Περίπλοκο παραμένει το θέμα των ακτοπλοϊκών δρομολογίων στην πορθμειακή γραμμή του Πρίνου για τη χειμερινή περίοδο. Αντίθετα, ευκολότερο φαίνεται το θέμα των δρομολογίων του υδροπτέρυγου. Τα δύο θέματα απασχόλησαν την Παρασκευή το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Καμία γνωμοδότηση δεν υπάρχει για τα δύο θέματα αφού αμφότερα αναβλήθηκαν.
Ωστόσο ωριμάζει και είναι επικείμενη η έναρξη δρομολογίων του υδροπτέρυγου. Φαίνεται ότι το υδροπτέρυγο θα αρχίσει την εκτέλεση δρομολογίων από τις 5 Νοεμβρίου βάσει του ωρολόγιου προγράμματος που ζήτησε και είναι περίπου το αναμενόμενο. Τρία ή τέσσερα θα είναι τα δρομολόγια τον χειμώνα από την Καβάλα για τον Λιμένα και το αντίστροφο και θα εκτελούνται από το πρωί έως τις πρώτες απογευματινές ώρες. Τα προβλήματα που υπάρχουν αναφορικά με την εξυπηρέτηση του υδροπτέρυγου στο λιμάνι του Λιμένα Θάσου φαίνεται ότι έως τις 5 Νοεμβρίου θα ξεπεραστούν.
Όπως έγραψε το Σάββατο η ΠΡΩΙΝΗ, προηγήθηκε σύσκεψη στο υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας. Εκεί εμφανίστηκε μια νέα εταιρεία που έχει εξασφαλίσει δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή της Κεραμωτής από το προσεχές καλοκαίρι. Εμφανίζεται ως κοινοπραξία τεσσάρων διαφορετικών εταιρειών με ισάριθμα πλοία, που θα έρθουν το καλοκαίρι στην περιοχή της Κεραμωτής από τη Σαλαμίνα. Επειδή τα χειμερινά δρομολόγια την αφορούν, εκπρόσωπός της έλαβε μέρος στη σύσκεψη. Εκεί η κοινοπραξία των πλοίων από τη Σαλαμίνα διαφώνησε με την ιδέα επιβολής δημόσιας υπηρεσίας.
Μετά την προαναφερόμενη σύσκεψη, το θέμα συζητήθηκε την Παρασκευή και στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, χωρίς ωστόσο να ληφθεί κάποια απόφαση. Οι εταιρείες ΑΝΕΘ, Μητσόπουλου, Φιλιάγκου δέχονται την εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας. Ωστόσο η κοινοπραξία των νέων πλοιοκτητών διαφωνεί με την εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας, καθώς εκτιμά ότι αυτό θα την αφορά όταν τα πλοία της θα βρίσκονται στη γραμμή της Κεραμωτής.
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, στη συνεδρίαση του συμβουλίου ο εκπρόσωπος της κοινοπραξία των πλοίων από τη Σαλαμίνα δήλωσε ότι η εταιρεία θα προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της επιβολής δημόσιας υπηρεσίας. Αν συμβεί κάτι τέτοιο υπάρχει κίνδυνος, έως ότου αποφανθεί το ΣτΕ για το θέμα, να απομείνει η γραμμή του Πρίνου χωρίς δρομολόγια για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο.
Κοντολογίς, το ΣΑΣ καλείται να βρει μια φόρμουλα έτσι ώστε εάν και μέχρι να κριθεί στη δικαιοσύνη το θέμα εκτέλεσης δημόσιας υπηρεσίας, να καλύπτεται επαρκώς σε επίπεδο δρομολογίων η προαναφερόμενη γραμμή κατά το προαναφερόμενο διάστημα των δύο μηνών.