Dark Mode Light Mode
Διαβούλευσης συνέχεια για τα ιχθυοπωλεία
Survivor για τους ιδιοκτήτες Ταξί αφού μετά το Πάσχα θα πληρωθούν μετακινήσεις του 2015!
Συνεδριάζει το Σ.Α.Σ. και για τον Πρίνο

Survivor για τους ιδιοκτήτες Ταξί αφού μετά το Πάσχα θα πληρωθούν μετακινήσεις του 2015!

Την αρμόδια υπηρεσία της Π.Ε. Καβάλας επισκέφθηκε χθες ο πρόεδρος του Eurotaxi Καβάλας Μ. Κατσίνης προκειμένου να πληροφορηθεί την εξέλιξη της διαδικασίας για την πληρωμή μαθητικών μετακινήσεων του 2015. Καλώς εχόντων των πραγμάτων η πληρωμή θα γίνει μετά το Πάσχα! Ακόμη και η τροπολογία που ψηφίστηκε στη Βουλή τον Δεκέμβρη δεν επίσπευσε τη διαδικασία. Ο κ. Κατσίνης περιέγραψε μία ακόμη φορά το πρόβλημα των συναδέλφων του με δηλώσεις στο Ράδιο Πρωινή. Δεν αποκλείεται διαμαρτυρία των Ταξιτζήδων είτε στην υπηρεσία, είτε στον Αντιπεριφερειάρχη.

Απλήρωτοι οι ταξιτζήδες ελέω γραφειοκρατίας της περιφέρειας

Εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου πραγματοποίησε τη Δευτέρα το σωματείο ιδιοκτητών ταξί Καβάλας «Η Πρόοδος», όπου έλαβαν μέρος μόνο 72 μέλη αν και τα ταξί της Καβάλας είναι περίπου 180. Αυτό οφείλεται στη γενικότερη αδιαφορία, στα προβλήματα του κλάδου και στο ότι ιδιοκτήτες αρκετών ταξί είναι ανήλικα τέκνα. Οι σταυροί προτίμησης των νεοεκλεγμένων είναι: Μαργαρίτης Κατσίδης 44, Βασίλης Χιοκτουρίδης 37, Γιώργος Γερακάκης 34, Χρήστος Ιωαννίδης και Νίκος Τριανταφυλλάκης από 30, Κώστας Μεζνουνίδης 29 και Σταύρος Καραμπατζάκης 23. Τις επόμενες μέρες το νέο διοικητικό συμβούλιο θα συγκροτηθεί σε σώμα.

Ο Μαργαρίτης Κατσίδης, που αν και πρόεδρος του Eurotaxi ήρθε πρώτος σε σταυρούς στις εκλογές του σωματείου, ευχαρίστησε ραδιοφωνικά τους συναδέλφους του για την εμπιστοσύνη τους ωστόσο διευκρίνισε ότι εξαιτίας των υποχρεώσεών του δεν είναι σε θέση να αναλάβει μεγαλύτερες ευθύνες. Έτσι, δε σκοπεύει να αναλάβει προεδρικά καθήκοντα στο σωματείο, παρόλα αυτά θα παραμείνει ως μέλος του ΔΣ ώστε να προσφέρει τις υπηρεσίες του.

«Η Πρόοδος» είναι ένα από τα παλαιότερα και ιστορικότερα σωματεία της Καβάλας ενώ κατά το παρελθόν ο πρόεδρός του ήταν παράλληλα και πρόεδρος της πανελλήνιας ομοσπονδίας. Τα σημερινά μέλη του σωματείου προσπαθούν να διατηρήσουν ψηλά τον πήχη και να τιμήσουν την μακρά ιστορία του. Ο κ. Κατσίδης ερμηνεύοντας τη χαμηλή συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία, μας εξήγησε ότι μερίδα συναδέλφων του έχουν γράψει τις άδειες στα παιδιά τους που όμως δεν έχουν δικαίωμα ψήφου. Δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες ταξί και στην καταβολή της συνδρομής τους προς το σωματείο, γεγονός που μείωσε τον αριθμό των τακτοποιημένων οικονομικά μελών τα οποία θα μπορούσαν να μετέχουν στην εκλογική διαδικασία.

