Dark Mode Light Mode

Σχετικά με την «επικίνδυνη κατάσταση του οδοστρώματος στο οδικό δίκτυο του Δήμου…»

5η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ

«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ»

Το οδικό δίκτυο και η κατάστασή του αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας  των συνδημοτών μας για μετακίνηση είτε προσωπική, -εργασία, αναψυχή, διασκέδαση- είτε  επαγγελματική -ταξί, λεωφορεία, φορτοεκφορτώσεις-.

Είναι φυσικό η κατάσταση του ασφαλτοτάπητα να επιδεινώνεται αμέσως μετά την κατασκευή του, ιδιαίτερα όταν συντήρηση, επισκευή, αντικατάσταση του, γίνεται με μεγάλη καθυστέρηση, αν τελικά γίνεται….

Είναι επίσης γεγονός, χωρίς αυτό να αποτελεί φυσική κατάσταση, ότι το οδόστρωμα συνολικά των δρόμων στην πόλη και τα χωριά του δήμου μας, είναι κατεστραμμένο με λακκούβες διάφορων μεγεθών και μορφής, ρηγματώσεις, παραμορφώσεις της επιφάνειας, αποσαθρώσεις και με λείανση της επιφάνειας κύλισης.

Αυτή η κατάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη από τα έργα που συντελούνται επί του οδοστρώματος από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς για την τοποθέτηση δικτύων κοινωφελούς χρήσης κάτω από αυτό. Η αποκατάσταση του οδοστρώματος μετά από τέτοιες επεμβάσεις είναι τόσο πλημμελής, που καθιστούν τους δρόμους καρμανιόλες, ιδιαίτερα για τα δίτροχα.

Η κατάσταση είναι τόσο άσχημη  ώστε να καθίσταται η κυκλοφορία δύσκολη, καταστροφική για οχήματα, οδηγούς και πεζούς. Αποτελεί το οδικό μας δίκτυο παγίδα για τα αυτοκίνητα και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος μεγάλων ατυχημάτων και μικροατυχημάτων τα οποία δεν είναι λίγα, σχεδόν καθημερινά, σε όλη την επικράτεια του δήμου.

Είναι γεγονός ότι οι επιλογές, οι προτεραιότητες, που ξεκινούν από οδηγίες και κατευθύνσεις της Ε.Ε., που γίνονται νόμοι και πρακτικές από όλες τις ελληνικές κυβερνήσεις και τοπικούς άρχοντες, για έργα που αφορούν την κατάσταση των δρόμων να μην είναι επιλέξιμα, να μη χρηματοδοτούνται.

Σε αντίθεση με τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους που κατασκευάσθηκαν και κατασκευάζονται από τα χρήματα του ελληνικού λαού, που στη συνέχεια παραχωρούνται σε μεγάλους ομίλους, οι οποίοι φορτώνουν το λαό με τα υπέρογκα χαράτσια των διοδίων.

Με βάση τα ανωτέρω καλούμε τη διοίκηση να μας γνωρίσει: Α. Σε πόσα χρόνια υπολογίζει ότι θα γίνει η ουσιαστική αποκατάσταση της κατάστασης των δρόμων του δήμου, σε σχέση με τα ελάχιστα χρήματα που δαπανώνται κάθε χρόνο.

Β. Αν είναι διατεθειμένη να διεκδικήσει δυναμικά από την κεντρική κυβέρνηση έκτακτη γενεά χρηματοδότηση για αποκατάσταση των δρόμων του δήμου, όπως χρηματοδοτούνται οι μεγάλοι οδικοί άξονες, όπου εκεί βέβαια υπάρχουν χρήματα….

 

Καβάλα 29-10-2024

ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Προηγούμενο άρθρο

Δυναμική εκκίνηση για τον Α.Σ. Ταεκβοντό Καβάλας στο 2ο Ανοιχτό Διασυλλογικό Πρωτάθλημα ΕΤΑΒΕ

Επόμενο άρθρο

Το ΓΕΛ Κρηνίδων στο Σοβεράτο της Καλαβρίας (φωτογραφίες)