Ειδική συνεδρίαση πραγματοποίησε προχθές το Δημοτικό Συμβούλιο της Δράμας, σχετικά με τα σενάρια συνένωσης και συγχώνευσης του ΤΕΙ Καβάλας. Στη συνεδρίαση το ΤΕΙ εκπροσωπήθηκε από τον πρύτανη του κ. Δημήτρη Μπαντέκα. Ο Δήμος Δράμας μαζί με τους υπόλοιπους φορείς της περιοχής ανησυχούν για την εξέλιξη του ΤΕΙ, ζητούν να επωφεληθούν από τυχόν νέα τμήματα. Είναι απαιτητικοί αλλά το γεγονός δεν ξαφνιάζει κανέναν. Ανεξάρτητα από τις απόψεις που διατύπωσαν φορείς και παράγοντες της Δράμας, ο κ. Μπαντέκας μάλλον ανέλαβε να «προσγειώσει» τους συνομιλητές του. Λαμβάνοντας υπόψη του όσα αυτοί διατύπωσαν.
Τους ενημέρωσε, τους καθησύχασε, τους εξήγησε το τι έγινε και το τι θα γίνει από εδώ και πέρα. Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει νέες συναντήσεις του ΤΕΙ με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας, έδρα του οποίου είναι η Θεσσαλονίκη. Οι συναντήσεις θα συνεχιστούν μετά την Κυριακή με προοπτική να ολοκληρωθούν την Άνοιξη ώστε αν υπάρξει συμφωνία το Υπουργείο να ετοιμάσει αμέσως μετά το απαραίτητο νομοσχέδιο. «Τίποτα δεν είναι οριστικό» είπε χθες στην Πρωινή ο κ. Μπαντέκας. Έχει πάντα στο μυαλό του και το Δ.Π.Θ. Απ’ την άλλη πλευρά είναι και θέμα διαπραγματεύσεων. «Αν το Διεθνές Πανεπιστήμιο ικανοποιήσει τα αιτήματα μας γιατί να μην συνεργαστούμε μαζί του;» λένε στο ΤΕΙ Καβάλας και φαίνεται να έχουν απόλυτο δίκιο. Όσο για τα νέα τμήματα που ζητά η Δράμα, η απάντηση είναι συγκεκριμένη. «Πρέπει να κάνουμε νέα τμήματα που θα είναι βιώσιμα» ισχυρίζονται στο ΤΕΙ κι εξηγούν ότι ίδιες είναι οι προϋποθέσεις και για τα νέα τμήματα στην Καβάλα.
Σιγά σιγά επιστρέφουν μετά τις πασχαλινές διακοπές οι φοιτητές του ΤΕΙ. Τα μαθήματα αρχίζουν τη Δευτέρα αλλά οι εξετάσεις αργούν ακόμη. Στις 23 Απριλίου 8μελής αποστολή του ΤΕΙ θα είναι στην Αυστρία για να συμμετάσχει στην ευρωπαϊκή εβδομάδα. Στην αποστολή μετέχουν και καθηγητές και φοιτητές. Το ίδρυμα της Καβάλας ετοιμάζεται να οργανώσει τον Μάη (14 με 18) την 3η διεθνή και ευρωπαϊκή εβδομάδα διδασκαλίας. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, 23 καθηγητές από διάφορα πανεπιστήμια της Ευρώπης θα είναι στην πόλη μας για να διδάξουν.