Ερωτώμενος για ενδεχόμενη ύπαρξη πειρατικών ταξί και στην Καβάλα, ο κ. Κατσίδης απάντησε ότι εικασίες μπορεί μεν να ακούγονται, εάν ωστόσο δεν εξασφαλίζονται ισχυρές αποδείξεις τότε κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει. Απλήρωτοι παραμένουν οι ιδιοκτήτες ταξί από το 2015 για τις μαθητικές μετακινήσει που εκτέλεσαν, παρά το γεγονός ότι τον περασμένο Δεκέμβρη ψηφίστηκε και σχετική τροπολογία. Ο κ. Κατσίδης απέδωσε την καθυστέρηση της πληρωμής στην αγιάτρευτη γραφειοκρατία του ελληνικού κράτους. Ναι μεν η τροπολογία ψηφίστηκε, αλλά σε τοπικό επίπεδο οι παράγοντες της περιφερειακής ενότητας Καβάλας θα έπρεπε να τακτοποιήσουν τα διαδικαστικά, να καταθέσουν τα στοιχεία στην οικονομική επιτροπή της περιφέρειας ΑΜΘ ώστε να προωθηθεί προς πληρωμή το οφειλόμενο ποσό. Κάποιο λάθος που εντοπίστηκε προκάλεσε επιπλέον πρόβλημα καθυστέρησης.

Ο κ. Κατσίδης δεν ήταν σε θέση να προβλέψει εάν εντός του τρέχοντες έτους θα καταβληθούν οι οφειλές των ετών 2015-2016-2017 για τις μετακινήσεις. Ποσό 140.000 ευρώ οφείλεται στους ιδιοκτήτες ταξί για το 2015 και έως τον Ιούνιο του 2016. Ενώ για τις μετακινήσεις του διδακτικού έτους 2016 – 2017 δεν έχουν δοθεί καν τιμές προκειμένου να κοπούν τα αντίστοιχα τιμολόγια. Ήδη κάποιοι ιδιοκτήτες αποσύρονται από το μεταφορικό έργο και δεν αποκλείεται μετά το Πάσχα να πάψουν εντελώς οι μετακινήσεις. Υπάρχουν ιδιοκτήτες που παραμένουν απλήρωτοι επί διετία με ποσά που φτάνουν έως και τις 5.000 ευρώ, έστω κι αν οι ίδιοι έχουν αποδώσει ΦΠΑ κι έχουν πληρώσει τα έξοδα του οχήματος.

Ιδιοκτήτες από όλες τις περιοχές της περιφερειακής ενότητας Καβάλας σκοπεύουν να επισκεφθούν την αντιπεριφέρεια προκειμένου να διαμαρτυρηθούν, αφού ναι μεν τα χρήματα υπάρχουν αλλά οι ολιγωρίες των δημοσίων υπαλλήλων προκαλούν τεράστια προβλήματα στον κλάδο.

ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ 5 ΜΗΝΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ

Παράπονα όμως δεν έχουν οι ιδιοκτήτες ταξί μόνο από τη γραφειοκρατική συμπεριφορά των υπαλλήλων της περιφέρειας που επηρεάζει δυσμενώς τον οικονομικό παράγοντα. Τα παράπονα επεκτείνονται και σε άλλους τομείς, όπως μας εξήγησε ραδιοφωνικά ένας ακόμη ταξιτζής, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε έντονα για το νέο του δίπλωμα.

Όπως μας εξήγησε, το δίπλωμά του και η ειδική άδεια είχαν λήξει τον περασμένο Οκτώβριο. Έδωσε τις απαραίτητες εξετάσεις στις οποίες επέτυχε, αλλά τόσους μήνες μετά δεν πήρε στα χέρια του κανένα από τα δύο έγγραφα. Σε ερώτημα του επαγγελματία προς τη σχολή οδηγών έλαβε την απάντηση ότι η ευθύνη εντοπίζεται στον δημόσιο υπάλληλο της αντιπεριφέρειας. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι ο επαγγελματίας οδηγός αναγκάζεται να κυκλοφορεί με άδεια και δίπλωμα που έχουν λήξει προ πολλού, ρισκάροντας να τιμωρηθεί χωρίς φυσικά να ευθύνεται στο ελάχιστο.

 

Προηγούμενο άρθρο

Διαβούλευσης συνέχεια για τα ιχθυοπωλεία

Επόμενο άρθρο

Συνεδριάζει το Σ.Α.Σ. και για τον Πρίνο