Dark Mode Light Mode

Συνεχίζεται η κατάληψη- Τα αιτήματα των μαθητών

ΚΑΤΑΛΗΨΗ 6ου ΓΕΛ ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: Α) Ο χώρος υγιεινής του σχολείου μας είναι τουλάχιστον ανεπαρκής, καθώς δεν υπάρχουν χαρτιά υγείας και κρεμοσάπουνο καθώς και ύπαρξη σπασμένων βρυσών τα οποία προβλήματα καλούνται οι εκπαιδευτικοί και η σχολική επιτροπή να επιλύσουν. Α] Υπ. Απόφαση Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002 (Καθηκοντολόγιο), άρθρο 29, παρ. 5 «(Ο Διευθυντής) είναι υπεύθυνος, μαζί με τους εκπαιδευτικούς, για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων του διδακτηρίου, καθώς και για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των μαθητών» Β] Υπ. Απόφαση 8440/24-02-2011 Υπ. Εσωτερικών, άρθρο 2 «Η κατανομή των εγκεκριμένων πιστώσεων για την κάλυψη των αναγκών των 76 σχολικών μονάδων γίνεται με απόφαση της Σχολικής Επιτροπής λαμβάνοντας υπόψη κυρίως τον αριθμό μαθητών, τον αριθμό τμημάτων, τον αριθμό αιθουσών διδασκαλίας, τη λειτουργία γυμναστηρίων, αιθουσών πολλαπλών χρήσεων, εργαστηρίων, βιβλιοθηκών κ.λ.π., την παλαιότητα των κτιρίων, καθώς και τις ειδικότερες ανάγκες των σχολικών μονάδων» Υπ. Απόφαση 8440/24-02-2011 Υπ. Εσωτερικών, άρθρο 3, παρ. 8 «Με απόφαση της Σχολικής Επιτροπής προσδιορίζεται το ποσό που τίθεται στη διάθεση κάθε διευθυντή σχολείου για την αντιμετώπιση λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων» Β) Ύπαρξη ξεπερασμένου τεχνολογικού εξοπλισμού σε σχέση με άλλα σχολεία του Νομού μας, καθώς και παλαιά και χαλασμένα όργανα γυμναστικής που μπορούν κάλλιστα να τραυματίσουν κάποιον μαθητή ακόμη και με την επίβλεψη του έκτοτε εκπαιδευτικού. Γ) Αγενής και υποτιμητική συμπεριφορά των καθηγητών σε βάρος μαθητών , καθώς και η αντιμετώπιση των καθημερινών τους προβλημάτων και ζητημάτων με απειλές και επιπλήξεις. Α] Υπ. Απόφαση 18726/22-2-1978 «Οι καθηγητές οφείλουν σεβασμό στην προσωπικότητα των μαθητών και πρέπει να αποφεύγουν τις έντονες επιπλήξεις μπροστά σε άλλους συμμαθητές τους, ιδιαίτερα δε τις σωματικές κυρώσεις» Β] Υπ. Απόφαση Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002 (Καθηκοντολόγιο), άρθρο 36, παρ. 4 «(Οι καθηγητές) συνεργάζονται με τους μαθητές, σέβονται την προσωπικότητά τους, καλλιεργούν και εμπνέουν σ’ αυτούς, κυρίως με το παράδειγμά τους, δημοκρατική συμπεριφορά» Δ) Οι καθηγητές με δικιά τους μαρτυρία από προσωπική επιλογή απέκλεισαν τον προορισμό <> λόγω προσωπικών τους προτιμήσεων, ενώ η πλειοψηφία του σχολείου προτιμούσε αυτόν τον προορισμό αντί της Ξάνθης, το οποίο γεγονός αποτελεί καταπάτηση των δημοκρατικών δικαιωμάτων των μαθητών. Ε) Οι μαθητές της πρώτης τάξης του Λυκείου αναγκάστηκαν να αγοράσουν βιβλία ξένης γλώσσας. Το γεγονός αυτό καταπατά το δικαίωμα στην δωρεάν εκπαίδευση που πεντακάθαρα αναφέρει το σύνταγμα: Α] Σύνταγμα της Ελλάδας, άρθρο 16, παρ. 4 «Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια» ΣΤ) Οι καθηγητές απειλούν τους μαθητές ότι θα χαμηλώσουν την βαθμολογία τους λόγω της διαγωγής τους η οποία όμως ΔΕΝ λαμβάνεται υπόψιν στην βαθμολόγηση αλλά τιμωρείται με επίπληξη η ωριαία αποβολή : Προεδρικό Διάταγμα 86/2001 – Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου, άρθρο 1 «Η αξιολόγηση των μαθητών είναι αναπόσπαστο μέρος της διδακτικής διαδικασίας που έχει ως σκοπό να προσδιορίσει το βαθμό επίτευξης των διδακτικών στόχων της, όπως αυτοί καθορίζονται από τα ισχύοντα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων μαθημάτων. Η αξιολόγηση οφείλει να συνδυάζει ποικίλες μορφές και τεχνικές για να επιτύχει αφενός μεν έγκυρη, αξιόπιστη, αντικειμενική και αδιάβλητη αποτίμηση των γνώσεων, της κριτικής ικανότητας και των πρα- κτικών δεξιοτήτων των μαθητών και αφετέρου να συμβάλλει στην αυτογνωσία και την αντικειμενική πληροφόρηση τους για το επίπεδο μάθησης και τις δεξιότητες τους. Παράλληλα, οφείλει να πληροφορεί τον εκπαιδευτικό για τα αποτελέσματα του έργου του και να ανατροφοδοτεί τη διδακτική πράξη, με στόχο τη συνεχή βελτίωση και την αύξηση της αποτελεσματικότητας της. Τέλος, υπηρετεί και την ενημέρωση των γονέων για την πρόοδο των μαθητών. Στο πλαίσιο αυτό ο μαθητής αξιολογείται από: 1. Τη συμμετοχή του στην καθημερινή εργασία της τάξης και τη συνολική δραστηριότητα του μέσα στο σχολείο. 2. Τα αποτελέσματα της επίδοσης του στις γραπτές δοκιμασίες αξιολόγησης κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, οι οποίες διακρίνονται σε: α) ενδιάμεσες, οι οποίες διεξάγονται κατά τη διάρκεια των δύο τετραμήνων και β) τελικές στο τέλος του διδακτικού έτους. 3. Τις συνθετικές – δημιουργικές εργασίες, όταν του ανατίθενται αυτές. 4. Το φάκελο εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων του μαθητή, όπου αυτός τηρείται»

Προηγούμενο άρθρο

Κυριάκος Παπαδόπουλος: « Κοιτάμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, χρειάζεται διάρκεια»

Επόμενο άρθρο

Δύο ακριβές και μία πιο φθηνή πρόταση για επιπλέον θέσεις στάθμευσης στο Νοσοκομείο