Dark Mode Light Mode

Οι πολίτες κρίνουν και σχολιάζουν τα δύο σενάρια του ΣΒΑΚ- Δηλώσεις του Αντιδήμαρχου Γιώργου Μιχαηλίδη

Περισσότερες και χρήσιμες πληροφορίες για την επόμενη φάση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) του Δήμου Καβάλας έδωσε μιλώντας στην Πρωινή ο αντιδήμαρχος Γιώργος Μιχαηλίδης. Υπενθύμισε πως ξεκίνησε η συγκεκριμένη εργασία στο Δήμο Καβάλας, σε ποια φάση έχει φτάσει σήμερα. Ποιο είναι το επόμενο βήμα και πώς ακριβώς θα ολοκληρωθεί μετά από χρονικό διάστημα δύο περίπου ετών. Το ΣΒΑΚ είναι απαραίτητο γιατί με αυτό θα διεκδικήσουμε στη συνέχεια τεχνικά έργα, είπε ο Γιώργος Μιχαηλίδης. Υπενθύμισε τι έχει προηγηθεί: Διαβούλευση με τη συμμετοχή τοπικών φορέων, ακόμη και πολιτών. Μετρήσεις κυκλοφοριακής κίνησης, συμπλήρωση ερωτηματολογίων. Η πρώτη δουλειά κατέληξε σε τρία διαφορετικά σενάρια βελτίωσης των κυκλοφοριακών δεδομένων στην Καβάλα με ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς ή του βαδίσματος σε συνδυασμό με την χρήση ποδηλάτου. Το τρίτο σενάριο ουσιαστικά ενισχύει τα δύο βασικά και προηγούμενα. Δηλαδή το τι θα συμβεί από κυκλοφοριακής πλευράς στην Καβάλα αν δεν αλλάξει εντελώς τίποτα. Σύμφωνα με τον Γιώργο Μιχαηλίδη μέχρι τώρα υπήρξε συμμετοχή του κόσμου, ο οποίος συμπλήρωσε τα σχετικά ερωτηματολόγια ενώ πρόσφατα έγινε ενημέρωση της δουλειάς που έχει προηγηθεί και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Κατά τον Γιώργο Μιχαηλίδη το δημοτικό συμβούλιο αποδέχθηκε θετικά τη δουλειά που έχει προηγηθεί στηρίζοντας τα επόμενα βήματα της. Ο Γιώργος Μιχαηλίδης για αυτά που θα γίνουν από δω και πέρα είπε: «Τώρα ο κόσμος πρέπει να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο που τίθεται υπόψη του και μέσω της σελίδας του Δήμου Καβάλας στο facebook. Κρίνοντας τα δύο βασικά σενάρια. Μπορεί επίσης να κάνει προτάσεις. Στόχος μας είναι το ερωτηματολόγιο να συμπληρωθεί από όσο το δυνατόν περισσότερους  πολίτες. Στην πρώτη φάση της η συμμετοχή του κόσμου ήταν ικανοποιητική. Ελπίζουμε ότι ο κόσμος θα ανταποκριθεί και τώρα».

Όταν μετά από δύο περίπου χρόνια ολοκληρωθεί το κείμενο δηλαδή το σχέδιο βιώσιμης αστικής κινητικότητας ο Δήμος Καβάλας θα έχει στη διάθεσή του τον συγκεκριμένο «μπούσουλα» προκειμένου ανάλογα με το σενάριο που θα ενισχυθεί και θα υιοθετηθεί να διεκδικήσει έργα που θα το υλοποιούν και θα το εφαρμόζουν στην πράξη.

