Dark Mode Light Mode

Περί του εορταστικού κυκλοφοριακού προβλήματος…

Με την ιδιότητα του προέδρου του Eurotaxi Καβάλας ο κ. Μάκης Τερλάκης περιέγραψε τα κυκλοφοριακά δεδομένα της Καβάλας τα Χριστούγεννα.

Παρατήρησε έντονη κίνηση, τη γνωστή προβληματική κατάσταση. Ακόμη και σε μέρες που συνήθως δεν υπάρχει κίνηση αυτοκινήτων, όπως ανήμερα τα Χριστούγεννα, φέτος είχε!

Η συνέντευξη

Ερ: Πως ήταν κυκλοφοριακά η Καβάλα πριν τα Χριστούγεννα; Πόση κίνηση είχε; Τι έγινε με τη ρύθμιση της κυκλοφορίας; Πως τα ζήσατε;

Απ: Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ δύσκολες οι μέρες προ των εορτών των Χριστουγέννων. Ακόμη και ανήμερα των Χριστουγέννων υπήρχε έντονα το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Βλέπουμε ότι δεν μπορεί εύκολα να αποσυμφορηθεί η πόλη, ακόμη και τον χειμώνα, ακόμη και τα Χριστούγεννα που κανονικά δεν υπάρχει πρόβλημα κυκλοφοριακό επειδή δεν υπάρχει κίνηση. Τα μέρη είναι συνηθισμένα που ξεκινάει το πρόβλημα. Για παράδειγμα γύρω από την πλατεία. Ξέρουμε οπότε το πρόβλημα πότε θα ξεκινήσει και πως θα εξαπλωθεί μετά. Ξεκινάει μια μικρή ουρά Δοϊράνης και Βενιζέλου και σιγά-σιγά απλώνεται και φθάνει μέχρι το Δημοτικό Κήπο. Βλέπουμε τα ίδια στα παλιά δικαστήρια και Ομονοίας, υπάρχει κι εκεί μεγάλο πρόβλημα. Παραμονές Χριστουγέννων υπάρχει μια λογική σε αυτό που συναντούμε. Κατεβαίνει ο κόσμος να ψωνίσει κτλ. Αλλά όχι σε αυτή την έκταση που είδαμε φέτος. Αυτό το φαινόμενο που ζήσαμε φέτος με την υπερβολική κίνηση. Αποτέλεσμα δεν υπάρχει ούτε με τις ρυθμίσεις της τροχαίας. Μπορεί κατά τόπους να μην υπήρχε πρόβλημα αλλά όταν προχωρήσεις πας πιο κάτω, θα συναντήσεις πάλι αυτοκίνητα και θα ξανά αντιμετωπίσεις πάλι το ίδιο πρόβλημα.

Ερ: Τι αυτοκίνητα ήταν αυτά που γέμιζαν τους δρόμους της πόλης πριν τα Χριστούγεννα; Δεν ήταν Βουλγάρων και Τούρκων;

Απ: Το πρόβλημα ξεκινούσε από τα δικά μας οχήματα. Η πλειονότητα των οχημάτων ήταν μόνο με τον οδηγό μέσα, οπότε είναι λογικό να υπάρχει πρόβλημα. Επίσης βλέπουμε τα λεωφορεία να πηγαινοέρχονται άδεια. Δικαιολογείται το γεγονός ότι δεν υπάρχουν λεωφορεία για απογευματινά δρομολόγια αφού ο κόσμος δεν στηρίζει τις δημόσιες συγκοινωνίες. Είναι φιλοσοφία του Έλληνα ο οποίος θέλει να μετακινηθεί με το αυτοκίνητο του και να έχει την αμεσότητα του οχήματος του.

Ερ: Μαζί την Τροχαία η διοίκηση του Δήμου είναι βασικός «παίκτης». Δέχεται προτάσεις, να πάρει μέτρα κλπ. Εσείς στα ταξί τι προτάσεις έχετε για το καλοκαίρι; Τι πρέπει να αλλάξει;

Απ: Να γίνει μια κυκλοφοριακή μελέτη και να βασιστούμε πάνω σ’ αυτή. Μια μελέτη όμως η οποία θα μας παρουσιάσει το πρόβλημα που έχουμε μπροστά μας το καλοκαίρι. Δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Υπήρξε μια σκέψη και μια πρόταση που είχαμε κάνει από παλιά η οποία όμως για να υλοποιηθεί χρειάζονται πολλά λεφτά, εκατομμύρια ευρώ θα έλεγα. Να υπάρχουν πάρκινγκ πριν από το κέντρο της πόλης, ώστε να μη μπαίνει στο κέντρο της πόλης ο πολίτης και να μπορεί να περπατήσει. Για παράδειγμα θα σας έλεγα κοντά στο Φάληρο να έχουμε ένα μεγάλο πάρκινγκ. Το αντίστοιχο από την Ανατολική πλευρά. Η πόλη μας είναι δύσκολη. Κάποιος που κατεβαίνει από μια συνοικία και μετά θέλει να ανέβει πίσω, αναγκαστικά χρειάζεται το όχημα του ή θα πάρει ταξί ή θα πάρει λεωφορείο. Έχουμε και εμείς σαν Έλληνες μια προτεραιότητα να κινούμαστε με το όχημα μας, αφού έτσι νιώθουμε πιο ανεξάρτητοι.

Ερ: Χρησιμοποιούν ταξί ο δήμαρχος, οι βουλευτές, και γενικότερα όλοι… οι αιρετοί;

Απ: Πολύ σπάνια. Στο δικό μου ταξί σίγουρα δεν μπήκαν. Γενικά δεν τους βλέπουμε να χρησιμοποιούν ταξί. Τόσο καιρό είχαμε αυτό το διάλογο με τον Δήμο, όμως κάποιος από τον Δήμο δεν έχει μπει σε ένα ταξί για να δει τη κίνηση και το πρόβλημα που υπάρχει. Ας έρθουν να δουν και να διαπιστώσουν την περίοδο των Χριστουγέννων, πως είναι η πόλη.  Πως εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να δουλέψουμε…

Προηγούμενο άρθρο

Πιθανό νέο κρούσμα ευλογιάς και βροχοπτώσεις που δεν αρκούν!

Επόμενο άρθρο

Υπό κατάρρευση το πρώην «Μερσέντες» στην Καλαμίτσα! (φωτογραφίες)