Dark Mode Light Mode

Οδηγίες προς ναυτιλομένους

Υποψηφίους δημάρχους, δημοτικούς συμβούλους, περιφερειάρχες, περιφερειακούς συμβούλους, ευρωβουλευτές.

Η επικοινωνιολόγος Νάνσυ Υφαντίδου μας εξηγεί,αν είσαι πολιτικός τι πρέπει να κάνεις για να ξεχωρίσεις  μέχρι τις εκλογές με 5 βασικά βήματα.

Μέσα σε αυτόν τον καταιγισμό πληροφοριών και τις αμέτρητες φωτογραφίες και υποσχέσεις που δεχόμαστε όλοι, ανοίγοντας κυρίως  τα socialmedia,χάνουμε την ουσιαστική πληροφορία αν δεν είναι πρωτότυπα δοσμένη.

Κανόνες για να ξεχωρίσετε!

Μην φοβάστε να πρωτοτυπήσετε!

Πολλοί υποψήφιοι φοβούνται,λόγω της επαγγελματικής τους ιδιότητας, να κάνουν κάτι που να διαφέρει από φόβο μήπως θεωρηθούν γραφικοί.

Οι εκλογές απευθύνονται σε όλο τον λαό, σε όλες τις κοινωνικές τάξεις και σε όλα τα iq.

Πρωτοτυπήστε και δεν θα χάσετε!

 Βρείτε 3 χαρακτηριστικά σας που σας κάνουν να ξεχωρίζετε από τους υπόλοιπους.

Ο κάθε υποψήφιος, σχεδιάζοντας την επικοινωνιακή του καμπάνια, πρέπει να καταλήξει σε τρία συγκριτικά του πλεονεκτήματα έναντι των υπολοίπων. Αν δεν μπορέσετε να τα βρείτε εσείς, ρωτήστε τους ειδικούς στην πολιτική επικοινωνία. Αυτοί σίγουρα μπορούν να τα εντοπίσουν.Αυτά λοιπόν τα χαρακτηριστικά θααποτελέσουν και τους πυλώνες τις καμπάνιας σας. Επενδύστε σε αυτά.Ντύστε τα με βίντεο,εικόνες, φωτογραφίες,δημιουργήστε έντυπα και μοιράστε τα./

Εντοπίστε τον σκληρό πυρήνα σας

Ο κάθε υποψήφιος πολιτικός οφείλει να δημιουργήσει ένα στενό πυρήνα έμπιστων ανθρώπων που θα απαρτίζεται από φίλους,συγγενείς  και ειδικούς τεχνοκράτες, οι οποίοι  θα τρέχουν καθημερινά με τον υποψήφιο και ταυτόχρονα θα λειτουργούν ως πομποί, αλλά και ως δέκτες των μηνυμάτων που θα προέρχονται από τους πολίτες ή τους φορείς της εκλογικής του περιφέρειας./

Αξιοποιήστε το διαδίκτυο

Το διαδίκτυο δεν είναι  απρόσωπο. Μπορεί να απευθυνθεί σε όλα τα ηλικιακά κοινά στοχευμένα.Διαμορφώστε την καμπάνια σας με τέτοιο τρόπο ώστε τα μηνύματα να είναι κατανοητά και σαφή στην κάθε ηλικία. Για παράδειγμα όταν απευθυνόμαστε στην νεολαία χρησιμοποιούμε διαφορετικό τόνο και ύφος στην μετάδοση και επικοινωνία του μηνύματός  μας, σε σχέση με το όταν επιθυμούμε να προσεγγίσουμε πιο ηλικιωμένους ψηφοφόρους./

Έντυπα

Δημιουργήστε επικοινωνιακά έντυπα με αισθητική και πρωτοτυπία στη διάσταση και στο χρώμα.

Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.

Επιλέξτε να τα μοιράσετε με δημιουργικό τρόπο για να συζητηθούν περισσότερο.

Για παράδειγμα αν θέλετε να κάνετε διανομή εντύπων σε μια γειτονιά μην επιλέξετε να τα τοποθετήσετε στον υαλοκαθαριστήρα του αυτοκινήτου που είναι πολύ ενοχλητικό. αλλά με λαστιχάκι στην λαβή της πόρτας του αυτοκινήτου με μήνυμα «λαβή για ψήφο»

 Οι συμβουλές και η συνεργασία με  έναν ειδικό στην πολιτική επικοινωνία θα σας γλιτώσει από οικονομική σπατάλη, θα σας κάνει να διαφοροποιηθείτε και το σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ!

 Formore tips and success stories contact info:

 Επικοινωνιολόγος

Νάνσυ Υφαντίδου

 Παγγαίου4,Λαδάδικα

Εταιρεία PRBIZZ

t.2310590570

info@prbizz.gr

 

Προηγούμενο άρθρο

Ένας 14χρονος από την Καβάλα στον διαγωνισμό Microsoft Office Specialist στη Νέα Υόρκη

Επόμενο άρθρο

Μάκης Παπαδόπουλος: «Η Καλαμίτσα ανήκει στους Καβαλιώτες»