Περί της προμήθειας συστήματος ηλεκτρονικής ελεγχόμενης στάθμευσης

Ο Αντιδήμαρχος Γιώργος Μιχαηλίδης ρωτήθηκε και για τη διαδικασία προμήθειας και λειτουργίας του συστήματος ηλεκτρονικής ελεγχόμενης στάθμευσης. Θυμίζουμε ότι προ της πρώτης πανδημίας είχε παρουσιαστεί η προοπτική προμήθειας του, γενικότερης συνεργασίας του Δήμου Καβάλας, από τη ΔΑΕΜ. Δημοτική επιχείρηση του Δήμου Αθηναίων. Ο κ. Μιχαηλίδης είπε χθες: «Θα μπορούσα να σας πω ότι η τεχνική μας αναζήτηση έχει ολοκληρωθεί, διότι ξέρετε ότι σε κάθε περίπτωση δεν σταματήσαμε να ψάχνουμε για λύσεις με την παρουσίαση  όλου του συστήματος. Προφανώς συνεχίσαμε μαζί με τους υπηρεσιακούς παράγοντες και ψάχναμε λύσεις μέχρι σήμερα. Η τεχνικής μας αυτή αναζήτηση έχει ολοκληρωθεί. Έχουμε κατασταλάξει στα συστήματα εκείνα τα οποία θα μπορούσαν να εφαρμοστούν αν το θέλετε στο Δήμο. Το επόμενο διάστημα, στους επόμενους μήνες θα προκηρύξουμε τον διαγωνισμό. Θεωρώ ότι είμαστε έτοιμοι προκειμένου να υλοποιήσουμε ένα τέτοιο έργο, ηλεκτρονικής  ελεγχόμενης στάθμευσης. Θεωρώ επίσης ότι θα αποσβέσει  μέσα στον πρώτο χρόνο το έργο, την επένδυση που θα γίνει, η οποία δεν θα είναι πολύ μεγάλη. Δεν χρειάζεται να είναι πολύ μεγάλη. Πιστεύω ότι θα υπάρχει μια προμήθεια στο όριο της απευθείας ανάθεσης για το σύστημα και τον εξοπλισμό. Στη συνέχεια θα υπάρχει ένα ποσοστό όπως υπάρχει και σήμερα προκειμένου για τη διαχείριση και για αυτούς που πουλάνε στους προμηθευτές. Μπορούμε  να πάμε σε λύσεις που είναι αρκετά φτηνές. Υπάρχουν λύσεις οι οποίες είναι πιο ακριβές και ενδεχομένως να είναι τεχνικά κάπως πιο άρτιες αλλά υπάρχουν λύσεις οι οποίες είναι αρκετά ικανοποιητικές. Αυτό το λέω γιατί παρουσιάστηκαν στους υπερεσιακούς οι οποίοι σχετίζονται και έκριναν ότι είναι ολοκληρωμένες.  Με το νέο καθεστώς της ηλεκτρονικής ελεγχόμενης στάθμευσης ο έλεγχος θα γίνεται από το προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας. Απ` ότι είδαμε σε άλλες πόλεις, ο τρόπος είναι να υπάρχει κάθε φορά ένας δημοτικός αστυνόμος μαζί μ` έναν εντεταλμένο δημοτικό υπάλληλο. Αυτό είναι δυνατό να γίνει με τάμπλετ και κινητό, προκειμένου είτε χειροκίνητα είτε να σκανάρει πινακίδες και  να ελέγχει. Ταυτόχρονα θα έχει μια εικόνα στο κινητό του επιλογών που έχουν γίνει ανά δρόμο. Επομένως μπορεί να κατευθύνεται σε δρόμους στους οποίους  αντιλαμβάνεται ότι πιθανότατα υπάρχουν παράνομα σταθμευμένα οχήματα».   

Προηγούμενο άρθρο

Ο Νίκος Παναγιωτόπουλος ενημέρωσε την Επιτροπή Εξοπλισμών της Βουλής για την προμήθεια μαχητικών αεροσκαφών Rafale

Επόμενο άρθρο

Οι πολίτες κρίνουν και σχολιάζουν τα δύο σενάρια του Σ.Β.Α.Κ. - Δηλώσεις του Αντιδήμαρχου Γιώργου Μιχαηλίδη