Προσαρμογή Προτιμήσεων Συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγηθείτε αποτελεσματικά και να εκτελέσετε ορισμένες ενέργειες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με όλα τα cookies κάτω από κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως «Απαραίτητα» αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι αναγκαία για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου.... 

Πάντα Ενεργά

Τα απαραίτητα cookies είναι ζωτικής σημασίας για τις βασικές λειτουργίες του ιστότοπου, ο οποίος δεν θα λειτουργεί με τον προβλεπόμενο τρόπο χωρίς αυτά.Τα cookies αυτά δεν αποθηκεύουν δεδομένα προσωπικής ταυτοποίησης.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουμε πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies παρέχουν πληροφορίες σχετικά με μετρήσεις, όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, οι οποίοι βοηθούν στην παροχή μιας καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookies διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να δώσουν στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις βάσει των σελίδων που έχουν επισκεφτεί και να αναλύσουν την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής καμπάνιας.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Dark Mode Light Mode

Περιμένοντας το «Άκουα Μπλου»

Για το κεντρικό λιμάνι της Καβάλας και τη σύνδεση του με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου δύο είναι τα «ανοιχτά» θέματα.

Η αντικατάσταση του «Εξπρές Πήγασος» με το πλοίο «Άκουα Μπλου» (της εταιρίας Sea Jets), η απώλεια ενός δρομολογίου του «Νήσος Χίος». Αυτό που θα γίνεται με ίδιους προορισμούς αλλά αφετηρία το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Και τα δύο θέματα καθυστέρησαν και καθυστερούν. Προβλέψεις δεν μπορούν να γίνουν. Σίγουρη θεωρείται η αντικατάσταση του «Εξπρές Πήγασος» όπως και το δρομολόγιο που χάνει το κεντρικό λιμάνι.

Η καθυστέρηση μάλλον οφείλεται σε γραφειοκρατικούς και μόνο λόγους. Η ουσία δηλαδή δεν αλλάζει.

Τα δρομολόγια συνεχίζονται (από Καβάλα προς τα νησιά και το αντίστροφο) χωρίς αλλαγές. Εκτός από τις δύο προαναφερθείσες άλλες δεν θα υπάρξουν. Οι αλλαγές, που μπορεί να είναι μεγάλες και θετικές για το λιμάνι της Καβάλας, ίσως επισημοποιηθούν τον Μάη. Για τα Καλοκαιρινά δρομολόγια. Μέχρι νεωτέρας λοιπόν το «Εξπρές Πήγασος» αναχωρεί από Καβάλα Τρίτη (16.00), Πέμπτη (16.00) και Κυριακή (16.00) με προορισμό Λήμνο- Άγιο Ευστράτιο και κατάληξη το λιμάνι του Λαυρίου. Το «Νήσος Χίος» αναχωρεί από Καβάλα για τα νησιά Τετάρτη βράδυ και Σάββατο βράδυ. Το δρομολόγιο του Σαββάτου είναι που θα «μετακινηθεί» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

*Η ιστοσελίδα arxipelagos.gr και ο Σίμος Μιχάλογλου σχετικά πρόσφατα έγραψε και περιέγραψε το Aqua Blue ως εξής: Βαπόρι στιβαρό και βαρύ, γιαπωνέζικη γερή κατασκευή, καλοτάξιδο με δύσκολους καιρούς και άνετο στη φιλοξενία. Aqua Blue, ένα πλοίο που μεταφέρει μια αίγλη και έναν αέρα μιας άλλης εποχής, είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να απολαύσουμε στο μέγιστο βαθμό, κάτι που έχει χαθεί την τελευταία δεκαετία από την Ακτοπλοΐα: το θαλασσινό ταξίδι! Το Ε/Γ-Ο/Γ “Aqua Blue”, το όμορφο συμβατικό πλοίο του στόλου της Seajets, είναι ένα πραγματικά αρσενικό θαλασσοβάπορο, που προσφέρει απλόχερα τέτοια μοναδικά αισθήματα και συναισθήματα στους ταξιδευτές του και έπειτα από την ευρεία ανακαίνιση που πραγματοποίησε η εταιρεία του τα τελευταία δύο χρόνια, είναι ένας ζωντανός θρύλος που ταξιδεύει στην Ακτοπλοΐα μας, την οποία υπηρετεί 28 περίπου χρόνια.

Ολικό μήκος 137 μέτρα ,πλάτος 22 μέτρα και βύθισμα 5,81 μέτρα ναυπηγήθηκε το 1975 με το όνομα Green Arch στα ναυπηγεία Kanda Zosencho Dockyards στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας. Στην Ελλάδα ήρθε το 1991 για λογαριασμό της ΑΝΕΚ με το όνομα «Κύδων», ένα όνομα που κράτησε μέχρι το 1995 όπου πραγματοποιήθηκε και η μεγαλύτερη ανακατασκευή, με σκοπό να μετατραπεί από την εταιρεία του σε ένα σύγχρονο 5άστερο cruise ferry που θα προσφέρει υψηλές υπηρεσίες φιλοξενίας και ταξιδιού, στις γραμμές της Αδριατικής και κυρίως της Βενετίας όπου ήταν τον περισσότερο καιρό δρομολογημένο. Στο στόλο της Seajets περιήλθε το 2016 και μετονομάστηκε σε «Κιάρα». Μετά από εκτεταμένες εργασίες ανακαίνισης και ανακατασκευής, μετονομάστηκε ξανά σε «Aqua Blue» και το καλοκαίρι του 2018 δρομολογήθηκε στην ιστορική γραμμή Θεσσαλονίκη – Σκιάθος – Άνδρος – Σύρος – Τήνος – Μύκονος – Νάξος – Σαντορίνη – Ηράκλειο. Φέτος το καλοκαίρι του 2019 το συναντήσαμε στην πιο ανταγωνιστική γραμμή, Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος με επέκταση του δρομολογίου προς Ικαρία και Σάμο 2 φορές την εβδομάδα. Η χωρητικότητα των γκαράζ είναι αρκετά καλή, καθώς ανέρχεται στα 400 Ι.Χ. οχήματα, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει 1300 επιβάτες.

 

 

Προηγούμενο άρθρο

Η Νέα Καρβάλη προετοιμάζεται για τη γιορτή του Αγίου Γρηγορίου

Επόμενο άρθρο

Καλή προοπτική για τον τουρισμό στο Ν. Καβάλας το φετινό Καλοκαίρι