Dark Mode Light Mode

Σουβενίρ από μάρμαρο Θάσου «ταξιδεύουν» την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο (φωτογραφίες)

Οι τουρίστες φεύγοντας παίρνουν μαζί τους εικόνες την ελληνική παράδοση, την ελληνική φύση, τον ήλιο, τη θάλασσα, τις παραλίες, την κλασσική αρχαιότητα και τα αρχιτεκτονικά μοτίβα


Η θάλασσα, ο ήλιος, τα λαμπερά χρώματα, η ελληνική παράδοση και φύση, η ελληνική ομορφιά «ταξιδεύουν» σε ολόκληρο τον κόσμο, πάνω σε μαρμάρινα κομμάτια που αποτελούν τον «λευκό χρυσό» της Θάσου.

Μια παρέα από τη Θεσσαλονίκη, που απασχολείται σε οικογενειακή επιχείρηση επεξεργασίας μαρμάρου στην Άσσηρο, δημιουργεί ελληνικά σουβενίρ, σουβέρ και μαγνητάκια εκτυπώνοντας πάνω στο κατάλευκο μάρμαρο της Θάσου, εικόνες από την Ελλάδα.

«Οι εικόνες που διαλέγουμε να εκτυπώσουμε είναι εμπνευσμένες από την Ελλάδα, την ελληνική παράδοση, από την ελληνική φύση από την ελληνική ομορφιά, τον ήλιο, τη θάλασσα, τις παραλίες, την κλασσική αρχαιότητα και τα αρχιτεκτονικά μοτίβα» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Μπούμπουρας, ό άνθρωπο που συνέλαβε και υλοποίησε την ιδέα.

Όπως επισημαίνει ο ιδιοκτήτης της οικογενειακής επιχείρησης, μέσα από τα προϊόντα τους και με «εισιτήριο» το μάρμαρο της Θάσου, «ταξιδεύει» η Ελλάδα σε όλο τον κόσμο. «Το μάρμαρο Θάσου είναι γνωστό σε ολόκληρο τον κόσμο για την ποιότητα, τη λευκότητα, την καθαρότητα και την ποιότητα που δίνει.

Το επιλέξαμε, διότι μπορούμε να εκτυπώσουμε δίχως να αλλοιώνονται τα χρώματα και το τελικό αποτέλεσμα έχει λάμψη και ομορφιά μαζί με τις εικόνες που χρησιμοποιούμε», υπογραμμίζει ο κ. Μπούμπουρας.

«Η ελληνική τουριστική αγορά κατακλύζεται από κινεζικά και τουρκικά προϊόντα κι εμείς προσπαθήσαμε να προσφέρουμε ένα διαφορετικό, ελληνικό, ποιοτικό προϊόν στους πελάτες μας και αυτό το εκτίμησαν όχι μόνο οι πελάτες μας, αλλά οι τουρίστες που αγόραζαν τα σουβενίρ μας», λέει με περηφάνια ο κ. Μπούμπουρας και ο κ. Καραγιάννης συμπληρώνει: «Όλοι είμαστε πολύ ικανοποιημένοι κι αυτό που κάνουμε το έχουμε αγαπήσει πάρα πολύ, όλα τα παιδιά. Εργαζόμαστε με μεράκι».

Η μικρή αυτή οικογενειακή επιχείρηση κατάφερε να σταθεί «όρθια», παρά το μεγάλο πλήγμα που δέχτηκε η τουριστική αγορά εξαιτίας της πανδημίας. Ήδη δραστηριοποιείται στο εξωτερικό, στην Αυστραλία, στην Αυστρία, στη Γαλλία και στην Κύπρο και στα επόμενα πλάνα της είναι η επέκταση και σε άλλες αγορές.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προηγούμενο άρθρο

Δήμος Καβάλας - FolllowGreen: Μπες στον διασκεδαστικό κόσμο της ανακύκλωσης!

Επόμενο άρθρο

Ομιλία της Τάνιας Ελευθεριάδου για αντεργατικό νομοσχέδιο Χατζηδάκη (video)