Στα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα που αφορούν την περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας αναφέρθηκε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κωστής Σιμιτσής, στη διάρκεια συνέντευξής του στο ραδιοφωνικό σταθμό AlphaRadio 88,6 της Καβάλας.
Σχετικά με τη σιδηροδρομική σύνδεση της Καβάλας, ο κ. Σιμιτσής ανέφερε ότι το τρένο πρέπει να περάσει οπωσδήποτε από τη Νέα Καρβάλη, ώστε η γραμμή να έχει υψηλές εμπορικές δυνατότητες, με τρόπο που θα προκρίνουν οι μηχανικοί αλλά και με τρόπο που θα εξυπηρετεί τις τοπικές ανάγκες, χωρίς να βλάψει την πολύτιμη γεωργική γη. Θύμισε δε τον αγώνα ενάντια στον αγωγό TAPπου προκαλεί μακροχρόνιες συνέπειες για την αγροτική παραγωγή.
«Η σιδηροδρομική υποδομή δεν πρέπει να προδώσει τη Δράμα, η οποία πρέπει να συνεχίσει να έχει τρένο» υποστήριξε ο κ. Σιμιτσής εξηγώντας τη θέση του ότι η νέα γραμμή πρέπει να συνδέει όλες τις πόλεις της Περιφέρειας ΑΜΘ, όχι μόνο για λόγους ισόρροπης ανάπτυξης αλλά και λόγους εξυπηρέτησης των αναγκών των μετακινούμενων πολιτών.
Πρόσθεσε δε ότι στη νέα χάραξη για τη σιδηροδρομική Εγνατία ούτως ή άλλως δεν θα προκριθεί η παραλιακή περιοχή, λόγω υψηλού κόστους των απαλλοτριώσεων, αλλά η μεσόγεια χάραξη, γεγονός που θα καταστήσει εφικτή τη συμπερίληψη της Δράμας στο σχεδιασμό.
Σχετικά με το οδικό δίκτυο Καβάλας-Δράμας, ο Κωστής Σιμιτσής ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «πρέπει οπωσδήποτε να ολοκληρωθεί ο άξονας Ε61, πάση θυσία» αλλά τόνισε ότι οι θυσίες δεν πρέπει να αφορούν τα δέντρα που προτάθηκε να κοπούν μαζικά. Υπογράμμισε ακόμη ότι από αυτόν τον άξονα είναι εφικτή η διασύνδεση με το δρόμο που οδηγεί στην Αμφίπολη κι από εκεί στη Θεσσαλονίκη και καθώς πρόκειται για μικρότερο έργο, είναι εφικτό να χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια.
Επανέλαβε εξάλλου τη θέση του ότι το έργο κατασκευής της Περιμετρικής Οδού «που απαιτεί η Καβάλα» πρέπει και μπορεί να χρηματοδοτηθεί από την Περιφέρεια ΑΜΘ, διαφωνώντας ξεκάθαρα με τις διαφορετικές πολιτικές απόψεις που έχουν διατυπωθεί έως σήμερα για το θέμα και οι οποίες θεωρούν την Περιφέρεια αναρμόδια για κάτι τέτοιο.