Συνέντευξη τύπου δόθηκε χθες το μεσημέρι στο Δημαρχείο, για την πρωτοβουλία φοιτητών που οι περισσότεροι κατάγονται από την Καβάλα, αλλά σπουδάζουν στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι πραγματοποιούν από σήμερα μέχρι και την Κυριακή, ένα δικό τους συνέδριο, στο οποίο έδωσαν τίτλο «Διάλογος». Ουσιαστικά πρόκειται για την προσομοίωση συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου την Κυριακή το πρωί και συνεδριάσεων δύο δημοτικών επιτροπών.
Στη συνέντευξη τύπου παραβρέθηκαν η αντιδήμαρχος Μαρία Φραντζεσκάκη, ο δημοτικός σύμβουλος κι αντιπρόεδρος της Δημωφέλεια Δημήτρης Καζανίδης, οι εκπρόσωποι της ομάδας των «Νέων Πολιτών», που ανέλαβαν την πρωτοβουλία. «Είμαστε χαρούμενοι. Αγκαλιάσαμε αμέσως την ιδέα. Είμαστε δίπλα στους νέους», είπε η κα Φραντζεσκάκη. Ο κ. Π. Μουμτζάκης (Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής) ευχαρίστησε όσους βοήθησαν το εγχείρημα, αναφέρθηκε στη Μ. Φραντζεσκάκη, στη Δ. Τσανάκα, στο Δ. Εριφυλλίδη, στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και το ΤΕΙ.
Είπε ότι πρόκειται για ένα πρότζεκτ από τους νέους για τους νέους. «Θα θέλαμε – κατέληξε – να γίνει θεσμός».
Ο κ. Κωσταράς (Γενικός Γραμματέας Οργανωτικής Επιτροπής), είπε ότι η ομάδα των «Νέων» μελέτησε πολύ καλά το δημοτικό συμβούλιο Καβάλας. Τόνισε ωστόσο ότι, το δημοτικό συμβούλιο των «Νέων» θα είναι κάτι το διαφορετικό. Τα θέματα που θα θιγούν στις συνεδριάσεις έχουνε σχέση με την απαλλαγή από δημοτικά τέλη, ευπαθών κοινωνικά ομάδων, μελέτη ποδηλατόδρομου, το τουριστικό προφίλ της Καβάλας, η αξιοποίηση των καπναποθηκών.
Στη σύντομη εισαγωγή της η κα Φραντζεσκάκη είπε τα εξής: «Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη διεξαγωγή του «Διαλόγου», της 1ης Προσομοίωσης Δημοτικού Συμβουλίου στην πόλη μας. Η πρωτοβουλία αυτή πάρθηκε από μία ομάδα νέων, φοιτητών και διεκπεραιώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Καβάλας. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα τριήμερο συνέδριο το οποίο θα διεξαχθεί από τις 14 έως τις 16 Ιουλίου. Ο στόχος της προσομοίωσης είναι μέσα από την πολυφωνία και τον πλουραλισμό απόψεων, οι συμμετέχοντες να εξοικειωθούν με τους θεσμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης, να ασχοληθούν με τα κοινά υπό το πρίσμα μίας σύγχρονης διαδραστικής εμπειρίας, ενώ παράλληλα αποβλέπουμε τόσο στην ευαισθητοποίηση και την αφύπνιση των νέων, όσο και στον εμπλουτισμό των θεσμών αυτής της πόλης. Μάλιστα, η συνολική διαδικασία θα λειτουργήσει ως μια δεξαμενή σκέψης των νεών (think tank)».
Το πρόγραμμα του συνεδρίου
-Παρασκευή 14 Ιουλίου – Κτήριο Παλαιάς Μουσικής, Παναγία.
17.30 – 19.00 Προσέλευση – εγγραφές
19.00 – 20.30 Χαιρετισμοί – Επίσημες ομιλίες
20.30 – 21.30 Γκαλά και γνωριμία με τους συμμετέχοντες
21.30 – 22.30 Συζήτηση με τους συμμετέχοντες
22.30 – 00.30 Event Διάλογος – Rum Do Bar
-Σάββατο 15 Ιουλίου – Δημαρχείο – Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου
9.30 – 12.30 Οικονομική Επιτροπή: Συνεδρίαση 1ου θέματος της Ημερήσιας Διάταξης.
12.30 – 13.00 Διάλειμμα για καφέ.
13.00 – 14.45 Οικονομική Επιτροπή: Συνεδρίαση 1ου θέματος της ημερήσιας διάταξης.
14.45 – 15.45 Διάλειμμα για φαγητό
15.45 – 17.30 Οικονομική Επιτροπή: Συνεδρίαση 2ου θέματος της ημερήσιας διάταξης.
17.30 – 18.00 Διάλειμμα για καφέ.
18.00 – 19.00 Οικονομική επιτροπή: Συνεδρίαση 2ου θέματος της ημερήσιας διάταξης.
22.00 – 01.00 Event Διάλογος – Τσαλαπετεινός.
Περιφέρεια – Αίθουσα «Ν. Μάρτης».
9.30 – 12.30 Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής: Συνεδρίαση 1ου θέματος της ημερήσιας διάταξης.
12.30 – 13.00 Διάλειμμα για καφέ.
13.30 – 14.45 Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής: Συνεδρίαση 1ου θέματος της ημερήσιας διάταξης.
14.45 – 15.45 Διάλειμμα για φαγητό.
15.45 – 17.30 Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής: Συνεδρίαση 2ου θέματος της ημερήσιας διάταξης.
17.30 – 18.00 Διάλειμμα για καφέ.
18.00 – 19.00 Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και προβολής: Συνεδρίαση 2ου θέματος της ημερήσιας διάταξης.
22.00 – 01.00 Event Διάλογος – Τσαλαπετεινός.
Κυριακή 16 Ιουλίου – Δημαρχείο – Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου.
9.00 – 11.00 Γενική ολομέλεια
11.00 – 11.15 Διάλειμμα για καφέ.
11.15 – 13.30 Γενική ολομέλεια.
13.30 – 14.30 Τελετή λήξης – Βραβεύσεις.
15.45 – 20.30 Event Διάλογος – Εκδρομή στους Αμμολόφους Koo Beach Bar.