Dark Mode Light Mode

Συμμετοχή Καβαλιωτών σε ένα δημόσιο έργο που τελειώνει νωρίτερα από το συμβατικό του χρόνο

Η εταιρία Ιντρακάτ τελειώνει νωρίτερα από το συμβατικό χρόνο που έχει στη διάθεση της οδικό έργο κοντά στη Θεσσαλονίκη.

Στο έργο αυτό η Καβάλα δηλώνει την παρουσία της τόσο με τον κ. Πέτρο Σουρέτη, διευθύνοντα σύμβουλο της Ιντρακάτ, όσο και με τον Κώστα Τσακλίδη, διευθυντή έργων Βορείου Ελλάδας της ίδιας εταιρίας (φωτογραφία).

Τα μέσα ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης έδωσαν μεγάλη σημασία στο γεγονός, με αφορμή επίσκεψη στο έργο του Υπουργού Υποδομών:

«Ήδη έχει ολοκληρωθεί το 50% του οδικού έργου Θέρμη – Γαλάτιστα και το έργο θα δοθεί ολοκληρωμένο στην κυκλοφορία, οκτώ μήνες νωρίτερα από το συμβατικό χρόνο. Προχθές, όμως, 15 μήνες νωρίτερα, παραδόθηκε το τμήμα της νέας χάραξης, μήκους 5 χλμ, γλυτώνοντας τους οδηγούς από τις στροφές -καρμανιόλα. Η παράδοση του τμήματος έγινε από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, ο οποίος τόνισε ότι με την καλή συνεργασία μεταξύ ΥΠΟΜΕ, Εγνατίας Οδού ΑΕ και της αναδόχου ΙΝΤΡΑΚΑΤ παραδίδεται σχεδόν ένα χρόνο νωρίτερα ένα κρίσιμο για την οδική ασφάλεια τμήμα του έργου Θέρμη – Γαλάτιστα, το οποίο θα ενισχύσει επίσης των ανάπτυξη τόσο της Θεσσαλονίκης, όσο και του νομού Χαλκιδικής.

Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, η Π.Κ.Μ., ήδη έχει θέσει στο Υπουργείο την πρόταση, για την κατασκευή, σε επόμενη, Β’ φάση, ενός νέου δρόμου που θα συνδέει την Εσωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης, με την ε.ο. Θέρμης – Γαλάτιστας. Ο δρόμος αυτός θα ξεκινάει από τον Κόμβο Κ11, δηλαδή στην περιοχή της Πυλαίας και θα καταλήγει στη Θέρμη.

Σύμφωνα με αρχική εκτίμηση, για τον περίπου 20 χλμ. νέο δρόμο, θα απαιτηθεί επένδυση της τάξης των 60 εκατ. ευρώ.Ο Υπουργός, στη εκδήλωση παράδοσης του συγκεκριμένου τμήματος, συνοδευόταν απο τον Υφυπουργό Υποδομών κ. Γιώργο Καραγιάννη, τη Γ.Γραμματέα Υποδομών Μαρία- Έλλη Γεράρδη , παρουσία του  Υφυπουργού Εσωτερικών ( ΥΜΑΘ) κ. Σταύρου Καλαφάτη, του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολου Τζιτζικώστα, βουλευτών του νομού Θεσσαλονίκης, των δημάρχων Πολυγύρου και Θέρμης κ.κ. Παπαδόπουλου και Ζωγράφου, της διευθύντριας του των επικεφαλής της Εγνατίας Οδού Α.Ε. κ.κ. Κωνσταντόπουλου και Κουτσούκου, του αντιπροέδρου της αναδόχου ΙΝΤΡΑΚΑΤ κ. Δημήτρη Κούτρα και δ/νοντος συμβούλου κ. Πέτρου Σουρέτη.

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι το Υπουργείο, μεθοδικά, έχει προχωρήσει τα έργα που ήταν «κολλημένα» επί κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ, -όπως το συγκεκριμένο που «περίμενε» να κατασκευαστεί από το 2013- ενώ παράλληλα κίνησε τις διαδικασίες για την εκτέλεσε νέων έργων, τονίζοντας  ότι η Θεσσαλονίκη, με τα έργα που γίνονται και προωθούνται, μπαίνει μπροστά στο δρόμο της ανάπτυξης , όπως και η Μακεδονία ολόκληρη, για να πάρουν το μερίδιο που δικαιούνται από την ανάπτυξη της χώρας αλλά και για να απολαμβάνουν οι πολίτες καλύτερες συνθήκες στην καθημερινότητά τους.

Επίσης, ο κ. Καραμανλής έκανε αναφορά στο πολύ σημαντικό σιδηροδρομικό έργο, στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Καβάλα- Τοξότες που  δημοπρατείται, αλλά και τον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης- Έδεσσας που θα γίνει με ΣΔΙΤ και πληρωμές διαθεσιμότητας.

Ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά του έργου Θέρμη- Γαλάτιστα και τους ταχύτατους χρόνους που υλοποιείται, σημειώνοντας ότι η σύμβαση του έργου υπογράφηκε στο τέλος του 2020 με χρόνο παράδοσης το Μάρτιο του 2023 αλλά πως ήδη, οι εργασίες κατασκευής έχουν προχωρήσει πάρα πολύ, το έργο έχει κατασκευαστεί στο 50% του φυσικού αντικειμένου και ήδη ολοκληρώθηκαν και θα δοθούν στην κυκλοφορία τα 5 χλμ, της νέας χάραξης. Το Θέρμη- Γαλάτιστα είναι έργο πνοής για την περιοχή και είναι κατόρθωμα το ότι, πριν αρχίσουν τα κρύα του χειμώνα, 15 μήνες νωρίτερα, παραδόθηκαν τα 5 χλμ. της νέας χάραξης.

Ως σήμερα ο εργολάβος, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, έχει τελειώσει τα τρία από τα τέσσερα τμήματα του έργου. Συγκεκριμένα το τμήμα της Νέας Ραιδεστού με υδραυλικές επεμβάσεις κυρίως και ασφαλιτικά. Στο δεύτερο τμήμα Λακιά – Βασιλικά που είναι 6 χλμ., έχει γίνει το 50% που αφορούσε τις υδραυλικές εργασίες και απομένει το υπόλοιπο 50% που είναι η οδοστρωσία και τα χωματουργικά. Το τρίτο τμήμα της νέας χάραξης 3,2 χλμ. έχει τελειώσει, ενώ μαζί με τα 1,8 χλμ της διαπλάτυνσης προς Γαλάτιστα, φθάνει στα 5 χλμ.. Ετσι, απομένει η κατασκευή σε μήκος επιπλέον 6 χλμ, από τα  συνολικα 12,5 χλμ. του Θέρμη –Γαλάτιστα».

πηγή grtimes.gr – Ρεπορτάζ: Άννη Καρολίδου

Προηγούμενο άρθρο

Συνέντευξη του Μάκη Δημητριάδη: Το Εκθεσιακό Κέντρο και η προοπτική του ως χώρος πραγματοποίησης εκδηλώσεων

Επόμενο άρθρο

Επίθεση σκύλου σε τουρίστα στη Θάσο και καταδίκη του ιδιοκτήτη του ζώου