Dark Mode Light Mode
Παραιτήθηκε από τη διοίκηση της ΔΕΥΑΚ ο Γιώργος Γραμμένος
Παράταση στην παράταση για το έργο των νέων κρηπιδωμάτων στο λιμάνι «Φίλιππος Β΄»
ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΓΕΝΑΡΗ 2018

Παράταση στην παράταση για το έργο των νέων κρηπιδωμάτων στο λιμάνι «Φίλιππος Β΄»

Νέα παράταση ως το τέλος του έτους έλαβε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών το απαραίτητο για το νέο λιμάνι «Φίλιππος Β»,  έργο επέκτασης κρηπιδωμάτων. Πρόκειται για τα κρηπιδώματα βορείου τμήματος του δυτικού τομέα. Έργο πολύπαθο αφού ξεκίνησε πριν το 2000 από την εταιρία Μηχανική. Στη συνέχεια το εκτέλεσε η Θόλος, από το 2014 προσπαθεί να το τελειώσει η εταιρία ΕΛΙΚΑ. «Τους τελευταίους μήνες το έργο τρέχει, φαίνεται ότι τελειώνει» λένε στον ΟΛΚ.

Το ιστορικό του έργου έχει ενδιαφέρον αφού αυτό έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί περίπου προ 10ετίας! Όμως οι προηγούμενοι ανάδοχοι αποχώρησαν, κάποια πράγματα έγιναν από την αρχή κτλ. Η νέα παράταση- που μάλλον δεν θα είναι η τελευταία- ζητήθηκε από την κατασκευάστρια εταιρία. Η εταιρία μάλιστα ζήτησε παράταση ως τον Μάρτιο του 2019 αλλά το Υπουργείο την χορήγησε ως το τέλος του 2018. Είναι η 4η παράταση στο έργο, όσο σε αυτό βρίσκεται η εταιρία ΕΛΙΚΑ.

Η απόφαση του Υπουργείο εξηγεί γιατί ικανοποιεί το αίτημα χορήγησης παράτασης:

Υπάρχει αδυναμία εκτέλεσης κατασκευής των αποστραγγιστικών τάφρων στον πόδα του λόφου «Άσπρα Χώματα», καθώς εκκρεμεί η έγκριση της μελέτης αποκατάστασης του λόφου από τις 06.06.2017, ημερομηνία που ο ανάδοχος υπέβαλε τη μελέτη στην υπηρεσία. Από τα ανωτέρω διαφαίνεται η καθυστέρηση της κατασκευής των υδραυλικών έργων αντιπλημμυρικής προστασίας του έργου και εκτιμάται ότι η εν λόγω προθεσμία πρέπει να παραταθεί έως την ημερομηνία περαίωσης του έργου.

Η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση κατασκευής, τοποθέτησης και πλήρωσης του συνόλου των caissons εντός της εγκεκριμένης προθεσμίας οφείλεται στο γεγονός ότι απαιτούνταν τροποποίηση της τυπικής διατομής του κρηπιδοτοίχου.

Όταν το έργο ολοκληρωθεί το «Φίλιππος Β» θα έχει κρηπιδώματα μήκους 910 μ., βάθος στα κρηπιδώματα έως και 12 μ. και χώρο διαχείρισης & αποθήκευσης φορτίων 130.000 τ.μ.

 

Προηγούμενο άρθρο

Παραιτήθηκε από τη διοίκηση της ΔΕΥΑΚ ο Γιώργος Γραμμένος

Επόμενο άρθρο

ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΓΕΝΑΡΗ 2018