Dark Mode Light Mode
Βέρα Μ.
Σύμβαση μαζί με αύξηση 31,4% της τουριστικής κίνησης στο Δήμο Καβάλας
Οι επιβάτες του Κρουαζιερόπλοιου προστέθηκαν στους υφιστάμενους τουρίστες

Σύμβαση μαζί με αύξηση 31,4% της τουριστικής κίνησης στο Δήμο Καβάλας

Έκτακτη συνέντευξη τύπου πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στη Δημωφέλεια. Η απερχόμενη πρόεδρος Αναστασία Ιωσηφίδου (η οποία θα μείνει στη θέση της τουλάχιστον 10 ακόμη ημέρες) παρουσίασε την υπογραφή σύμβασης με ιδιωτική εταιρία. Πρόκειται για το αποτέλεσμα ενός διεθνούς διαγωνισμού για την τουριστική προβολή του Δήμου Καβάλας. Ο ανάδοχος είναι κοινοπραξία δύο εταιριών. Ο υπεύθυνος της βασικής κατάγεται από την Καβάλα.

Για το περιεχόμενο της σύμβασης η κ. Ιωσηφίδου τόνισε: « Η σημερινή ημέρα είναι ιδιαίτερη και πολύ σημαντική  για την τουριστική ανάπτυξη του δήμου μας,  καθώς οριοθετεί το πέρασμα σε μια νέα εποχή , όπου ο τουρισμός αντιμετωπίζεται ως μια βασική παράμετρος της οικονομικής ζωής της πόλης περνώντας ουσιαστικά στην φάση της ενηλικίωσης του. Η ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ σχεδίασε και υλοποίησε με απόλυτη επιτυχία και διαφάνεια ένα διεθνή διαγωνισμό με αντικείμενο την τουριστική προβολή του Δήμου που θα αλλάξει από αύριο εκ βάθρων όλη την παρουσίαση του τουριστικού μας προϊόντος. Έτσι η σύμβαση αυτή ύψους 344.720 Ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. περιλαμβάνει: Δημιουργία σε 4 γλώσσες νέου  έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού προβολής. Συμμετοχή μέχρι και την άνοιξη σε τουριστικές εκθέσεις σε Ευρώπη Αμερική και Ασία. Υλοποίηση  στοχευμένων fam και pres trip. Στοχευμένες διαδικτυακές καμπάνιες σε κοινό και χώρες στόχους. Διαχείριση της εικόνας του προορισμού σε καθημερινή βάση   σε κοινωνικά δίκτυ. Τεχνική υποστήριξη από δύο εξειδικευμένους επαγγελματίες του τουρισμού που αναλαμβάνουν υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ. Δημιουργία τεσσάρων νέων θεματικών βίντεο τουριστικής προβολής και ενός ειδικά για τους Φιλίππους. Προμήθεια συσκευών beacons  για την εισαγωγή του δήμου στην ηλεκτρονική εποχή. Προμήθεια τρισδιάστατων γυαλιών για την αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη στο φρούριο. Εφαρμογή του νέου λογοτύπου σε μια νέα σειρά διαφημιστικών προϊόντων και δώρων που θα πωλούνται από το τουριστικό περίπτερο και από καταστήματα .Και τέλος και για μένα ίσως το πιο σημαντικό εκπαίδευση των επαγγελματιών και των δημοτών μας με την υλοποίηση του σχολείου τουρισμού.  Τελειώνοντας θα ήθελα να ανακοινώσω ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγει η ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ η τουριστική κίνηση από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Αύγουστο  παρουσιάζει αύξηση 31,4 % σε σχέση με το 2018 , όπου να θυμίσω είχε καταγραφεί ιστορικό ρεκόρ στην επισκεψιμότητα στον δήμο μας».

Προηγούμενο άρθρο

Βέρα Μ.

Επόμενο άρθρο

Οι επιβάτες του Κρουαζιερόπλοιου προστέθηκαν στους υφιστάμενους τουρίστες