Ταλαιπωρία καταναλωτών στις ουρές και στο κρύο
Με αφορμή παράπονα συμπολιτών που διατύπωσαν στην «Πρωινή», οι οποίοι επεδίωξαν να πληρώσουν λογαριασμούς της ΔΕΗ στο γνωστό κτίριο της επιχείρησης απέναντι από την Ιχθυόσκαλα, προσπαθήσαμε χθες να μάθουμε τι ακριβώς συμβαίνει. Όπως φαίνεται και στην φωτογραφία που δημοσιεύουμε (χθεσινή), ο κόσμος σχηματίζει ουρά. Πολλές φορές περιμένει να πληρώσει ευρισκόμενος έξω από το κατάστημα. Στο κρύο! Υπάρχει ένας μόνο υπάλληλος στο ταμείο που κι αυτός δεν είναι της ΔΕΗ αλλά (κατά πάσα πιθανότητα) εταιρίας που συνεργάζεται με αυτήν. Σε γενικές γραμμές οι Καβαλιώτες είναι πολλοί που επιλέγουν να πληρώσουν στα γραφεία της επιχείρησης. Η διαδικασία αργεί. Χρέος της εφημερίδας- της κάθε εφημερίδας- είναι να ερευνήσει την κατάσταση ώστε να πιεστούν οι αρμόδιοι για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
Αυτή η συνηθισμένη κατά τα άλλα δουλειά έγινε πολύ πιο δύσκολη όταν διαπιστώσαμε ότι είναι σχεδόν αδύνατη η τηλεφωνική επικοινωνία με την ΔΕΗ Καβάλας. Αρχικά αναζητήσαμε το νούμερο του τηλεφωνικού κέντρου. Τηλεφωνήσαμε στο 2510- 600360, μας απάντησε ηχογραφημένο μήνυμα. Αν γνωρίζουμε το εσωτερικό νούμερο, έχει καλώς. Εναλλακτικά μας υπέδειξε να τηλεφωνήσουμε στο 11770. Στη συνέχεια «έπεσε» η γραμμή! Εσωτερικό νούμερο δεν γνωρίζαμε. Τηλεφωνήσαμε στο 11770 ζητώντας το τηλέφωνο της ΔΕΗ Καβάλας. Η τηλεφωνήτρια μας απάντησε ότι γνωρίζει μόνο τις διευθύνσεις των καταστημάτων της ΔΕΗ κι όχι τα τηλέφωνα τους!
Προσπαθήσαμε ξανά. Μέσω του διαδικτύου βρήκαμε το τηλέφωνο της υπηρεσίας εξυπηρέτησης μεγάλων πελατών της ΔΕΗ Καβάλας. Απάντησε κύριος που μας πληροφόρησε τα εσωτερικά νούμερα που ψάχναμε. Τηλεφωνήσαμε ξανά στο αρχικό τηλεφωνικό κέντρο δηλαδή στο 2510- 600360. Πληκτρολογήσαμε όλα τα διαθέσιμα εσωτερικά νούμερα. Δεν απάντησε κανείς. Κάπως έτσι οριστικοποιήθηκε το συμπέρασμα μας. Η τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ Καβάλας είναι σχεδόν αδύνατη. Πού να οφείλεται άραγε αυτό; Στην έλλειψη προσωπικού; Στην έλλειψη οργάνωσης; Μήπως φταίμε εμείς που ζητήσαμε το … «υπερβολικό» (!!!) δηλαδή μια απλή τηλεφωνική επικοινωνία με τους υπευθύνους της ΔΕΗ Καβάλας;
Αν πάντως βρίσκαμε κάποιον αρμόδιο στο τηλέφωνο, θα του λέγαμε ότι είναι απαράδεκτο οι πελάτες της ΔΕΗ να περιμένουν στο κρύο. Σε ουρά που βγαίνει έξω από το κατάστημα. Σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός πιέζει την επιχείρηση, αυτές τις σημαντικές λεπτομέρειες πρέπει να τις προσέχει περισσότερο. Δεν έχει σημασία πού αλλού μπορεί κάποιος να πληρώσει τους λογαριασμούς. Σημασία έχει ότι πολλοί πελάτες της ΔΕΗ θέλουν να πληρώσουν στο κατάστημα της Ιχθυόσκαλας, κάτι που τελικά αποδεικνύεται ότι δεν είναι ούτε απλό ούτε κι εύκολο. Είδες η ΔΕΗ;