Για δεύτερη φορά το περίφημο προϊόν της εταιρείας Χρυσανθίδη, ο κουραμπιές της, κερδίζει διεθνή διάκριση. Η πρώτη διάκριση ήρθε το 2015 όταν το προϊόν κέρδισε χρυσό αστέρι στο διαγωνισμό Great Taste Awards, που διεξάγεται στο Λονδίνο. Φέτος, το ίδιο προϊόν κέρδισε μια ακόμη διάκριση τριών χρυσών αστεριών από το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας (Superior Taste Awards). Ο Αλέξης Κηπουρός, υπεύθυνος πωλήσεων στην εταιρεία Χρυσανθίδη, μας εξήγησε από τη ραδιοφωνική συχνότητα της ΠΡΩΙΝΗΣ ότι ο κουραμπιές Χρυσανθίδη συγκέντρωσε βαθμολογία 97,1% στην κατηγορία γεύσης, γεγονός που προσφέρει στο προϊόν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο καταναλωτικό κοινό και στους υπευθύνους αγορών κυρίως σε επίπεδο εμπορικής συνεργασίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πάνελ των κριτών αποτελούνταν από 135 chefs και γευσιγνώστες στοιχείο που αποδεικνύει πόσο απαιτητικός ήταν ο διαγωνισμός.
Στην περιοχή μας υπάρχουν πολλές εταιρείες που κατασκευάζουν το συγκεκριμένο προϊόν, ρωτήσαμε επομένως τον Αλέξη Κηπουρό ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του κουραμπιέ Χρυσανθίδη που στέκεται η αιτία για την εξασφάλιση διεθνών διακρίσεων. Μας απάντησε: «Το σημαντικότερο όλων είναι η ποιότητά του. Ειδικά σε ένα κλάδο όπου υπάρχει υψηλός ανταγωνισμός. Η ποιότητα των πρώτων υλών και η τεχνογνωσία στην παραγωγή του προϊόντος. Σήμερα πλέον μετρά και η συσκευασία, κάτι που η εταιρεία μας έχει εξελίξει σε υψηλότατο βαθμό.
Δημιουργούμε μοναδικές συσκευασίες που μας προσφέρουν ένα πλεονέκτημα στην ανάπτυξη νέων εμπορικών συνεργασιών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Μπορεί μεν η καλαίσθητη συσκευασία να προσελκύσει το ενδιαφέρον, ωστόσο η ποιότητα είναι εκείνη που θα προσφέρει διάρκεια στο χρόνο. Η εταιρεία Χρυσανθίδη λειτουργεί από το 1980 κι αυτό δείχνει πως σεβόμαστε τον καταναλωτή και γι’ αυτό στεκόμαστε υψηλά στην προτίμησή του.
Η μεταλλική συσκευασία εντός της οποίας συσκευάζονται οι κουραμπιέδες Χρυσανθίδη είναι και η μοναδική που κυκλοφορεί στην αγορά γι’ αυτό και ξεχωρίζει στα μάτια των καταναλωτών. Στο κατάστημα αφορολογήτων ειδών του αεροδρομίου, όπου πωλούνται οι συγκεκριμένες συσκευασίες, αποτελούν μια καλή λύση για την εύκολη μεταφορά του προϊόντος στον προορισμό κάποιου επισκέπτη.
Επίσης, έχουμε εξελίξει τις συσκευασίες σε μικρότερο μέγεθος, αφού κάτι τέτοιο ζητείται διαρκώς στην αγορά κι έτσι αποτελούν μια καλή επιλογή για δώρο. Σήμερα, η συσκευασία του ενός κιλού δε θεωρείται πια εμπορικός κωδικός, σε αντίθεση με τη συσκευασία των διακοσίων γραμμαρίων και ενισχύεται διαρκώς σε αγορές όπου υπάρχει ανάγκη για μικρότερες συσκευασίες.
