι αξιωματικοί της Πολιτικής Αεροπορίας. Αυτοί που διαμένουν σε κατοικίες οι οποίες βρίσκονται στον περιβάλλοντα χώρο του αεροδρομίου του Αμυγδαλεώνα.
Κληθείς να σχολιάσει την εξέλιξη των προηγούμενων ημερών και το νέο διαγωνισμό είπε χαρακτηριστικά ότι είναι σημαντικό να πληροφορηθούμε τους όρους με τους οποίους θα γίνει αυτός. Σημειώνει φυσικά ότι υπάρχει διαρκές ενδιαφέρον από την Egnatia Aviation, η οποία πάντα ήθελε να αξιοποιήσει το αεροδρόμιο του Αμυγδαλεώνα μεταφέροντας σε αυτό την δραστηριότητα της από το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» και από το αεροδρόμιο της Κοζάνης στο οποίο έχει επεκταθεί σχετικά πρόσφατα.