Μια περίεργη και σαφώς ευχάριστη διαδικασία εκτυλίχθηκε χθες το πρωί στους δρόμους της συνοικίας του Βύρωνα. Συνεργείο δύο ατόμων που εκπροσωπούσε τη ΔΕΥΑΚ μοίρασε πόρτα – πόρτα και αυτοκίνητο – αυτοκίνητο ενημερωτικές ανακοινώσεις της δημοτικής επιχείρησης. Η ΔΕΥΑ Καβάλας εκμεταλλευόμενη το προσωπικό του ΚοιΣΠΕ περιοδεύει τις τελευταίες ημέρες σε δημοτικά διαμερίσματα αλλά κι εντός της Καβάλας, προκειμένου να υλοποιήσει μια παλιά της πρωτοβουλία.
Ζητά από τους πελάτες της να συμπληρώσουν τα στοιχεία του υδρομέτρου που βρίσκεται στο ακίνητό τους, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, ώστε η ΔΕΥΑΚ να μπορεί να τους εντοπίσει. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία άρχισε προ λίγων ετών όταν το σχετικό έντυπο είχε σταλεί μαζί με τους λογαριασμούς ύδρευσης στους πελάτες της δημοτικής επιχείρησης. Τότε δεν υπήρξε ανταπόκριση εκ μέρους της ΔΕΥΑΚ.
Τώρα όμως η δημοτική επιχείρηση εκδηλώνει νέα προσπάθεια προκειμένου να εντοπίσει τους πελάτες και να συγκεντρώσει τα χρήσιμα στοιχεία από το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές. Αυτό εξάλλου είναι προς όφελος των πελατών, διότι συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο η ΔΕΥΑΚ θα έχει στοιχεία επικοινωνίας τους σε περιπτώσεις υπερβολικής κατανάλωσης κι έτσι θα αποφεύγουν μια δυσάρεστη έκπληξη αυξημένου λογαριασμού.
Στην προκειμένη περίπτωση, όσοι διαμένουν στη συνοικία του Βύρωνα έχουν προθεσμία έως την Παρασκευή 10 Μαΐου ώστε να επισκεφθούν το ΚΑΠΗ της συνοικίας, έχοντας μαζί τους τον τελευταίο λογαριασμό ύδρευσης, την ταυτότητά τους και φωτοτυπία του εκκαθαριστικού τους σημειώματος. Εκεί θα βρίσκεται συνεργείο υπαλλήλων της ΔΕΥΑΚ που θα τους βοηθήσει στη συμπλήρωση του εντύπου.
Η ίδια διαδικασία, που την τρέχουσα περίοδο εξελίσσεται στη συνοικία του Βύρωνα, αφορά δε και στους κατοίκους της Δεξαμενής, έχει προηγηθεί με επιτυχία στον Αμυγδαλεώνα, στη Νέα Καρβάλη, στο Ζυγό και στις Κρηνίδες. Η νέα προσπάθεια για τη συμπλήρωση του συγκεκριμένου εντύπου άρχισε από τον περασμένο μήνα, όταν άρχισε να απασχολείται στη ΔΕΥΑΚ το επιπλέον προσωπικό του ΚοιΣΠΕ.