Dark Mode Light Mode
Στο Μουσείο των Φιλίππων τα ευρήματα από το έργο του ΤΑΡ
Ποιοι δεν το θέλουν; Συνεχή τα εμπόδια για τα δρομολόγια του υδροπτερύγου
ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΕΜΠΤΗ 11 ΟΚΤΩΒΡΗ 2018

Ποιοι δεν το θέλουν; Συνεχή τα εμπόδια για τα δρομολόγια του υδροπτερύγου

Νέο αδιέξοδο αντιμετωπίζει από προχθές η προσπάθεια εταιρίας από τη Λετονία για τη δρομολόγηση υδροπτερύγου της στη γραμμή Καβάλα- Λιμένας. Στα καλά καθούμενα ανέκυψε μείζον ζήτημα για το σημείο πρόσδεσης του υδροπτερύγου στο Λιμένα. Αυτό που 25 χρόνια χρησιμοποιούσαν προηγούμενα ίδια σκάφη δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί. Κάποιοι, με μεγάλη καθυστέρηση, ανακάλυψαν ότι το σημείο πρόσδεσης βρίσκεται σε ένα καταφύγιο τουριστικών σκαφών (μαρίνα) που δεν νομιμοποιούνται να χρησιμοποιούν πλοία της γραμμής. Κατόπιν τούτου αναζητείται νέο σημείο πρόσδεσης. Υπάρχει ήδη σχετικό αίτημα στο Δήμο Θάσου, που κι αυτός μοιάζει να έχει περιορισμένα περιθώρια κινήσεων.

Ενώ η χώρα μας αναζητά επειγόντως επενδυτές κι ενώ η συγκεκριμένη περίπτωση ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, το δημόσιο δεν λύνει προβλήματα. Φαίνεται να δημιουργεί νέα. Προφανώς υπάρχει «ξένος δάκτυλος» αλλά σε αυτήν την χώρα πρέπει να κριθεί οριστικά. Θέλουμε ή δεν θέλουμε επενδύσεις;

Οι εκπρόσωποι της εταιρίας από τη Λετονία σκοπεύουν να απευθυνθούν και στη Κυβέρνηση και στο Δήμο Καβάλας. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ , ειδικά ο Γιώργος Παπαφιλίππου, ασχολούνται ήδη με την υπόθεση.

Το εμπλεκόμενο στην υπόθεση Υπουργείο Τουρισμού έστειλε στην εταιρία από την Λετονία έγγραφο όπου μεταξύ των άλλων αναφέρεται: « … σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν2160/93 οι τουριστικοί λιμένες προορίζονται και υποστηρίζουν λειτουργιά τον ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής και ναυταθλητισμού».

Στο εύλογο ερώτημα, πως επί 25 χρόνια τα υδροπτέρυγα εξυπηρετούνταν στο… «απαγορευμένο» λιμάνι, η απάντηση είναι (ανεπίσημη φυσικά) ότι αυτό το διάστημα υπήρχε ανοχή. Η οποία προφανώς έχει σταματήσει. Πιθανόν λόγω ενδιαφέροντος ανταγωνιστών. Σημειώνουμε ότι πρόσφατα το υδροπτέρυγο έλαβε και την τελευταία προβλεπόμενη άδεια. Νωρίτερα του είχε γίνει γνωστό ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μαρίνα επειδή δεν καλύπτεται από πλευράς βαθών. Δύτης που για λογαριασμό της εταιρίας έψαξε και μέτρησε τα συγκεκριμένα βάθη, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα. Η εταιρία βρίσκεται στην περιοχή από το Καλοκαίρι του 2016, επιδιώκοντας τη δρομολόγηση του πλοίου της. Η προσπάθεια της εντάθηκε από την Άνοιξη φέτος. Προς το παρόν χωρίς αποτέλεσμα.

Προηγούμενο άρθρο

Στο Μουσείο των Φιλίππων τα ευρήματα από το έργο του ΤΑΡ

Επόμενο άρθρο

ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΕΜΠΤΗ 11 ΟΚΤΩΒΡΗ 2018