Dark Mode Light Mode

STOP στα έργα του κεντρικού λιμανιού

Πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο διοικητήριο, σύσκεψη για τα δύο έργα στο κεντρικό λιμάνι που έχουν σταματήσει να εκτελούνται για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο μηνών.
Η σύσκεψη δεν δημοσιοποιήθηκε, το αποτέλεσμά της δεν είναι ευχάριστο. Όπως προκύπτει από δημοσιογραφικές πληροφορίες η εταιρία «ΕΛΙΚΑΣ» που ανέλαβε την εκτέλεση των δύο σημαντικών έργων, δηλώνει ότι δε μπορεί να συνεχίσει τα έργα αυτά και είναι έτοιμη ν΄ αποχωρήσει, διακόπτοντας στη μέση και τις δύο εργολαβίες.
Η σύσκεψη που έγινε παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Θόδωρου Μαρκόπουλου, αλλά και του προέδρου του οργανισμού λιμένα Χρήστου Ηλιάδη, παραβρέθηκαν υπηρεσιακοί παράγοντες, από τον Οργανισμό Λιμένα, την περιφερειακή ενότητα Καβάλας, ακόμη και την Κομοτηνή, την έδρα της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.
Οι καβαλιώτες παρατηρούν τους τελευταίους μήνες ότι και τα δύο έργα στο κεντρικό λιμάνι δεν εξελίσσονται. Πρόκειται για δύο σημαντικά αλληλένδετα έργα που αφορούν την θωράκιση και την επέκταση του προσήνεμου μόλου, κατά 80 μέτρα. Τα έργα έχουν προϋπολογισμό περίπου 15 εκατ. ευρώ. Έτσι κι αλλιώς υπήρξε καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθούν αρχές του έτους όπως εξ αρχής προβλέπονταν.
Τα έργα εκτελούνταν από την ίδια εταιρία (ΕΛΙΚΑΣ Α.Ε.) η οποία φιλοδοξεί ν΄ αναλάβει έργο και στο νέο λιμάνι.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες οι υπηρεσίες εκτιμούν ότι η διακοπή των εργασιών οφείλεται στην ίδια την εταιρία και το ότι θέλει ν΄ αποχωρήσει είναι κατά την άποψη των υπηρεσιών μία απόφαση εντελώς αδικαιολόγητη.
Άλλοι πάλι ισχυρίζονται ότι η εταιρία διαπίστωσε ότι δεν βγαίνει οικονομικά με βάση τις προσφορές και στα δύο έργα και προσπαθεί να βρει τρόπο ν΄ απαλλαχθεί απ΄ αυτά.
Από την πλευρά της η εταιρία αφήνει να εννοηθεί ότι δεν έτυχε της καλύτερης αντιμετώπισης από τις υπηρεσίες που επιβλέπουν και το έργο της θωράκισης και το έργο της επέκτασης του προσήνεμου μόλου.
Όποια κι αν είναι η αλήθεια γεγονός είναι το ίδιο, ότι το έργο έχει σταματήσει, κινδυνεύει να διακοπεί οριστικά και να μπλέξει σε διάφορες περιπέτειες, καθώς είναι έργο που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και έχει συγκεκριμένη ημερομηνία περαίωσης, η οποία είναι δεσμευτική μια και τα έργα του ΕΣΠΑ δε μπορούν να είναι σε εκκρεμότητα, για μεγάλο χρονικό διάστημα ακόμη.

 

Προηγούμενο άρθρο

Η ΔΕΠΑ ψάχνει επενδυτή για το LNG

Επόμενο άρθρο

Διαμαρτυρία στο υπεραστικό ΚΤΕΛ