Dark Mode Light Mode

Ορίστηκαν οι ημερομηνίες της έκθεσης του Επιμελητηρίου

Με τον παραδοσιακό και καθιερωμένο τρόπο δηλαδή μέσα από την ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Καβάλας άρχισε τις προηγούμενες ημέρες η προβολή της επόμενης έκθεσης του Επιμελητηρίου «Καβάλα EXPO 2019». Οι πρώτες αναρτήσεις αναφέρουν ημερομηνία της έκθεσης από τις 27 έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες οι προαναφερθείσες ημερομηνίες δεν έχουν «κλειδώσει» αφού υπάρχει ενδεχόμενο  η έκθεση να μεταφερθεί για αργότερα,  να γίνει περίπου μία εβδομάδα μετά.  Είναι πολύ πιθανό (σχεδόν σίγουρο) και φέτος η έκθεση να συνυπάρξει με το φεστιβάλ βιομηχανικής πληροφορικής,  που πάλι οι διοργανωτές του δεν αποκλείεται να το λειτουργήσουν περισσότερες μέρες  σε σχέση με την έκθεση Καβάλα EXPO. Η πρώτη προβολή της έκθεσης αναφέρεται σε ένα γεγονός όπου συνυπάρχουν προϊόντα -υπηρεσίες και τεχνολογίες.  Γίνεται δε αναφορά σε παράλληλες εκδηλώσεις,  ημερίδες και μουσικές εκδηλώσεις. Στη διάθεση των ενδιαφερομένων  υπάρχουν όλες οι σχετικές πληροφορίες,  η δυνατότητα να δηλώσει κάποιος το ενδιαφέρον του ακόμη και να καταθέσει αίτημα για το περίπτερο που θέλει να λειτουργήσει. Η φετινή έκθεση θα στηριχθεί όχι μόνο από το Επιμελητήριο αλλά  από όλους τους τοπικούς φορείς προκειμένου να είναι ακόμη καλύτερη σε σχέση με πέρυσι.

* Η KAVALAEXPO είναι το σημαντικότερο εκθεσιακό γεγονός όχι μόνο για την Καβάλα αλλά και για την ευρύτερη περιοχή. Για μια ακόμα συνεχή χρονιά αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον εκθετών και επισκεπτών.

* Η KAVALΑEXPO διοργανώνεται κάθε χρόνο στην Καβάλα, την πόλη που αποτελεί το γεωγραφικό σημείο τομής μεταξύ της Ευρώπης και των χωρών της Ανατολικής Ευρώπης. Η KAVALΑEXPO πραγματοποιείται στο Εκθεσιακό Κέντρο Καρβάλης «Απόστολος Μαρδύρης».

* Οι ειδικότεροι στόχοι της KAVALAEXPO είναι μεταξύ άλλων: Η προσέλκυση ακόμα περισσοτέρων εκθετών. Η προσέλκυση επισκεπτών από ευρύ φάσμα επαγγελματιών του χώρου. Η διοργάνωση παράλληλων συνεδριακών εκδηλώσεων με θέματα επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολής και διαφήμισης σε ΜΜΕ σε όλη την Ελλάδα και την Βαλκανική Χερσόνησο που θα προσδώσουν στην Έκθεση μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα. Προώθηση χορηγικού πλάνου προκειμένου να εξασφαλιστούν πόροι για την ουσιαστική αναβάθμιση και ανάπτυξη του θεσμού.

 

 

Προηγούμενο άρθρο

Ο ΤΑΡ πέρασε από τα χωράφια, τι γίνεται με το έργο της ύδρευσης;

Επόμενο άρθρο

Σκουπίδια έμειναν στους κάδους- Διαμαρτυρίες πολιτών από διάφορα σημεία της πόλης