Με την ιδιότητα του πρώην Δημάρχου Καβάλας ο κ. Κωστής Σιμιτσής μίλησε χθες στο ράδιο Πρωινή για όλα τα θέματα σχετικά με την «Ροδόπη». Τόσο του χώρου στάθμευσης όσο και του σχεδίου κατασκευής εκεί υπόγειου παρκινγκ.
Προσπάθησε να θυμίσει γεγονότα προηγούμενων ετών, σχετικά με το θέμα, αλλά και να απαντήσει στα κείμενα και τις δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Ιδιοκτητών Χώρων Στάθμευσης. Οι δηλώσεις του κ. Σιμιτσή έγιναν νωρίς χθες το πρωί. Την ώρα που ήταν πιθανή η έκδοση άδειας λειτουργίας για το χώρο της Ροδόπης.
Μεταξύ άλλων ο κ. Σιμιτσής δήλωσε:
«Η λύση βρέθηκε για το χώρο της Ροδόπης, και μπράβο στους βουλευτές που πάλεψαν για αυτήν. Μπράβο και στο Δήμο Καβάλας που προώθησε το αίτημα. Βλέπω έναν απεγνωσμένο αγώνα από κάποιον κύριο που ήρθε από τη Ν. Ιωνία, ο οποίος έκανε αγώνα το 2014 να μην εκλεγεί πάλι ο τότε Δήμαρχος της Ν. Ιωνίας αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Δήμαρχος ξαναβγήκε. Το ίδιο κάνει κι εδώ στην Καβάλα.
Τα βάζει με τη δημοτική αρχή με έναν τρόπο θα έλεγα σχεδόν εμμονικό. Ας μου επιτραπεί να χρησιμοποιήσω τον χαρακτηρισμό. Συνεχώς υπαινίσσεται κάποιο σκάνδαλο στο έργο της περιοχής. Το οποίο έργο δεν αφορά μόνο την περιοχή της Ροδόπης. Αφορούσε μια τεράστια περιοχή. Έργο που ξεκίνησε επί των ημερών μου και ολοκληρώθηκε επί ημερών της κ. Τσανάκα. Έργο που ελέγχθηκε από τη Διαχειριστική Αρχή, από την Αποκεντρωμένη κτλ.
Η Ροδόπη θα λειτουργήσει εντός των ημερών και θα τηρηθούν όλοι οι κανόνες που προβλέπονται από τη νομοθεσία. Δεν νομίζω ότι επ’ αυτού επιτρέπεται κάποια παραφωνία. Κι αυτό όχι επειδή μας παρακολουθεί κάποιος πιστός τηρητής του νόμου.
Εμείς οφείλουμε να το κάνουμε. Να σας πω και κάτι άλλο. Στην επιστολή κυρίου που διάβασα στο διαδίκτυο, μέμφεται λέει τους Δημάρχους από το 2003 και μετά επειδή δεν έχουν κάνει μελέτες για να δημιουργηθεί το υπόγειο παρκινγκ στη Ροδόπη. Θυμίζω λοιπόν ότι ο μεν Στάθης Εριφυλλίδης έκανε μία κυκλοφοριακή μελέτη για το που πρέπει να τοποθετηθούν η είσοδος και η έξοδος του υπόγειου χώρου στάθμευσης.
Η διοίκηση μου το 2010 ολοκλήρωσε μια μελέτη τεχνικοοικονομική. Γιατί χωρίς αυτήν δεν μπορείς να βρεις χρηματοδότες, να ενταχθείς στον Αναπτυξιακό Νόμο κτλ. Σας θυμίζω ότι το ΕΣΠΑ δεν χρηματοδοτεί τέτοια έργα. Αυτό που έδειξε η συγκεκριμένη μελέτη, η οποία είναι στη διάθεση του καθενός, είναι ότι για να είναι βιώσιμο οικονομικά το υπόγειο πάρκινκ πρέπει η είσοδος κάθε οχήματος να κοστίζει 6 ευρώ κι από εκεί και πέρα η κάθε ώρα παραμονής να κοστίζει 4 ευρώ.
Πέραν τούτου για να κατασκευαστεί ένα υπόγειο παρκινκ χρειάζεται ακόμη και έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, διαδικασία χρονοβόρα».