Με αφετηρία την πραγματοποίηση ημερίδας την προηγούμενη εβδομάδα στην Αθήνα, ο ΟΣΕ προβάλει τα επόμενα και ώριμα σιδηροδρομικά του έργα ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα.
Περιλαμβάνοντας σε αυτά και το γνωστό, τη σιδηροδρομική γραμμή Νέο Λιμάνι – Τοξότες. Με την ευκαιρία καταλαβαίνουμε ότι το πραγματικά αναπτυξιακό έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας έπαψε να είναι στα σχέδια των αρμοδίων.
Είτε δεν αναφέρεται πουθενά (ημερίδες, δελτία τύπου, συνεντεύξεις κτλ), είτε όπου αναφέρεται αυτό γίνεται για τα προβλήματα που παρουσιάζονται. Τάχα παρουσιάζονται…
Χαρακτηριστικό είναι χθεσινό τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου. Από τη μια προβάλει το ώριμο και αυτονόητο (σιδηροδρομική γραμμή Νέο Λιμάνι- Τοξότες), από την άλλη δεν αναφέρει σχεδόν τίποτα για το φιλόδοξο πλάνο της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Καβάλας με τη Θεσσαλονίκη.
Στο τηλεγράφημα στηριγμένο σε πηγές του ΟΣΕ, υπάρχει μόνο το εξής για τη σύνδεση της Καβάλας με τη Θεσσαλονίκη: «Χρειάστηκε πάντως να ξεπεραστούν αρκετά εμπόδια για να καταφέρει η ΕΡΓΟΣΕ να φτάσει στη δημοπράτηση του (Νέο Λιμάνι- Τοξότες).
Η κατασκευή της νέας αυτής γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες, αρχικά περιλαμβανόταν στο ευρύτερο έργο Θεσσαλονίκη – Τοξότες που δημοπρατείται με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου.
Λόγω όμως δυσκολιών που έχουν να κάνουν με την επίλυση τεχνικών θεμάτων στο τμήμα νέας χάραξης της γραμμής από Θεσσαλονίκη έως Νέα Καρβάλη, η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, υπό τον Χρήστο Παληό, επικέντρωσε τις προσπάθειες της για την ταχύτερη δυνατή υλοποίηση του έργου στο τμήμα Ν. Καρβάλη – Τοξότες».