Επιπλέον, οι κουραμπιέδες Χρυσανθίδη διατίθενται πλέον και σε πέντε διαφορετικές γεύσεις. Γεύση με φιστικοβούτυρο, με φιστίκι, με φουντούκι, με σοκολάτα και με καραμέλα. Γεύσεις που είναι διαδεδομένες και για τις οποίες καταγράφεται αυξημένο ενδιαφέρον κυρίως σε κάποιες αγορές. Έτσι κι εμείς αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των αγορών, διότι μας ενδιαφέρουν ιδιαιτέρως οι εξαγωγές, οπότε και προσαρμόζουμε αναλόγως τα προϊόντα μας».
Στις συσκευασίες του κιλού και του μισού κιλού, η εταιρεία εκμεταλλεύεται το τοπόσημο της Καβάλας, τις Καμάρες, όπου είναι ευκρινές πάνω στο προϊόν προβάλλοντας το χαρακτηριστικό της πόλης σε πλείστες όσες ξένες χώρες. Η παραγωγή των κουραμπιέδων Χρυσανθίδη γίνεται αποκλειστικά στη βιομηχανική περιοχή της Καβάλας και στη συνέχεια εξάγονται σε περισσότερες από είκοσι χώρες ανά τον κόσμο. Τα προϊόντα πωλούνται επίσης στα καταστήματα της αλυσίδας «Μικρός Μύλος» στην Καβάλα και στη Δράμα, καθώς επίσης και στα υποκαταστήματα της εταιρείας Χρυσανθίδη επί της Εγνατίας. Βασικός στόχος της εταιρείας φυσικά είναι να επεκταθεί κατά το δυνατόν σε περισσότερες χώρες του εξωτερικού.
Το προϊόν εξάγεται στην Ευρώπη και στην Αμερική όπου υφίστανται σημαντικές συνεργασίες, ενώ διείσδυση επιχειρείται στην αγορά των Αραβικών Εμιράτων, γι’ αυτό και η εταιρεία μετέχει σε ανάλογους διαγωνισμού στο Ντουμπάι. Το δυνατό brand name που έχει δημιουργήσει η εταιρεία εδώ και τόσα χρόνια είναι εκείνο που βοηθά στην αύξηση των εξαγωγών , όπως επίσης η έξυπνη προσαρμογή των συσκευασιών και οι άριστες γεύσεις.
Τον περασμένο Φεβρουάριο η εταιρεία είχε συνεργαστεί με την αεροπορική Aegean Airlines, όταν και μοιράστηκαν οι σοκολατένιοι κουραμπιέδες σε περίπου 750.000 επιβάτες σε περισσότερους από 145 προορισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού. Η επιτυχία ήταν τεράστια αφού επρόκειτο για το μοναδικό προϊόν της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που ανέπτυξε συνεργασία με την Aegean Airlines. Μάλιστα, στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας υπάρχει και ηλεκτρονικός διαγωνισμός, όπου ο χρήστης μπορεί να ψηφίσει κάποιο από τα εξήντα προϊόντα που διανεμήθηκαν προκειμένου αυτό να χρησιμοποιείται μόνιμα στις πτήσεις της Aegean. Οποιοσδήποτε καβαλιώτης που ταξιδεύει λοιπόν μπορεί να ψηφίσει στη συγκεκριμένη εταιρεία προσφέροντας «πόντους» στους κουραμπιέδες Χρυσανθίδη, ενώ ταυτόχρονα θα μπει και στην πλήρωση για δύο αεροπορικά εισιτήρια.
Λόγω της τουριστικής περιόδου, οι πωλήσεις του προϊόντος αυξάνονται σε ευρέως διαδεδομένα τουριστικά σημεία όπως η Πλάκα, η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Κρήτη, αφού για τους ξένους τουρίστες ο κουραμπιές αποτελεί ένα γνωστό παραδοσιακό ελληνικό γλυκό. Εξάλλου, η Ελλάδα φημίζεται για τη γαστρονομία της και μεταξύ των παραδοσιακών γλυκών που μπορεί να αγοράσει ένας τουρίστας συμπεριλαμβάνεται και ο διεθνώς διακεκριμένος κουραμπιές Χρυσανθίδη.