Μετά την ολοκλήρωση ενός ακόμη σεμιναρίου για τα μέλη του ο Σύνδεσμος Ηλεκτρολόγων Εργολάβων Καβάλας εξέδωσε την παρακάτω ευχαριστήρια ανακοίνωση:
«Ένα 12ωρα διαφορετικό σενάριο από αυτά που συνηθίσαμε μέχρι τώρα πραγματοποιήθηκε στις 26 και 27 Απριλίου 2024 για τα μέλη του Σ.Ε.Η Καβάλας. Ένα σεμινάριο που μας έμαθε: Τι σημαίνει ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών! Τι σημαίνει ικανοποιημένος πελάτης! Τι σημαίνει να είσαι ένας σύγχρονος Επαγγελματίας Ηλεκτρολόγος, επενδύοντας στην εργασία σου και στον εαυτό σου!
Τα μέλη του ΣΕΗ Καβάλας ευχαριστούμε τον κο Καλογεράκη Μανώλη για την συνεργασία του μαζί μας εκφράζοντας την απόλυτη ικανοποίησή μας, για την ποιότητα του σεμιναρίου. Διότι άλλο είναι να έχεις απλά ευχαριστημένους πελάτες, και άλλο είναι να έχεις ενθουσιασμένους πελάτες. Και τα μέλη μας μπορούν να έχουν ενθουσιασμένους πελάτες!».