Το απόγευμα της Τετάρτης κινήθηκε στην περιοχή, κοντά στη Θάσο, ένα φέρι μπωτ, που εμφανίζονταν στον κόλπο της Καβάλας, πρώτη φορά. Λίγη ώρα αργότερα το φέρι μπωτ «Πρωτοπόρος 8» έδεσε στο λιμάνι της Σκάλας του Πρίνου. Αμέσως άρχισαν οι φήμες και οι διαδόσεις. Επίσημες ανακοινώσεις δεν έχουν γίνει. Πάντως το «Πρωτοπόρος 8» φαίνεται ότι αγοράσθηκε από επιχειρηματία του νησιού για να συνεργασθεί, με τρόπο που θα πληροφορηθούμε αργότερα, με την εταιρία ΑΝΕΘ.
Το φέρι μπωτ «Πρωτοπόρος 8» είναι ένα καινούριο φέρι μπωτ, αμφίδρομο, που μάλιστα κατασκευάστηκε σχετικά πρόσφατα, το 2016. Μπορεί να μεταφέρει 180 αυτοκίνητα σε κάθε δρομολόγιό του. Τα στοιχεία αναφέρουν ότι ανήκε στην εταιρία «Ευβοϊκός», ναυτιλιακή εταιρία της οικογένειας Τσώκου. Υπάρχουν μάλιστα σχετικές δημοσιεύσεις στον τύπο, από το Μάιο του 2016, με φωτογραφίες του αμφίδρομου πλοίου, όταν αυτό έπεφτε για πρώτη φορά στη θάλασσα, μετά την κατασκευή του στο ναυπηγείο του Περάματος.
Το φέρι μπωτ νηολογίου Πειραιά, έχει μήκος 100 μέτρα, πλάτος 18 μ., εμφανίζεται να διαθέτει 4 μηχανές και δυνατότητα μεταφοράς 540 επιβατών.
Μπορεί να ταξιδεύει με ταχύτητα 16,5 κόμβων. Πρόσφατα εκτελούσε δρομολόγια και στη Σαλαμίνα, αλλά και στη γραμμή Ρίο – Αντίρριο.
Με επιφύλαξη αναφέρουμε τις φήμες που έρχονται από το νησί, σύμφωνα με τις οποίες, όλη η εταιρία της οικογένεια Τσώκου αγοράστηκε από επιχειρηματία της Θάσου.
Επειδή ο επιχειρηματίας που φέρεται ν΄ αγόρασε την εταιρία συνδέεται επιχειρηματικά και με την ΑΝΕΘ, όλοι εκτιμούν ότι ο «Πρωτοπόρος 8», θα συνεργαστεί τελικά με την ΑΝΕΘ.
Είναι πολύ πιθανό ν΄ αρχίσει δρομολόγια με τη νέα δρομολογιακή περίοδο, μετά την 1η Νοεμβρίου, αφού προηγουμένως το αίτημά του για ένταξή του στα δρομολόγια της Θάσου, γίνει δεκτό από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Το γεγονός αλλάζει τα δεδομένα στο νησί, καθώς η ΑΝΕΘ, είτε έτσι είτε αλλιώς θα επωφεληθεί όπως όλα δείχνουν του μεγάλου αυτού πλοίου, που είναι παρόμοιο με το ακόμη πιο καινούριο πλοίο, «Άνασσα» της εταιρίας Μητσόπουλου.