Dark Mode Light Mode
Βασίλης Λεμονίδης: «Στήριξη της αγοράς χωρίς περιορισμούς κι αποκλεισμούς»
Περί τηλε- εκπαίδευσης στα σχολεία του Ν. Καβάλας- Καταθέτουν τις απόψεις τους η Μαριάννα Δρόσου και η Αρετή Κώτση
Εθελοντική αιμοδοσία δημοσίων υπαλλήλων και όχι μόνο

Περί τηλε- εκπαίδευσης στα σχολεία του Ν. Καβάλας- Καταθέτουν τις απόψεις τους η Μαριάννα Δρόσου και η Αρετή Κώτση

Η διαδικασία της τηλε- εκπαίδευσης είναι σε εξέλιξη και στα σχολεία του Νομού Καβάλας. Υλοποιείται με πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας.

Αφορά το διάστημα που η εκπαιδευτική δραστηριότητα είναι σταματημένη λόγω των μέτρων πρόληψης κορωνοϊού. Το τι συμβαίνει στα σχολεία του Νομού Καβάλας, ειδικότερα στα Λύκεια και ακόμη πιο ειδικά στους τελειόφοιτους των Λυκείων, σχολίασαν μιλώντας στο ραδιόφωνο της Πρωινής η κ. Μαριάννα Δρόσου και η κ. Αρετή Κώτση.

Η Μαριάννα Δρόσου είναι πάντα πρόεδρος στην Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων του Δήμου Καβάλας. Μεταξύ άλλων είπε: «Η διαδικασία της τηλέ- εκπαίδευσης ξεκίνησε. Χρειάζεται πολύς κόπος. Προσπαθούμε να προσαρμοστούμε. Αποδεικνύεται ότι δεν ήταν κανείς έτοιμος. Ειδικά τον πρώτο καιρό υπήρξαν πολλά προβλήματα. Τώρα η κατάσταση εξομαλύνεται. Το μάθημα γίνεται ανά τάξη. Ακολουθείτε το πρόγραμμα που υπήρχε στο σχολείο αλλά γίνονται μόνο επαναλήψεις. Ένα ζήτημα που αντιμετωπίζουν πολλοί μαθητές είναι το ότι δεν διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό στην οικία τους. Υπάρχουν παιδιά που παρακολουθούν το μάθημα από το κινητό τους τηλέφωνο και αυτό δεν είναι εύκολο. Δεν μπορώ να κάνω πρόβλεψη για το πότε θα ξανανοίξουν τα σχολεία».

 Η διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Λιμένα Θάσου Αρετή Κώτση ήταν πιο αισιόδοξη και σχολίασε θετικά όσα γίνονται αυτή την περίοδο. Είπε: «Το Υπουργείο Παιδείας ανταποκρίθηκε άμεσα. Ήταν ευέλικτο και δεν χάθηκε καθόλου χρόνος. Σίγουρα απαιτείται κόπος για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Οι εκπαιδευτικοί δουλεύουμε πολύ. Χρειάζεται να επικοινωνούμε συνεχώς με τους μαθητές μας. Αυτό γίνεται με διάφορους τρόπους. Στο Γενικό Λύκειο Θάσου η τηλέ- εκπαίδευση πήγε πολύ καλά με συμμετοχή μαθητών σε ποσοστό 90%. Προβλήματα πάντως αντιμετωπίζουν όσοι δεν έχουν υπολογιστή σπίτι τους. Για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου έχω να πω ότι το θέμα είναι κρίσιμο. Τα παιδιά χρειάζονται ψυχολογική υποστήριξη. Τα ενθαρρύνουμε όσο μπορούμε. Σας θυμίζω ότι είναι έφηβοι, έχουν τις δικές τους ανάγκες. Είναι πολλές ώρες στον υπολογιστή, παρακολουθούν και τα μαθήματα του σχολείου και τα μαθήματα του φροντιστηρίου. Δεν μπορούν να βγουν από το σπίτι οπότε υπάρχει κι ένας εκνευρισμός που επιτείνει την όλη ψυχολογία τους. Ευχόμαστε άμεσα να πληροφορηθούν την ύλη στην οποία θα εξεταστούν».

Προηγούμενο άρθρο

Βασίλης Λεμονίδης: «Στήριξη της αγοράς χωρίς περιορισμούς κι αποκλεισμούς»

Επόμενο άρθρο

Εθελοντική αιμοδοσία δημοσίων υπαλλήλων και όχι μόνο