Το τμήμα εμπορίου – τουρισμού της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της περιφερειακής ενότητας Καβάλας επέβαλε χρηματικό πρόστιμο ύψους χιλίων ευρώ σε πολυκατάστημα που λειτουργεί στην πόλη μας. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η καταγγελία καταναλωτή που έγινε από την Καβάλα απευθείας στο Συνήγορο του Καταναλωτή, διαβιβάστηκε στην τοπική υπηρεσία, ελέγχθηκε, επιβεβαιώθηκε κι έτσι επιβλήθηκε το πρόστιμο. Αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί με προσφυγή στο γενικό γραμματέα της αποκεντρωμένης διοικήσεως ή με προσφυγή στο αρμόδιο διοικητικό πρωτοδικείο.
Σύμφωνα ωστόσο με το ιστορικό της υπόθεσης φαίνεται ότι η καταγγελία, άρα και το πρόστιμο, είναι ιδιαίτερα τεκμηριωμένη. Η απόφαση αναφέρει τα εξής:
Εισερχόμενη καταγγελία από τον «Συνήγορο του Καταναλωτή», καταγγελία έγγραφη και επώνυμη, αναφέρει ότι την 24/03/2018 ο συγκεκριμένος καταναλωτής από κατάστημα αγόρασε προϊόν σοκολάτα το όποιο ήταν σε προσφορά – 35%,αρχική τιμή 1,86€ -τελική τιμή 1,21€ ,στο ταμείο όμως εχρεώνετο με την αρχική τιμή 1,86€ .Τα επισυναπτόμενα έγγραφα ,φωτογραφία του προϊόντος στο ράφι της συναλλαγής με την προσφορά ,την απόδειξη του ταμείου με την τιμή χρέωσης, την επίμαχη μέρα, βεβαιώνουν το αληθές. Στις 20/4/2018 επισκεπτόμενοι το εν λόγω κατάστημα για τα περαιτέρω της ως άνω περίπτωσης καταγγελίας, και πάλι το εν λόγω προϊόν εβρίσκετο σε προσφορά τώρα -25% με αρχική τιμή 1,86€ και τελική τιμή 1,40€ επί της πινακίδας προσφοράς αντί 1,39€. Για κάθε προϊόν που πωλείται σε κατάστημα λιανικής πώλησης, απαγορεύεται να υπάρχουν η να προκύπτουν με οποιοδήποτε τρόπο και οπουδήποτε εντός του καταστήματος διαφορετικές τιμές πώλησης.