Dark Mode Light Mode

Προετοιμάστηκε η σημερινή σύσκεψη για τον ΤΑΡ

Στις 10 σήμερα το πρωί στο Δημαρχείο πραγματοποιείται μία ακόμη σύσκεψη – κρίσιμη συνάντηση σχετικά με το έργο του αγωγού ΤΑΡ στο Δήμο Καβάλας. Η συνάντηση προκλήθηκε από το Δήμο Καβάλας, σε αυτήν θα λάβουν μέρος οι επικεφαλής του έργου Walter Peeraer και Luca Schieppati. Έρχονται στην Καβάλα από το εξωτερικό. Μαζί τους φαίνεται ότι θα είναι και η κ. Κατερίνα Παπαλεξανδρή, επικεφαλής του έργου στη χώρα μας. Συσκέψεις όπως η σημερινή έγιναν αρκετές στο πρόσφατο και μακρινό παρελθόν. Όλες με το ίδιο θέμα, την αλλαγή της όδευσης. Οι προηγούμενες συσκέψεις έγιναν κυρίως στην Αθήνα, παρουσία εκπροσώπων των εκάστοτε κυβερνήσεων.

Η σημερινή συνάντηση θα γίνει στο γραφείο της Δημάρχου, χωρίς όπως φαίνεται κανέναν κυβερνητικό παράγοντα. Σύμφωνα με πληροφορίες η σύσκεψη έχει προετοιμαστεί αρκετά, ώστε να αυξηθούν όσο γίνεται οι πιθανότητες ενός θετικού αποτελέσματος. Κατά τις ίδιες πληροφορίες την περασμένη Παρασκευή συνάντησε τη Δήμαρχο στο γραφείο της η κ. Παπαλεξανδρή, που όπως φαίνεται κατάλαβε τον λόγο της σύσκεψης και το βασικό της διακύβευμα. Την αλλαγή της όδευσης.

Η κ. Τσανάκα έχει προσκαλέσει τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολίτευσης. Ο πρόεδρος των αγροτών του Δήμου Καβάλας κ. Καλπακίδης φέρεται να έχει ξεχωριστή συνάντηση. Αυτή θα γίνει στο δημαρχείο, τις μεσημβρινές ώρες σήμερα. «Στη σύσκεψη πρέπει να βρεθεί λύση. Ο ΤΑΡ πρέπει να μας πει τον λόγο που δεν αλλάζει την όδευση» είπε η αντιδήμαρχος κ. Ευαγγελία Δρακονάκη. Η δήμαρχος φέρεται να ζήτησε αποδείξεις για το κατά πόσο ο ΤΑΡ εξέτασε την πρόταση όδευσης πάνω από τα χωριά Ζυγό- Κρυονέρι κτλ. Σε γενικές γραμμές ο Δήμος Καβάλας ετοιμάζεται να κρατήσει «σκληρή» στάση, σε συνέχεια αυτής πριν και μετά το αυτόφωρο και το δικαστήριο.

Για τις προθέσεις του ΤΑΡ δεν μπορούν να γίνουν προβλέψεις. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες ενδείξεις που με μια αισιόδοξη προσέγγιση δείχνουν ότι μπορεί και να δεχθεί να αλλάξει την όδευση. Εκτός αν υπάρξει μια ενδιάμεση πρόταση. Ήδη έχει προταθεί (από τους Τζατζάρη και Καλαντζή) ο αγωγός να περάσει κάτω από τα χωριά, όχι από χωράφια αλλά από αγροτικούς δρόμους. Παλαιότερα η πρόταση αυτή είχε απορριφθεί από τον ΤΑΡ.

 

 

Προηγούμενο άρθρο

Δικαιώθηκαν και πληρώθηκαν πρώην εργαζόμενοι της ΔΕΥΑΚ

Επόμενο άρθρο

Εφαρμογή απ’ τον Αύγουστο της απόφασης απαγόρευσης κίνησης φορτηγών στο λιμάνι της Κεραμωτής